Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid, не знам как е направено, дали може с автоматичен регулатор на напрежението. Гледах турбините на атомните централи също ги водеха при спиране да се прехвърлят към баласт, обаче как и към какъв ? Водорода няма смисъл да се обсъжда, особенно в частта му с горивни клетки, 30 долара е една мембрана 10 на 10 см и това означа че цената много наедро е поне 10 долара..да си ги държат на такава цена Дюпон. 20 вата ток преобразува такава мембрана.D.Y.F-091066
Коментар
-
Горивните клетки със сух електролит - този лолимер Нафион, също като батериите има живот на деградация и не работят повече от 10 години. На всичко отгоре Дюпон искат луди пари за него, състава му е известен защото спектрографите са много напреднали, но рецептата как се забъква такъв полимер е тайна. Има направени аналози, но са много по зле от Нафиона при който електролизата се случва при 2 волта напрежение интензивно, при аналозите електролизата е при 3 волта и греят много, ефективността е много лоша при 3 волта повечето ток се превръща в топлина и малка част от него за разграждане на водата.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не той проблема е решен, тръбите ги правят с покритие от вътрешната страна от сплав на магнезий с някои други метали и не пропускат атомите на водорода, под налягане не е опасен защото пробие ли изтича чист водород с такава скорост при която поради липса на кислород в него гаси пламъка и той няма как да влезе в съда до момента в който налягането не се изравни с атмосферното, но и тогава трябва да влезе и кислород. Експлоадира смесен с много малко - 4% кислород звучно, но не и силно, дори съдовете за съхранение ако се случи ще се повредят от имплозията - свиването на съдържащия се в тях газ, ако не е имал налягане. Много голям смисъл особенно за всички, на всички географски ширини няма от водорода.
- По лесно е съхранението на ток в батерии, а това което написах за порьозните електроди ако се приложи в батериите най после ще има и достатъчно батерии. Защото и батериите са едно такова нещо като водорода, ако се разчита на днешните технологии и цени никаква електрификация няма да се получи. Цената на истинските батерии никога не е падала до 100 долара за киловатчас. Водорода като вариант не е много по различен от батериите, приликите са повече от разликите. Няма гръмнали Тойоти Мирай, има изхвърлени буквално на 60-70 хиляди километра се продава за 5 пъти по ниска цена от нова. А толкова добре са направени тези коли, че единственния им недостатък е че пикаят вода по асвалта, само този кусур им намират.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Стария ти експеримент с топленето със солари на местната река?) са изпратили масовка да подскача пред Матейкови и да протестира и Той, понеже, е милостив, да се е отказал. Ама само така предполагам.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Това са само вятърни централи и то много дребни модели на перките до 1-2 киловата за хоби, големите имат други типове регулиране на скоростта на въртене.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, при всички ел.централи е предвидено тока да се даде към баласт поне за кратко време, защото ако падне потреблението рязко не може да се остави турбината да се развърти до обороти които се критични за нея и да се повреди механично.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Матеев гледах прадаване , някакви около пловдив гледали 2000 кошера- това много ли е
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, при всички ел.централи е предвидено тока да се даде към баласт поне за кратко време, защото ако падне потреблението рязко не може да се остави турбината да се развърти до обороти които се критични за нея и да се повреди механично.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа инсталират се скъпи съоръжения и после носят пари, а също и цената на петролните деривати ако алтернативата им е водорода отива нагоре. И на природния газ сигурно ще се ориентират по някое време да му вземат въглерода, чистия въглерод има боомбастична цена. Та предлагането на водород ще се случи, друг е въпроса кой може да си го позволи примерно вместо природен газ за бита за готвене той е много хубаво нещо защото не отделя въглероден диоксид в помещенията..обаче лукс. Също съм чел собственици на скъпи яхти предпочитат водород за кухненския бокс, примерно попадне в лошо време и всичко по яхтата трябва да се затвори и такива неща които отделят въглероден диоксид не ги изкат хората, обаче това се отнася за собствениците на яхти. За собствениците на рибарски лодки казват нямат претенции да ползват водород.
Не знам защото се говори за масово, то се вижда има технологични възможности, Тойота продава такива коли в Калифорния с безплатно зареждане за определен пробег и в момента в който вече водорода трябва да се плаща а той е скъп, колата се продава на старо много евтино.
Затова, нека не се чак толкова увличаме, предлагам аз.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И аз правя газове като ям боб и тиква ама не знам как да ги уловя.
Не виждам как САМ ще събираш и съхраняваш водород. Ще дойде МЕГА скъпо
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ако имаш соларна централа с изтекъл срок на договора за преференциални цени, и държавата откаже да ти изкупува тока на достйни цени, ха познай какво ще се прави с този ток. Ами ще се прави водород ...
Има и още нещо - една соларна централа за производство на водород е по-евтина от една истинска централа, защото няма нужда от инвертори, които да преобразуват от DC в AC. Просто DC тока от модулите.директно ще се използва във ваните за производство на водород без никаква междинна електроника.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
И аз правя газове като ям боб и тиква ама не знам как да ги уловя.
Не виждам как САМ ще събираш и съхраняваш водород. Ще дойде МЕГА скъпо
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар