Не е ли по добре да кажат на производителите да си поправят производството и въобще да не ги субсидират ? Най новата батерия трепач, която са пуснали и всички и се възхищават е батерия - острие. Напредъка при нея е че са вкарали една навита и сплескана батерия в много дълга и тънка но здрава кутия от дуралуминий. Сега това нещо как ще се рециклира някога очевидно не се мисли.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеДоколкото разбрах във великия план за зелен преход имало заложено да се субсидира покупка на електричка до не знам си колко процента от цената и, но не повече от 6350 Евро или нещо такова. Условието обаче е да върнете стар автомобил.
Този стар автомобил трябва да е ниските нива на Евро 1, 2 или преди тях. Не съм сигурен колко време трябва да сте собственик, но това отваря една вратичка да дадете 500 лв и да си купите стар таралясник и с него да си спестите 6000 Евро от покупката на нова електричка. Което не е малко пари. За съжаление, ще се възползват само богатите, които имат пари да си купят нова електричка.
Горе долу така работят субсидиите на електрички по целия Свят - бедните субсидират богатите.
Коментар
-
Доколкото разбрах във великия план за зелен преход имало заложено да се субсидира покупка на електричка до не знам си колко процента от цената и, но не повече от 6350 Евро или нещо такова. Условието обаче е да върнете стар автомобил.
Този стар автомобил трябва да е ниските нива на Евро 1, 2 или преди тях. Не съм сигурен колко време трябва да сте собственик, но това отваря една вратичка да дадете 500 лв и да си купите стар таралясник и с него да си спестите 6000 Евро от покупката на нова електричка. Което не е малко пари. За съжаление, ще се възползват само богатите, които имат пари да си купят нова електричка.
Горе долу така работят субсидиите на електрички по целия Свят - бедните субсидират богатите.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
В кое ша се наложи, като трансмисия в ЕВ на практика отсъства бре
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, ти поне разбра ли защо ел.трансмисията ще се наложи. Въобще не бери грижа дали ще се намери някой да прояви интерес към тези модули. Има дори такива, които са предубедени че идеята е блестяща и няма нужда да бъдат убеждавани.Last edited by aleks262; 26.11.2021, 09:49.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ония същите с тръбичката, да я комплектоват
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами не. Не е замряла. Купуват я едни чужденци. Казват, тук нямало умни, да я оценят но, проблемът бил техен.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Да проблема е за който си мисли че не е добра идеята за модулите, просто губи. Например ако имаше вече електромобили с модули и трябва да избираш между старата генерация с отделни елементи свързани в един голям и скъп модул и новия вариант на модул от безкорпусни елементи с едно общо външно тяло, е много ясно кое трябва да се избере. Старите модули в 99% от случаите не ги ремонтират, а са скъпи. По принцип стари с нови елементи да се смесят в един пакет батерия е много трудна работа, защото старите вече са с други променени параметри и при зареждане на "смес" нови и стари се получават големи проблеми..затова заминава на боклука цял огромен модул или в добрия случай да го рециклират напълно с всички елементи да са нови.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеРаботата май замря. Очевидно електричките ще ги правят както досега, без микромодул.
Коментар
-
Pyramid да се свържат батериите и да се прехвърли прав ток през инвертори мисля че нямат, то може но дали си заслужават скъпи инвертори които може въобще никой да не ги ползва. Опцията е ток от инвертора който имат да могат да захранват домашната мрежа, другата Тесла с паднала батерия която не може да се придвижи до зарядно с нейния кабел за домашна мрежа я включват в тази която има ток като в контакт. Ел.колите които имат тази опция да подават ток към домашната мрежа при нужда, могат да подават ток на други ел.коли на пътя колкото да тръгне разредената и да се добере до зарядно устройство. Източника ми който ми го е казвал е сигурен, не като този дето рециклира автоматични скоростни кутии с голи ръце едва ли не.
Немците казват че нямат необходимите технологии и са изостанали технологично и го казват хора специалисти, нямат автопилота, нямат енергийния разход на Теслите, нямат това нещо - половината от купето да се шприцва от дуралуминий на много голяма преса.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, нали може да подава Тесла ток към домашна мрежа, може и към порта за зареждане от домашна мрежа на другата кола останала без ток.. Големи констатации пак, спал отвит...
Коментар
Коментар