Дани, дали не грешиш за инсталациите.на дома? Аз живея в строен преди 52 години, и инсталацията е с три фази до апарт.табло,, защитени с по 50 А предпазители всяка. При Ке=0,5, мога да тегля поне 17 kW, т.е. една Тесла с 80 kWh батерия, се зарежда за около 5-6 часа, без проводниците дори да загреят. В по-новите домове на по-състоятелни хора, и по-добре би могло да бъде даже
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Опира до адекватни батерии, до усъвършенстване на задвижването - с мотор редуктор от най прост вид не става само, защото харчат много електричество и това налага да са с много голяма батерия и също и фанатизма за чисти електрички трябва да се излекува. Трябва модул поне двг с генератор с висока ефективност, който да може да се монтира лесно и с него пробега да се повишава до хиляди километри с едно зареждане. Така ще може да се използват в режим само с електричество според нуждите, ако се ползват в града за неголям пробег на ден, да се зареждат от соларни инсталации сезонно и от домашна мрежа чиято мощност от 3.5 киловата не е малка ако се оправи консумацията на електричество. Също теглото им е прекалено високо и това е благодарение на неадекватните батерии и големия разход на ток. Модулът ДВГ- генератор който да зарежда батерията има възможност да е с висок кпд, защото ДВГ в един режим на постоянно натоварване може да се оптимизира за нисък разход на гориво и кпд 50 -60%.
Тези неща неизбежно ще се направят, при батериите могат да се случат чудеса по отношение на теглото и рециклирането, също и обслужването - бърза и евтина смяна на модул.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Имах един такъв- някакво момче беше мюслим и един началник го юркаше да работи- та този ходеше и се оплакваше че началника мразел мюслитата и него защото бил леко черен. Нищо не стана, накрая започна да работи повече защото го предупредиха че ще го махнат
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Мамата, лелята, бабата...номера е че, почна и на бащата да налита.нале. А, като му речеш нещо, веднага, се сеща за европравата си и бучи с/у хомофобия.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Като ги подгони шихтфюрера ще дойде ефективността и останалите неща, само че има друго- в германия има много работа и ако е много тази гонка, много бързо ще остане без работници. Но пък може винаги да вземе от инженерите и дохтурите на меркел. Те там си е е.......... мамата
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Има, в Тилбург от 10 години - ама не си я чувал щото не вади нищоТочно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Червения бълнува, говори глупости които са само в неговата глава
Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месецТочно както и немската, дето 2 години я кара на временни разрешения за строеж и накрая зелените ще я закрият заради безхаберието на Мъскалян. В Германия не работят за китайски заплати, още по-малко ще пуснат сапунерките ей-така да правят пожари по пътищата, щото някой ламти за печалби
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ама той и в холандия ли има фабрика?? Много нагъсто нещо ми се струват. За конкуренцията не остава нищо, само едно ренде го рекламират за 99 евро на месец
Завода в Германия е на седмици от официално пускане след излизане на разрешителни. Друг е въпроса, че ефективността, работната етика и желанието при китайците няма как да я видим в Германия. Както добре си знаем Европа е застаряваща, уяла се икономика, която замира и ще бъде изместена постепенно от "гладните" за развитие Китайци.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
И без тва на Елончо не му се отдава тая работа с фабриките - ни холандската стана, ни немскатаЗа първата барем ги излъга да му подарят държавни пари, втората не можа и толкова.
Last edited by v_tin; 13.01.2022, 12:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво искаш да кажеш, ходел си насам нататък пишат в интернет, бил в Испания...
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, китайците никога няма да направят тази глупост, те искат да напреднат толкова много че да водят убедително. На Джак Ма нищо не са му взели..
Коментар
Коментар