gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
gigow - триенето между буталото и цилиндъра е съществен фактор за ресурса на двигателя несъмнено е точно така. Сега вземи един учебник и виж в него има силова диаграма какви сили действат на буталото, освен силата която го тласка надолу има и такава която го притиска към цилиндъра и тя зависи от налягането от което зависи между другото и въртящия момент който е сила по рамо.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликитеНе спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”
В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеd333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
Виж, за „ушолога”, попадението е в десетката. Без да доказва по-високо натоварване. Чукането на дизела е с друг произход, би трябвало, да сме наясно.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Ето един сериозен анализ на загубите в електричките.
Measurement of power loss during electric vehicle charging and discharging
https://www.sciencedirect.com/scienc...60544217303730
Коментар
� -
Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение
Пирамида обясни, защо късно го е разбрал.
Склонен съм да му повярвам.
Коментар
� -
И.Зверов - не знам защо си мислиш че в дейността на правителствата има някакво желание да се сътвори нещо добро и по прогресивно, те просто гледат да са на власт за да се облагодетелстват от нея. Кой луд би им казал че е създал някакъв нов източник на енергия точно пък на тях, нали те са обвързани с тези които печелят най яко в момента от петрол, въглища, газ и ...и просто ще пратят някой да го гръмне.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение„След като разглобихме Model 3 разбрахме, че ще трябва да правим наново Audi и Porsche“
https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...uZ0H9HYeubbmQA
Автора малко е пообъркал източниците на информация. Мънро от половин година разправя, че маржа от Модел 3 е над 20-25%. Критиките му бяха, че повечето авто производители не биха използвали толкова твърд материал и сложна конструкция за купето, защото оскъпява цената. Само дето Модел 3 е най-сигурната кола в тестовете на NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration).
Коментар
�
Коментар