IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • gigow - браво, комън рейл или мултиджет и точно така е. Съвременните дизели са изключително с предкамерно впръскване на горивото и работят меко когато дюзите са добри. Обаче почне ли да се чува звука като на стария дизел с директно впръскване ресурса им се скъсява с всяко тракане защото от главата надолу може и колкото бензинов двигател да са здрави.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • gigow - триенето между буталото и цилиндъра е съществен фактор за ресурса на двигателя несъмнено е точно така. Сега вземи един учебник и виж в него има силова диаграма какви сили действат на буталото, освен силата която го тласка надолу има и такава която го притиска към цилиндъра и тя зависи от налягането от което зависи между другото и въртящия момент който е сила по рамо.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите
        Може би с отмиването на маслото малко съм прекалил, защото вече и бензина се впръсква с дюза, а цилиндърът не се пълни с горивовъздушна смес от карбуратора като едно време, ама останалото си е вярно по принцип. Дизелът много по-добре смазва цилиндъра и оборотите му определено са по-малки от бензина. Ся... какво съм излъгал, би ли казал по-точно?
        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”
          Трака ти главата....
          В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
          Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

            Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
            Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
            Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
            Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
            Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
            Тракат ГНП-тата. После, „натоварването”: Неслучайно, пропорциите на дизела, поначало, са различни: По-дълги бутала, по-дебели шийки на коляновия вал, където го има, допълнителни пръстени и т.н. Напреженията в материалите са напълно сравними, а ТОВА е мярката за натоварване и определящото дълготрайността. Маслата помагат, дизеловите са с по-високо алкално число, заради корозионната агресивност на сярата и азотните окиси. А гъстотата е за доп.подобряване на компресията. Не ядем доматите с колците.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
              Кратковременни но, се налагат. Моментът е, че винаги присъстват. А изследването си е доста добре обосновано.
              Виж, за „ушолога”, попадението е в десетката. Без да доказва по-високо натоварване. Чукането на дизела е с друг произход, би трябвало, да сме наясно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                Старши, тия моабети са за 60-те години на 20ти век, отдавна вече не са тия разликите

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                  Стига вече с това "тракане" на дизеловия двигател.
                  Да, дизеловият двигател работи по-твърдо, тоест "трака" повече. Обаче износването в ДВГ не е вследствие на динамичните натоварвания, който действат основно на коляновия вал и лагерите, ами на триенето. Динамичните натоварвания са по-големи при дизела и затова при него се използват масла с по-голям вискозитет. ДВГ се смята за износен, когато е износена цилиндро-буталната група и компресията на двигателя спадне под допустимата стойност, а не когато се износят основните или мотовилковите лагери.
                  Номиналните обороти на бензиновия двигател са с 40- 50% по-високи от тези на дизеловия двигател и затова бензинът при един и същ пробег има направени повече обороти от дизела, тоест сегментите са се трили повече пъти в цилиндъра.
                  Освен това бензинът в цилиндъра отмива масления слой от повърхността на цилиндъра, което прави триенето между сегмент и цилиндър по "сухо", докато диеловото гориво има по-добри смазочни свойства. Тези два фактора правят дизеловият двигател с по-голям пробег от бензиновия.
                  Естествено това важи за двигатели изработени с най-съвеменни материали и прецизност.
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • d333 - режимите с големи загуби на енергия са кратковременни при разряд и при заряд също може да се каже, така че това изследване е малко през пръсти.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      на ушолог
                      Уховед.

                      Коментар


                      • безимeн - не съм никаква хубава Дани, ти не си добре и най добре е да вземеш мерки вместо да ни помагаш тука и да ни ограмотяваш. Как си със слуха ? Чуй един дизелов двигател как трака и го сравни с един бензинов и особенно бензиновия ако е на газ и докрадвай какво си чул да видим трябва ли да ходиш на ушолог или няма нужда.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Ето един сериозен анализ на загубите в електричките.

                          Measurement of power loss during electric vehicle charging and discharging

                          https://www.sciencedirect.com/scienc...60544217303730

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                            Пирамида обясни, защо късно го е разбрал.
                            Склонен съм да му повярвам.
                            Факти, пусто.

                            Коментар


                            • И.Зверов - не знам защо си мислиш че в дейността на правителствата има някакво желание да се сътвори нещо добро и по прогресивно, те просто гледат да са на власт за да се облагодетелстват от нея. Кой луд би им казал че е създал някакъв нов източник на енергия точно пък на тях, нали те са обвързани с тези които печелят най яко в момента от петрол, въглища, газ и ...и просто ще пратят някой да го гръмне.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                                „След като разглобихме Model 3 разбрахме, че ще трябва да правим наново Audi и Porsche“

                                https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...uZ0H9HYeubbmQA
                                За тесла килърите се говори от 2012 год. Обаче всички са поне 5-6 години след тесла технологично.
                                Автора малко е пообъркал източниците на информация. Мънро от половин година разправя, че маржа от Модел 3 е над 20-25%. Критиките му бяха, че повечето авто производители не биха използвали толкова твърд материал и сложна конструкция за купето, защото оскъпява цената. Само дето Модел 3 е най-сигурната кола в тестовете на NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration).

                                Коментар

                                Working...
                                X