IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • redcretin, спри се, проявявам великодушие. Цялата работа е че хейтвахте нещо само за да се направите на големи, като не разбираш от нещо си кажи или просто не се намесвайте по този начин, сещай се това за модулните батерии. Въобще не е сложна ел.трансмисията, не знаете в ДВГ колите какви неща има които дори работят на магия както се казва. Преди компютрите да се включат един двигател го монтираха на серия от купета по 20 години понеже е адски трудно да се оптимизират работните му тактове, купетата ги сменяха като модели и като форма и размери и като мода а мотора същия. Сега с електрониката и с дюзи за впръскване на горивото ги докарват много бързо, но тези двигатели са боклуци защото ако трябва да заработи с карбуратори на 90% от тях ще им лъснат кусурите и че са набързо правени. При електроморите нещата са много по чисти, за толкова десетилетия автомобилостроене има много малко двигатели с вътрешно горене които са се получили на ниво. ДВГ са много трудни, защото работят в различни режими на натоварване, а това никак не им пасва. Много по добре биха се представили като машини, ако трябва да работят при един и същ товар и в постоянен режим и турбините са същата работа. Имат физически размери, които за да ги оптимизираш трябва да променяш съобразно режима на работа, физически в смисъл размери като диаметър на цилиндъра, на тръбите за пълнене и изхвърляне на газовете.
    Last edited by supertrader; 13.11.2021, 00:12.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!
      Abe kude e Boiko
      https://www.exploit-db.com/shellcodes

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!
        А ти ВНИМАТЕЛНО ли прочете, КАКВО ТОЧНО, ти е писал Трейдърко? Я пак?
        Last edited by Pyramid; 12.11.2021, 23:23.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
          Ей малък завод, цялото управление на кутията е изнесено в отделен модул и няма нужда да се бара Ама ти отде да знаеш хахахаха!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
            In repulsion motors the stator windings are connected directly to the AC power supply and the rotor is connected to a commutator and brush assembly, similar to that of a direct current (DC) motor.
            https://prikachi.net/image/T6j54
            Задкормилните устройства не стават за Евро 1.
            https://www.morebooks.de/store/gb/bo...-613-1-10512-8

            Коментар


            • Ти си голяма работа щом си поправял автоматици, всъщност това което съм написал е рециклиране на автоматична скоростна кутия, а фрикционните дискове в нея са нещо като консуматив който се износва. Износват се както фрикционните дискове на съединителите при механичните кутии, и както спирачните накладки. Не може да се подменят непрофесионално, защото кутията се поставя на специален стенд след смяната им, на него се развърта така че да сменя предавките както на практика е на самия автомобил под товар, при изкачване на наклони, при ускоряване и има едни дросели с които се регулира налягането, освен разпределителите с електромагнитни клапани които се намират в една плоча с много канали. Не знаех че си толкова компетентен човек, това нещо се прави в нещо като малки заводи за определен модел скоростна кутия има и по универсални стендове, но народа е със смесени чуства след като си е платил за операцията и обикновенно си продава колата след това , защото предръпва и вие малко при смяна на предавки.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Абе уй, тислътъ ясно показа защо се правят и батерии, и ЕВ - защото държавата снася от кинтите на данъкоплатеца.
                Даже и от твоите, дето си пешеход!
                Досега всичките вкл/ тислътъ работят на загуба - ако махнеш осоено зелените квоти дето им ги превежда държавата, на огромна загуба.

                Понеже съм ел инженерин, отлично знам какво има и какво няма един ел мотор, както и точно тоя мотор в ЕВ. Затова и казвам че е сол ташак, нито е по-евтин, нито е по-здрав и надежен - единствения му бонус е рекуперацията и доброто КПД.

                Б-станското производство изобщо няма да го коментирам, то е в такива смешни обеми и тип продукция, че не си заслужава въобще - колкото средно-голям немски град е някъде.
                Заподозрях ти подготовката отдавна, ама ето, снесе. И затуй гледам - а, дали пък, щото и съм прав - дърлиш се, дърлиш, ама по една тема (волно или не) стана толерантен, че и по втора. Ако ли пък намериш и куража да си признаеш, цена няма да имаш.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги
                  Абе гледам, обут си, ама никът ти мноого показателен бе.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    redcretin, Теслата промени играта в автомобилостроенето, много ги разбираш нещата. Ако беше Теслата да не може да печели нямаше да построи тези заводи и в тях променя технология на която другите лежаха и се влачеха. Като разбираш толкова много от техника можеш ли да разглабиш и подмениш фрикционите на една аноматична кутия и знаеш ли колко е сложна само кутията без двигателя. Ел- трансмисията въобще не е по сложна, а при ДВГ по отношение на трансмисията какво ли не опитваха - е това нещо с автоматичната трансмисия при електромобилите го имаш достатъчно надеждно. Не може да има печалба, а капитализацията на компанията расте, те инвеститорите не са чак толкова прости да влагат пари в компания която няма переспектива и принос. Да ти кажа ако беше така, тази компания нямаше да порасне. На Мъск може да му изиграе лоша шега това че отиде в Китай, можеше да локализира производства в Източна Европа. Сега има един Санди Монро, той направо го казва - китайците ще бъдат допуснати да направят експанзия в Америка, както и японците навремето, защото те ще кажат ако не ни пуснете ще национализираме вашите компании в Китай. Тогава собствениците на американските компании ще отидат при техните политици и ще им кажат - пуснете ги защото ние ще загубим там много в противен случай. Другото е пълни електрички чак до фанатизъм, това няма смисъл и ще донесе загуби, защото и тока е гориво както и другите възможни горива, много по добре когато може да се задвижва с много видове гориво и това може да се направи. Третото е разхода на ток, за масови коли той има голямо значение, но засега Тесла са само и по скоро спортни коли, те нямат масова кола, нямат кола каквато е била навремето Форд модел Т. Та това нещо като пазарни възможности не е пипнато дори и може би защото не му е дошло времето.
                    А глупостите които си си внушил, че в България не може да се произвежда, ами имаше в България производство на ел. инструменти с четкови електродвигатели които бяха железни и много по здрави и дълговечни от тези на БОШ. Никой не произвеждаше ъглошлайф който като натиснеш диска чак да спре и да не изгори, за българските ъглошлайфи майсторите го смятаха за нормално ел. двигателя да не се повреди от такова спиране. Мой познат много набързо преди години изгори една вносна скъпа машина, май беше БОШ, натисна го да го спре да видел дали има мощност и изпуши. Като му казаха че така не се прави той не може да разбере и им казва - аз такива машини имам 5 и са ми като част от ръцете, постоянно работя това нещо от много години и няма да знам как се борави с тях, това нещо да изгори толкова лесно не е нормално.
                    Абе, тислътъ верно промени играта - ушиха сума ти балъци, като им видиш отчетите - ще видиш с чии пари са строили хахахаха Не загуба, ами масивна загуба ей! Инак борсово я надуха, точно както оня Теранос - днес основателката му Холс отива на съд.
                    Инак не само мога, а и съм отварял автоматици. А понеже си прост - с изключение на Порше в другите ЕВ скоростни кутии НЯМА.
                    Тислътъ били спортни - освен Роудстъра те друга спортна НЯМАТ, а и той беше на Лотус шаси - не тяхно. Как да имат масова кола, като правят китайски играчки хахахаха, те нямат и модели - нали произвеждат ДВА. Но да сравниш тислъ с ъглошлайф вече е върха на сладоледа... тая пластмасарка
                    Last edited by aleks262; 12.11.2021, 20:08.

                    Коментар


                    • redcretin, Теслата промени играта в автомобилостроенето, много ги разбираш нещата. Ако беше Теслата да не може да печели нямаше да построи тези заводи и в тях променя технология на която другите лежаха и се влачеха. Като разбираш толкова много от техника можеш ли да разглабиш и подмениш фрикционите на една аноматична кутия и знаеш ли колко е сложна само кутията без двигателя. Ел- трансмисията въобще не е по сложна, а при ДВГ по отношение на трансмисията какво ли не опитваха - е това нещо с автоматичната трансмисия при електромобилите го имаш достатъчно надеждно. Не може да има печалба, а капитализацията на компанията расте, те инвеститорите не са чак толкова прости да влагат пари в компания която няма переспектива и принос. Да ти кажа ако беше така, тази компания нямаше да порасне. На Мъск може да му изиграе лоша шега това че отиде в Китай, можеше да локализира производства в Източна Европа. Сега има един Санди Монро, той направо го казва - китайците ще бъдат допуснати да направят експанзия в Америка, както и японците навремето, защото те ще кажат ако не ни пуснете ще национализираме вашите компании в Китай. Тогава собствениците на американските компании ще отидат при техните политици и ще им кажат - пуснете ги защото ние ще загубим там много в противен случай. Другото е пълни електрички чак до фанатизъм, това няма смисъл и ще донесе загуби, защото и тока е гориво както и другите възможни горива, много по добре когато може да се задвижва с много видове гориво и това може да се направи. Третото е разхода на ток, за масови коли той има голямо значение, но засега Тесла са само и по скоро спортни коли, те нямат масова кола, нямат кола каквато е била навремето Форд модел Т. Та това нещо като пазарни възможности не е пипнато дори и може би защото не му е дошло времето.
                      А глупостите които си си внушил, че в България не може да се произвежда, ами имаше в България производство на ел. инструменти с четкови електродвигатели които бяха железни и много по здрави и дълговечни от тези на БОШ. Никой не произвеждаше ъглошлайф който като натиснеш диска чак да спре и да не изгори, за българските ъглошлайфи майсторите го смятаха за нормално ел. двигателя да не се повреди от такова спиране. Мой познат много набързо преди години изгори една вносна скъпа машина, май беше БОШ, натисна го да го спре да видел дали има мощност и изпуши. Като му казаха че така не се прави той не може да разбере и им казва - аз такива машини имам 5 и са ми като част от ръцете, постоянно работя това нещо от много години и няма да знам как се борави с тях, това нещо да изгори толкова лесно не е нормално.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                        Маймунки, ето за какво наляха 25 млн на Домуса - уж да ги правят в Б-стан и да ги продават по 25хил евра после:

                        https://www.ebay.de/itm/133930675382...MAAOSwnVxhjBOb
                        Това е ебаси подигравката. Аз сега ще се огледам за едно Тахо, пък като направят такива и електрички, ще му мислим.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          redcretin, каква ти е идеята въобще не ми е ясно, това че електромобили се правят и ще продължат да ги правят защото си има място и за тях вече едва ли някой здравомислещ се съмнява. Хората искат да се развива нещо , да се произвежда и в крайна сметка тази индустрия осигурява и поминък - работа. Всъщност ми е ясно, според теб всички трябва да се изнесем за Германия щото там е истината и в ДВГ колите които се произвеждат там. Много добре знаеш че един електромотор, който е синхронен, безчетков има много приличен живот. Тези електромобилчета почват да ги произвеждат тук и с идеята за износ предполагам, в момента се правят части за доста западни марки и не виждам защо да не може да се произвеждат електромобили в България. Много късно се опитва това, много отдавна трябваше да се направи индустрия в България и тя да работи в момента , ето това е грешка. Това е грешка и на Запада за която той дълбоко ще съжалява.
                          Абе уй, тислътъ ясно показа защо се правят и батерии, и ЕВ - защото държавата снася от кинтите на данъкоплатеца.
                          Даже и от твоите, дето си пешеход!
                          Досега всичките вкл/ тислътъ работят на загуба - ако махнеш осоено зелените квоти дето им ги превежда държавата, на огромна загуба.

                          Понеже съм ел инженерин, отлично знам какво има и какво няма един ел мотор, както и точно тоя мотор в ЕВ. Затова и казвам че е сол ташак, нито е по-евтин, нито е по-здрав и надежен - единствения му бонус е рекуперацията и доброто КПД.

                          Б-станското производство изобщо няма да го коментирам, то е в такива смешни обеми и тип продукция, че не си заслужава въобще - колкото средно-голям немски град е някъде.
                          Last edited by redcretin; 12.11.2021, 18:35.

                          Коментар


                          • redcretin, каква ти е идеята въобще не ми е ясно, това че електромобили се правят и ще продължат да ги правят защото си има място и за тях вече едва ли някой здравомислещ се съмнява. Хората искат да се развива нещо , да се произвежда и в крайна сметка тази индустрия осигурява и поминък - работа. Всъщност ми е ясно, според теб всички трябва да се изнесем за Германия щото там е истината и в ДВГ колите които се произвеждат там. Много добре знаеш че един електромотор, който е синхронен, безчетков има много приличен живот. Тези електромобилчета почват да ги произвеждат тук и с идеята за износ предполагам, в момента се правят части за доста западни марки и не виждам защо да не може да се произвеждат електромобили в България. Много късно се опитва това, много отдавна трябваше да се направи индустрия в България и тя да работи в момента , ето това е грешка. Това е грешка и на Запада за която той дълбоко ще съжалява.
                            Last edited by supertrader; 12.11.2021, 18:00.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
                              И двамцата сте еднакво боси, няма да се учудя ако сте клонинги

                              Коментар


                              • То това е ясно, а някои дето ни убеждават че електромотора има съизмерна подръжка с тази на ДВГ просто малко послъгват. Зарядните мрежи са трудна работа, като субсидират това е което трябва да направят с пари от Европа, иначе няма да навлязат електромобили.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X