If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
То това е ясно че не сме двамата, нито пък е нещо което може да намериш или се вижда. Обаче има хора които също не харесват това нещо с програмираното остаряване и бълването на боклуци, в интернет може да намериш много неща, които са истински полезни. Ето виж това, какво ще кажеш - https://organictransit.com/ .
В това с безкрайно многото модели няма смисъл, ако се произвеждат по дълго във времето едни и същи коли може да се осигурят по качественни части, да се изчистят проблемите. Проблема на електромобилите е че не са завършени така че да са пробивни, например за какво ти е батерия за 400км при положение че масово автомобилите се ползват ежедневно за много по малки пробеги. Слага се по малка батерия и един двигател с генератор на бензин, за който инфраструктура има навсякъде първо и с днешните знания може да се направи ефективен колкото електромобил - 60% е ефективността на тези електромобили сега, двг като се комбинира с един качествен топлообменник и турбина с която да се произведе още ток от енергията на бензина и ще стигне в този вариант ефективността на чиста електричка. С това нещо ще хванеш 10% пазарен дял в самите САЩ за нула време. В момента другите компании които са с традиции в производството на двг са като спринтьори заели стартова позиция.
Дани, хората НЕ искат да ги изчистват. Целта е да ти набутат възможно по-проблематична трошка, за да може, да очакваш с нетърпение следващата. И -помни ми думата - концепцията за програмирано остаряване, никой и не помисля да я изоставя та, приказките за "вечните"батерии, скоро, ще останат рекламен слоган (само). Само стой, та гледай
Направи си бърз ексел при ръст на продажбите с 50-100% годишно на едните и спад на продажбите с двуцифрени числа на другите колко време ще отнеме да си разменят ролите
Явно малко са хората които могат да осъзнаят какво значи експоненциален растеж.
Думата беше за текущия момент. Електричките, скоро ще преобладават. Само имай търпение и не слагай каруцата пред коня.
Трябваше вече да сте еволюирали с толкова информация, ама явно Айнщайн е прав за човешката глупост и вселената
щото те гледам ти как еволюираш с ексела - същите глупотевини като форексарите как за 2-3 години ще спечелят всички пари на света - ама само киснат в кръчмата на лаф
Туй не е трудно, тислътъ продава само 1 модел Другите по 10ина от марка. Стъкмистиката може да се докара, после като почнат по сервизите ... опа тия нямат и сервиз още, уйде
Трябваше вече да сте еволюирали с толкова информация, ама явно Айнщайн е прав за човешката глупост и вселената
Аха. Наистина, проверявал ли си продажбите на големите? 1 лимон срещу 10 са.
Направи си бърз ексел при ръст на продажбите с 50-100% годишно на едните и спад на продажбите с двуцифрени числа на другите колко време ще отнеме да си разменят ролите
Явно малко са хората които могат да осъзнаят какво значи експоненциален растеж.
В това с безкрайно многото модели няма смисъл, ако се произвеждат по дълго във времето едни и същи коли може да се осигурят по качественни части, да се изчистят проблемите. Проблема на електромобилите е че не са завършени така че да са пробивни, например за какво ти е батерия за 400км при положение че масово автомобилите се ползват ежедневно за много по малки пробеги. Слага се по малка батерия и един двигател с генератор на бензин, за който инфраструктура има навсякъде първо и с днешните знания може да се направи ефективен колкото електромобил - 60% е ефективността на тези електромобили сега, двг като се комбинира с един качествен топлообменник и турбина с която да се произведе още ток от енергията на бензина и ще стигне в този вариант ефективността на чиста електричка. С това нещо ще хванеш 10% пазарен дял в самите САЩ за нула време. В момента другите компании които са с традиции в производството на двг са като спринтьори заели стартова позиция.
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Аха. Наистина, проверявал ли си продажбите на големите? 1 лимон срещу 10 са.
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Туй не е трудно, тислътъ продава само 1 модел Другите по 10ина от марка. Стъкмистиката може да се докара, после като почнат по сервизите ... опа тия нямат и сервиз още, уйде
Гледам статистикта за продажби на автомобили в UK и с изненада виждам че Тесла М3 е вторият най-продаван автомобил за 2021 година. Няма Тойота, VW ...
Не е далеч времето когато ще видим подобна статистика на всички пазари където е стъпила Тесла.
Защо си мислиш така, винаги тези неща които са данни за прототипи в последстие се появяват в техниката която се използва. За автомобилите с ДВГ беше така, показваха прототипи които изразходват 6 литра гориво на 100км пробег когато старото производство се знаеше че изразходва 8-9 литра и после се появиха тези които харчат 6 и сега например има с разход 4 вече и дори в икономичен режим на извънградско около 3. Тогава това нещо изглеждаше фантасмагории, с 3 литра да измине 100км. А първите автомобили са с разход от 20 литра и после стават по икономични 15 литра.
Най адаптивния драйв е при велосипеда задвижван с жива сила, всъщност мощността която може да реализира велосипедиста измерена е само 60 вата и с тях се движат 80 кг да кажем..ако смяташ по този начин един киловат мощност само би трябвало да може да движи автомобил, да кажем 3 киловатчаса..5 да бъдат и ето ти го резултата когато драйва е по законите на физиката е напълно възможно този автомобил да изминава само с 8 киловатчаса 100 км, защото той е доста тежък все пак и е далеч от съвршенство. Ще се появят електромобили който изминават 100км с 6 киловатчаса. В момента автомобилите с ДВГ ги достигат като ефективност, един литиър гориво е 8.9 киловатчаса равностойност на енергията, при разход от 2.7 на 100 се получава 26.7 киловатчаса на 100. Това не е без значение, както стана известно вече източниците на възобновяема енергия трудно произвеждат много, че тя да е изобилна. Когато електромобила който си купил харчи 20 киловатчаса на 100, може да знаеш че си имаш един електромобил като онези които са гълтали по 20литра на 100 в миналото, ако е на 10 вече е долу горе, но мисля че бързо ще се стигне до 6-8 киловатчаса за 100км.
Коментар