IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Абе остави ги тия двата папагала, на хибрид може да "изкараш" колкото си искаш нисък разход на ток хахахаха, нали имаш 100 коня ДВГ в добавка.
    Ето кой не внимава но, все друг му крив

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Може и да има такъв разход ако караш с 10-20км. Отделно батериите са много малки. Като купувах моята тойота и попитах за такава с батерии- казаха ще минеш максимум 2км. Направена е тази батерия да се ползува на паркинг и наистина гледал съм яриси на паркинг- карат само на батерия, но до там
      Абе остави ги тия двата папагала, на хибрид може да "изкараш" колкото си искаш нисък разход на ток хахахаха, нали имаш 100 коня ДВГ в добавка.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Става въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
        - те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.
        Може и да има такъв разход ако караш с 10-20км. Отделно батериите са много малки. Като купувах моята тойота и попитах за такава с батерии- казаха ще минеш максимум 2км. Направена е тази батерия да се ползува на паркинг и наистина гледал съм яриси на паркинг- карат само на батерия, но до там

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          За да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
          И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.
          Значи, нямах си работа един ден, и посмятах: 55 Ач се правят в акумулатор с клетка 10/9 (10 обхващат 9) пластини, с размер 16*10 см. (Разбира се, с гъбесто олово по тях)Това са 160*9=1440см^2, или 55000/1440=38,14 мАч/см^2. Дори с тъпото олово, си е доста на приемливо. (Сега, разгънатата му площ, сигурно, е 1м^2 но, рова е бял кахър.) Та,
          на площ 3*3 см (един електрод), да се постигнат и 500 мАч хип не е проблем, ако има достатъчно обем за електролита. Малко сгъстител, мажеш желето, и имаш, каквото искаш. И няма да тече, и няма "общ електролит", дето го измисли онзи габровският мармот, а го повтаря Импотецият. (Това са бръмчилници без работа.)
          А, Тойота, както видяхме, е и изкарала "биполярни" батерии и продава хибриди с тях. Тъй че, д.г.д.душманите.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
            Сигурно. Ама аз изобретих, а вие - не...

            Коментар


            • За да се получи биполярна батерия има съвсем друго нещо което трябва да се знае или открие, общия електролит въобще няма никакво, ама никакво значение има друго важно нещо. Ако капацитета на една клетка е 100милиамперчаса - 0.1Аh и напрежението на модула 400 волта - капацитета на модула е 40 ватчаса и не е чак толкова малък сравнено с капацитета на една друга единична батерия. Същото така тези 100милиамперчаса са много условни и зависят от други неща, може да може да са цели примерно 30 амперчаса.
              И друго има, тези модули са много по висока технология от сегашните батерии, те не могат да се направят и да им се спретне производство с пляскане с ръце. Много по вероятно е ако някой производител ги пусне на пазара, просто другите да си купуват от него вместо да ги произвеждат, защото като го видят в ръцете си и ще си направят сметка че ще им отнеме години да си нагодят производство.
              Last edited by supertrader; 29.11.2021, 01:42.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Тоя и униполярни батерии ще сложи, гения
                В общ електролит.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
                  Тоя и униполярни батерии ще сложи, гения

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    А ти хубаво си чел, ама все неразбрал. Както и да е. От това не следва, обаче, че знаеш, как " се измерва една батерия".
                    Ти пък съвсем хабер нямаш от батерии. Щом ще правиш микромодул със "стотици волти и сто милиампера" то всичко е ясно.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Става въпрос за ефективността на технологията - 7.7 киловатчаса за 100 км, това нещо не е случайно. Съпоставяме с ефективността на една електрическа кола и те харчат 2 пъти повече енергия за 100км. Това нещо е истинско и не е случайно, също така то е нещо което при ел.колите е объркано и затова правят двоен разход. Не е дребно, защото при 2 пъти по нисък енергиен разход със същия капацитет батерия една кола ще има и двоен пробег без да е подобрена батерията и с 1 мм.
                      - те имат отчитане на пътя който минават на ел.двигател, според това как се кара варира между 60-80%, поразгледах има хора са пуснали видеа и казват че е вярно.
                      Last edited by supertrader; 29.11.2021, 00:52.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
                        80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

                        Пак си чел-недочел.
                        А ти хубаво си чел, ама все неразбрал. Както и да е. От това не следва, обаче, че знаеш, как " се измерва една батерия".

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          А вече обясняващите се ще сте вие.
                          Супертрейдър, нищо няма да обясняваме. Само вие двамата имате напъни да покажете колко много знаете.
                          Микромодул ще правите, а не знаете как се измерват параметрите на една батерия.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            А иначе оставям на вас да го разгадаете - каква е тази технология и защото смъква драстично разхода на енергия. Като гледам колко силни техници сте се събрали няма да ви е проблем въобще.
                            Тая технология я ползват от '97. 2003 или 2007 има ъпгрейд. Колите са Приус предимно. Казват и хибрид. Продадена на нисан преди време. Сега имат доста модели. Например новата Венза. Имат и Хайландер хибрид, рав4, и разбира се Приус. Сваля доста разхода на гориво защото работи заедно с двг.
                            80% на ток не минава, защото батериите са много малки. Новата венза може да мине десетина мили само. Обаче със до 30 км/ч. Ако натиснеш повече газта, веенага включва бензина.

                            Пак си чел-недочел.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Тебе те чакаме да обясниш и за униполярна батерия сега, гений роден ненагледен
                              Че ти не вися ли самураите как са го обяснили? Съвсем, като за вас двамата с Импотеция и за онзи мармот, от Габрово. Точно, съвсем като за.

                              Коментар


                              • А вече обясняващите се ще сте вие.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X