IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    От Белене бе. Ако изобщо тръгне.
    Я сметни примерно три милиона автомобила средно по 100 км на ден по 20 киловатчаса.Колко блока по 1000 мегавата трябва да работят 24 часа непрекъснато само за да заредят колите?Ами ако се зарежда предимно нощем а не равномерно през денонощието?Кой ще регулира и с какво потреблението?Мани ги ония от мегетата те от техника не разбират...Те са програмисти ограничени хора

    Коментар


    • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение

      Трябва първо да се съберат маащите гащи по Дондуков 1,2 и Цар Освободител на стадиона...
      Иначе Боби е казал къде
      Кой е боби? Американския войник?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

        Къдеги има? Дай да видим. Да поръчаме идно/а/ за Бузлуджа. Ще стане световна забележителност.
        Трябва първо да се съберат маащите гащи по Дондуков 1,2 и Цар Освободител на стадиона...
        Иначе Боби е казал къде

        Коментар


        • пасъм - когато парата се замени с въглероден диоксид който да се загрява, завърта турбината и се охлажда и отново се загрява т.е. е затворен - турбината гони ефективност 80-90 процента и направо кърти, така че солта може да нагрява него и да се използва турбина от този тип. Енергиен проблем има само в главите на тези които продават енергия и си мислят че тя трябва да е най скъпото нещо и всички трябва да работят за да им платят енергията.Политиците в момента са техни хора но това няма да е вечно и по конкретно ще трае до голямото изпокарване помежду им.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение


            През денят точец и подгряване на кулата. Няма нужда и от склад
            За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ
            Къдеги има? Дай да видим. Да поръчаме идно/а/ за Бузлуджа. Ще стане световна забележителност.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Е тук имаше един спициялист ама е баннат сега.
              Но скромните ми познания показват че накъм март 2018 инсталираната мощност е 12070 MW.
              Максималната консумирана мощност е малко под 7000 МW.
              Та в известен смисъл има откъде.
              Като са ти скромни познанията защо спориш?И правиш ли разлика между инсталирана и разполагаема мощност?Като научиш какво е разполагаема мощност обади се.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от пасъм Разгледай мнение


                През денят точец и подгряване на кулата. Няма нужда и от склад
                За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ
                Само че в Чили. Там прилагат стадионена терапия за комунисти и русороби, затова.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Нема ток бе, и у склада нема.
                  Резервоарът съдържа разтопени соли, които ще бъдат нагрети до 565 градуса по Целзий и на свой ред ще загреят водата. Парата задвижва турбина, която пък произвежда енергия, когато вече няма слънце.
                  През денят точец и подгряване на кулата. Няма нужда и от склад
                  За 11млд долара правели 3000 МW. По-добре от БеляНЕ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                    Тва добре ама ток откъде?
                    Е тук имаше един спициялист ама е баннат сега.
                    Но скромните ми познания показват че накъм март 2018 инсталираната мощност е 12070 MW.
                    Максималната консумирана мощност е малко под 7000 МW.
                    Та в известен смисъл има откъде.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                      Тва добре ама ток откъде?
                      От Белене бе. Ако изобщо тръгне.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                        Тва добре ама ток откъде?
                        Нема ток бе, и у склада нема.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Инертен Разгледай мнение
                          Дo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
                          Тва добре ама ток откъде?

                          Коментар


                          • Дo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
                            Last edited by RUBLA; 14.03.2019, 17:30. Причина: Линк към конкурентна медия.

                            Коментар


                            • Ел. колите се очертава да са доста по сложни от колите с двг, сериозно разработената технология която харчи малко енергия ще бъде сложна. Ел.моторите с всички контролери и топлообменници не са по лесни от двг а дори по сложни и за производство, то ще се автоматизира но ще трябват много хора които да следят производството , да настройват машините и ...а това са работни места. Освен това се произвеждат и акумулатори и доста вероятно и буферни супер кондензатори което при автомобилите с ДВГ се изчерпва с производство на резервоари в което са заети много по малко хора. При всички положения става въпрос за повече работни места особенно докато технологията не е все още добре развита, с развитието и ще отпадат работни места. Така е било и с автомобилите с ДВГ, първоначално в САЩ е имало над 3000 производителя на автомобили и моменти през които половината от работната ръка е била заета в автомобилното производство. Няма да бъде същото, но ще бъде нещо подобно ако електричките започнат сериозно да пробиват. Големите автомобилни компании нямат интерес от това защото те са резултата от едно отсяване с десетилетия на автопроизводителите и едно ново роене на компании ще ги направи по малки и ще ги върне доста назад, това обаче не означава по малко работни места в автоиндустрията а обратното - повече. Много зависи от това как ще се развие технологията и доколко ще бъде достъпна като знания за тези които искат да се включат в бизнеса и също и размера на необходимите първоначални инвестиции. Ако се развият модулните електромобили може да се очаква крайните производители да станат колкото фирмите които асемблираха настолни компютри по едно време т.е. много и този бизнес е възможно да просъществува доста повече време и работните места няма да са в Германия а там където се продават електромобилите. Т.е. бизнеса на Фолксвагена може не да намалее а направо дори да приключи, което не е чак пък толкова лошо.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                v_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.
                                Не виждам как ще се отворят нови работни места и ще се запазят старите- доколкото разбирам това казваш

                                Коментар

                                X