Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение
Трябва първо да се съберат маащите гащи по Дондуков 1,2 и Цар Освободител на стадиона...
Иначе Боби е казал къде
Коментар
� -
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Къдеги има? Дай да видим. Да поръчаме идно/а/ за Бузлуджа. Ще стане световна забележителност.
Иначе Боби е казал къде
Коментар
� -
пасъм - когато парата се замени с въглероден диоксид който да се загрява, завърта турбината и се охлажда и отново се загрява т.е. е затворен - турбината гони ефективност 80-90 процента и направо кърти, така че солта може да нагрява него и да се използва турбина от този тип. Енергиен проблем има само в главите на тези които продават енергия и си мислят че тя трябва да е най скъпото нещо и всички трябва да работят за да им платят енергията.Политиците в момента са техни хора но това няма да е вечно и по конкретно ще трае до голямото изпокарване помежду им.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение
През денят точец и подгряване на кулата. Няма нужда и от склад
За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е тук имаше един спициялист ама е баннат сега.
Но скромните ми познания показват че накъм март 2018 инсталираната мощност е 12070 MW.
Максималната консумирана мощност е малко под 7000 МW.
Та в известен смисъл има откъде.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение
През денят точец и подгряване на кулата. Няма нужда и от склад
За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Нема ток бе, и у склада нема.Резервоарът съдържа разтопени соли, които ще бъдат нагрети до 565 градуса по Целзий и на свой ред ще загреят водата. Парата задвижва турбина, която пък произвежда енергия, когато вече няма слънце.
За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ
Коментар
� -
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Тва добре ама ток откъде?
Но скромните ми познания показват че накъм март 2018 инсталираната мощност е 12070 MW.
Максималната консумирана мощност е малко под 7000 МW.
Та в известен смисъл има откъде.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Тва добре ама ток откъде?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Тва добре ама ток откъде?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Инертен Разгледай мнениеДo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
Коментар
� -
Ел. колите се очертава да са доста по сложни от колите с двг, сериозно разработената технология която харчи малко енергия ще бъде сложна. Ел.моторите с всички контролери и топлообменници не са по лесни от двг а дори по сложни и за производство, то ще се автоматизира но ще трябват много хора които да следят производството , да настройват машините и ...а това са работни места. Освен това се произвеждат и акумулатори и доста вероятно и буферни супер кондензатори което при автомобилите с ДВГ се изчерпва с производство на резервоари в което са заети много по малко хора. При всички положения става въпрос за повече работни места особенно докато технологията не е все още добре развита, с развитието и ще отпадат работни места. Така е било и с автомобилите с ДВГ, първоначално в САЩ е имало над 3000 производителя на автомобили и моменти през които половината от работната ръка е била заета в автомобилното производство. Няма да бъде същото, но ще бъде нещо подобно ако електричките започнат сериозно да пробиват. Големите автомобилни компании нямат интерес от това защото те са резултата от едно отсяване с десетилетия на автопроизводителите и едно ново роене на компании ще ги направи по малки и ще ги върне доста назад, това обаче не означава по малко работни места в автоиндустрията а обратното - повече. Много зависи от това как ще се развие технологията и доколко ще бъде достъпна като знания за тези които искат да се включат в бизнеса и също и размера на необходимите първоначални инвестиции. Ако се развият модулните електромобили може да се очаква крайните производители да станат колкото фирмите които асемблираха настолни компютри по едно време т.е. много и този бизнес е възможно да просъществува доста повече време и работните места няма да са в Германия а там където се продават електромобилите. Т.е. бизнеса на Фолксвагена може не да намалее а направо дори да приключи, което не е чак пък толкова лошо.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.
Коментар
�
Коментар