Дo 3 гoдини в Бългapия щe имa дo 15 000 зapядни cтaнции зa eлeĸтpoмoбили.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Ел. колите се очертава да са доста по сложни от колите с двг, сериозно разработената технология която харчи малко енергия ще бъде сложна. Ел.моторите с всички контролери и топлообменници не са по лесни от двг а дори по сложни и за производство, то ще се автоматизира но ще трябват много хора които да следят производството , да настройват машините и ...а това са работни места. Освен това се произвеждат и акумулатори и доста вероятно и буферни супер кондензатори което при автомобилите с ДВГ се изчерпва с производство на резервоари в което са заети много по малко хора. При всички положения става въпрос за повече работни места особенно докато технологията не е все още добре развита, с развитието и ще отпадат работни места. Така е било и с автомобилите с ДВГ, първоначално в САЩ е имало над 3000 производителя на автомобили и моменти през които половината от работната ръка е била заета в автомобилното производство. Няма да бъде същото, но ще бъде нещо подобно ако електричките започнат сериозно да пробиват. Големите автомобилни компании нямат интерес от това защото те са резултата от едно отсяване с десетилетия на автопроизводителите и едно ново роене на компании ще ги направи по малки и ще ги върне доста назад, това обаче не означава по малко работни места в автоиндустрията а обратното - повече. Много зависи от това как ще се развие технологията и доколко ще бъде достъпна като знания за тези които искат да се включат в бизнеса и също и размера на необходимите първоначални инвестиции. Ако се развият модулните електромобили може да се очаква крайните производители да станат колкото фирмите които асемблираха настолни компютри по едно време т.е. много и този бизнес е възможно да просъществува доста повече време и работните места няма да са в Германия а там където се продават електромобилите. Т.е. бизнеса на Фолксвагена може не да намалее а направо дори да приключи, което не е чак пък толкова лошо.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.
Коментар
-
v_tin - точно пък измамниците да го кажат това. Ако се получи по сериозно преминаване на електро ще се отворят много нови работни места - но там където имат технология да правят електро. Няма да стане да подкупваш политици и те да набиват все по яки еко стандарти и да ги покриваш с измама а конкуренцията която не лъже да ти диша праха и да и вземеш май по този начин хиляди работни места.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://deutsche-wirtschafts-nachric...laetze-kosten/
Фолксваген:- електроинициативата ще коства хиляди работни места
Коментар
-
analog - като се има предвид че за този вариант на литиевойонната батерия не е получил нито цент а има компании които въртят бизнес за милиарди произвеждайки тези батерии, въобще не е чудно че няма развитие. Сигурен съм че са направили батерия чийто електролит е полимер и тя е в пъти по добра от двешния вариант. На негово място бих публикувал технологията и тя ще срине петролния бизнес до основи, мисля си че той ще го направи.
И всичките тези напъни за преразпределяне на петролни пазари ще се окажат едно упражнение за хора с умственна недостатъчност.Last edited by supertrader; 13.03.2019, 21:56.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Но сега сме година по-късно и по нищо не личи идеята да е осъществима. Предполагам до 5 години ще има подобен пробив, неизбежно е.
Константин Томов, когото иначе силно уважавам като автомобилен журналист и експерт, е пуснал статия на днешна дата 13.03.19, като очевидно се е позовал на статията на унито в Тексас, но видимо не е обърнал внимание, че статията е на повече от 2 години.
Доста неприятна ситуация.
Освен съдържанието, към този извод води и формалната логика. Проверих изрично и се оказва, че днес мр. Джон Гуудинъф вече е на 96 години, а Томов е продължил да го датира 94 г., както е в оригиналната статия.
Има още много аспекти - както технически, така и правни и търговски, но очевидно още не е дошло времето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Заглавието е подвеждащо, НО времето за зареждане е от 2 до 4 пъти по-бързо спрямо предишната версия. 15-80% за 24 мин.
Първо и най-важно - това въобще не е моята тема. Следя нещата от любопитство и воден от по-скоро потребителски мотиви.
Второ, опитът показва, че все ще се намери някой умник, който ще направи мотивиран опит да се хване за нещо, защото най-вероятно ще се почувства по-добре, като ме изкара тъпак. Имаше такива случаи, повече не ми трябват.
Разказвам ти дивотии, колкото да се намирам на работа.
Виж, долното вече е нещо съвсем различно:
Създателят на литиево-йонната батерия измисли много по-добра
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Коментар
-
Айде малко тиизъри на тема ICE vs EV (tesla):
Tesla Model S v AMG GT 4 v BMW M5 v Porsche Panamera Turbo S - DRAG RACE, ROLLING RACE & BRAKE TEST
TESLA MODEL 3 VS PORSCHE GT2 RS DRAG RACE ON MONACO
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение... Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.Last edited by ED; 07.03.2019, 13:30.
Коментар
-
ED - който иска да направи добра икономика в близкото бъдеще трябва да има производство на ел.коли, всичко ще се развие светкавично си мисля и ел.колите са платформата за това което ще замени неефективните автомобили от наше време. Просто това е бъдещето и не всички ще умеят да произвеждат добри и отлични ел.коли, Тесла е голям плюс за щатите разбира се докато Мъск е още там. За съжаление съпротивата вече е на най високо ниво, но раздора в лагера на ретроградните е програмиран с това че до 5 години производството на петрол просто ще избухне и те ще се изпокарат жестоко..за съжаление могат и войни да сътворят и то истински и с много жертви. Не знам защо се напъват а е много по лесно да инвестират в електрически коли и смяната на целия автопарк е адски много бизнес плюс батериите.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар