Сега, някои пропускат че, ел.моторът, за разлика от двг, много лесно развива и просто поддържа максимална изходна мощност.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://www.evspecifications.com/en/model/16f9a7 , ето ги параметрите на по нова версия с 60кв ел.мотор и цена 19900евро пишат. Не знам това предполагам е цена без субсидия, и тогава в Германия ще струва 10к, ако субсидията там е 10к.Last edited by supertrader; 12.11.2021, 14:24.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
в БГ е 35к лева. Абе тез в немско много бедни ве?
Коментар
-
Тя е с 30 киловата мотор и би трябвало да е по евтино от това с 60 киловатовия.Last edited by supertrader; 12.11.2021, 13:33.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Къде ще върви? Параметрите му са наполовина на Дачията, а тя е по-евтина нова в магазина (10 600 евра)
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
това със 12к ЛЕВА субсидия може и да върви
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеМаймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:
https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBObНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:
https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЦилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават съсите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Бе тя химията добре, ама сглобката ТНТМ Има ги вече точно тоя род драми точно в тая марка, не е нещо дето го чакаме тепърва.
Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
Коментар
-
Цилиндричната навита батерийка е по добра от плоските навити батерии, при електричките няма зор като при смартфоните батерийките да са тънки, точно като натиснат намотката да я сплескат и вече силата с която са притиснати слоевете един към друг не е една и съща. Точно в прегъвката стават късите съединения и дефектите. Така че пак е по добра, те въобще не са дълбоко премислени за електромобили тези батерии. Също ако почваш да правиш ел.коли, избираш най добрата електрохимия, защото тя има голямо значение за името което ще си изградиш. От нея зависи дали клиентите ще карат дълго с поставената батерия, тези които правят електровелосипеди нямат тази възможност понеже обема на поръчките им е малък и Панасоник като нямат капацитет да произвеждат ..та те отиват при други производители на батерии и техните батерии издържат 3 - 4 години, там вече клиентите се оплакват от батериите и ако набарат батерийки от Панасоник и дори да са от дефектирали модули на Тесла е голяма радост да си направят с такива батерия. Иначе всичко което може да намериш на дребно казват въобще не е това качество.Last edited by supertrader; 09.11.2021, 21:37.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, https://www.findmyelectric.com/blog/...-battery-last/, ето хората казват че живота на батерията е 15+ години..
Тесла затова стана бранд за електирички, защото почва с най добрата батерия като електрохимия на Панасоник. Всички казваха че батериите на Панасоник са най добрите. Батерията освен дизайн - конструкция има и електрохимия, а тя има рецепта по която се прави сместта за електродите, единия е ясен, той е графит и колкото по чист толкова по добре, но другия в чийто състав влиза лития..там вече има рецепта. Та и да има случаи на запалени коли, не е като при Волт това което стана с батериите на LG. Сега проблема че го се палят го решили кото казали на собствениците да паркират на 50 фута растояние от другите коли и как ще паркирата в гаражите си ? И смяната на толкова батерии би струвала 1.8 милиарда. Проблема с батериите на кореската компания е конструктивен, конструкцията им не става понеже не е премислена добре, поне до този извод стигнах като поразгледах. Ама хайде да не съм груб и да се държа като..това което тук се коментираше за модулите би елиминирало техния проблем, ако ползваха тази идея да си направят с такава конструкция батериите. Никой още не се е сетил да ги прави по този точно начин модули, а те няма да се палят да се мъчиш нарочно да ги запалиш с късо съединение.
Инак батерийките са такава бомба със закъснител - точно по мярка на идиотите с по 1 бъбрек, клиенти на тислъта
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Щом е за сметка - значи не е безплатно
https://www.banker.bg/obshtestvo-i-p...jdata-na-himko
Изнасале сме и карбамид да не вършат глупости.
https://en.wikipedia.org/wiki/Four_Pests_campaignLast edited by mikimaus; 09.11.2021, 20:59.
Коментар
Коментар