IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Айде малко за Тесла

    It's an 18 year old company that has never been profitable on an annual basis. It's had 4 profitable quarters out of 72 tries. It has over $9 billion in debt.

    Tesla Net income in millions.
    Q1 2019: -702
    2018: -976
    2017: -1,961
    2016: -675
    2015: -889
    2014: -294
    2013: -74
    2012: -396
    2011: -254
    2010: -154
    2009: -56
    2008: -82
    2007: -78


    Коментар


    • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

      Нали точно това обяснявам, че борсата е сърцето на развитите капиталистически икономики и там се определя коя фирма да съществува и коя не. А не да речем от някой като тебе и мене. Не виждам какво общо има твойта фирма с развитите капиталистически икономики, дори и да имаш такава. У нас може да съществува всякаква фирма, благодарение и на най-болния и необразован мозък, с политически протекции, с връзкарство и роднински връзки, с държавни помощи, с корупция, кражби, измами и т.н ... Говорим за два различни свята.
      Много клишета и много митове и легенди битуват в твоята глава но животът ще ги избие.Чакат те много разочарования.Ползвай си главата ако имаш какво да ползваш в нея.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

        Не се ядосвай. напъвай и влизай в безсмислени разговори. Като виждаш, че нищо не става просто изобщо не му отговаряй и си комуникирай с другите.
        Да се ядосвам )))
        Забавлявам се по-скоро. Много заблуда се шири по темата, но това е нормално.
        Както казах и преди, хората със закостеняло мислене се изместват постепенно от необременените. Въпрос на време и икономия.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
          Та кога борсата реши дали моята фирма да съществува ела ми се обади...
          Нали точно това обяснявам, че борсата е сърцето на развитите капиталистически икономики и там се определя коя фирма да съществува и коя не. А не да речем от някой като тебе и мене. Не виждам какво общо има твойта фирма с развитите капиталистически икономики, дори и да имаш такава. У нас може да съществува всякаква фирма, благодарение и на най-болния и необразован мозък, с политически протекции, с връзкарство и роднински връзки, с държавни помощи, с корупция, кражби, измами и т.н ... Говорим за два различни свята.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            Не се ядосвай. напъвай и влизай в безсмислени разговори. Като виждаш, че нищо не става просто изобщо не му отговаряй и си комуникирай с другите.

            Така е - нека си пусне графиките и да си кюта по съмнителните пътеки...

            А при теб - как е? Защо не ти харесват плъг ин хибридите? Не ми се търси - надолу каза, че са безсмислени...

            Да ти отговоря ли - защо според теб нямат смисъл? Не ти носят комисион! Това е съществена причина!

            Отричаме всичко, което НЕ Е част от нашата дейност и, което не би ни донесло пари, но би ги наляло в конкуренцията... Близо е до ума... ))

            Четете си целите финансови отчети, които НЕ ПОЗНАВАТЕ, но ги МАНИПУЛИРАТЕ!

            Сам Мъск не смее прекалено много да шикалкави, под страх от Регулатора.., но - далеч от Мъск - нещата може да се манипулират - така ли мислите?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Не се напъвай. Толкова си можеш.
              Не се ядосвай. напъвай и влизай в безсмислени разговори. Като виждаш, че нищо не става просто изобщо не му отговаряй и си комуникирай с другите.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                Не се напъвай. Толкова си можеш. Успеха в тази сфера изисква доста повече от това да четеш и цитираш финансовите показатели. Викат му „second level thinking“, което за съжаление не ти се отдава

                БТВ, никой освен теб не говори за цената на акцията. Коментарите са свързани с развитието на EV технологията и Тесла в частност като лидер в областта.




                Ама, моля те! ТУК Е ИНВЕСТИЦИОНЕН ФОРУМ! Още ли не си го разбралО! Как така никой да не говори за цената на акцията? ВСЕКИ тук ИСКА да знае какво определя финансовите параметри на компанията, в която да инвестира.

                Извини ме, но погрешно си разбрал съществуването на тоя форум!

                Този форум НЕ съществува, за да правят такива като теб БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА!

                ПлатИ си за рекламата, моля!

                .................................................. ..

                Грешиш! Тесла НЕ Е лидер в областта - с реализирани загуби от милиарди!

                .................................................. .....

                АКО искаш - можем да си поговорим за нещо по-значимо от електрокарите на Тесла!

                Твоят съидейник ги заклейми вече..., но защо? Защото нямало смисъл от тях...

                Мисля, че има ГОЛЯМ СМИСЪЛ - и те са точен отговор на въпроса на хората ТУК, а именно - какво правиМ при големите студове - над - 10 градуса С..., но също - и при големите топлини, когато климатикът тегли от... батерията - а капацитетът ѝ пада за 2-3 години... Новата батерия струва колкото нов автомобил с двигател с вътрешно горене - АКО търсим мощност, разбира се..., иначе - за 20-30 км. градско - ОК - елекромобилЧЕНЦЕ!

                Това са реалностите!

                Та - да поговорим ли за отричаните от вас /с Фон/ - плъг ин хибриди?

                .................................................. .............

                Подсказка: двигателят с вътрешно горене - би извадил автомобила от проблемита на минусовите температури!

                Да пусна ли отново снимката от Маастрихт? На улицата се зарежда плъг ин хибрид - Мицубиши, а отпред има Фолксваген!

                АБЕ, тия холандци - големи балъци, ако НЕ разчитат на Тесла..., май... )) Да де, ама същото е и в съседна Белгияяяя... Що така я няма Теслата?

                Знаеш ли защо? Според мен, защото там хората НЕ СЕ ВОДЯТ от тъпи подсказки от рода на: "никой освен теб не говори за цената на акцията"


                ДАМММ, хората в Западна Европа ИМАТ глава на раменете си! Надявам се такива да сме и ние, а не да вървим - накъдето ни посочат новоизпечените търгаШЧЕТА..., което е било и в едни други времена!

                Коментар


                • Не се напъвай. Толкова си можеш. Успеха в тази сфера изисква доста повече от това да четеш и цитираш финансовите показатели. Викат му „second level thinking“, което за съжаление не ти се отдава

                  БТВ, никой освен теб не говори за цената на акцията. Коментарите са свързани с развитието на EV технологията и Тесла в частност като лидер в областта.

                  Относно сензацията с пожара на Тесла, както казах много си елементарен (try harder please) – „During 2010-2018, there were approximately 52,000 gasoline car fires, for each 1 electric car fire“ (source NHTSA). Don't worry people are taking the risk.


                  Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                  1. Различните участници - точно чакат и алтернативните мнения на твоето. В този смисъл - никой от тях не ми е отговарял. Те са, на които вие /двамата с Фон/ давате едностранна информация с някакви свои графики, където се виждат някакви нараствания, които НЯМАТ ОБЩО с ОТЧЕТИТЕ НА Тесла за първото тримесечие!
                  /в тоя дух ви ПРЕПОРЪЧАХ - под подобни ЗАБЛУЖДАВАЩИ ГРАФИКИ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИЗПИСВАТЕ И ТЕКСТА "ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ИНВЕСТИЦИИ"!

                  2. Казваш,че са "напомпали търсенето до края на 2018" - една НАША проверка /на твоите опоненти/ - показва следното:

                  През 2018 г. автопроизводителят Тесла е реализирал загуба от $ 976.1 млн., т.е. почти $ 1 млрд. СПОДЕД ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ на ТЕСЛА!!!. В сравнение с предходната година това е значително подобрение, защото... през 2017 г. загубата е два пъти по-голяма от сегашната.

                  През последната четвърт на 2018 г. Тесла ВСЕ ПАК УСПЯВА да спечели. Тя се оказа по-ниска от прогнозите на анализаторите, което предизвика негативна реакция от страна на участниците на пазара. Инвеститорите не харесаха новината за напускането на финансовия директор на компанията. След приключването на борсовата търговия акциите на Tesla се сринаха с 4.78%,

                  Е, на мен не ми е трудно да се ориентирам в ситуацията - наистина в последното тримесечие - Тесла завършва с печалба /счетоводна!/, нооо - за ЦЯЛАТА 2018 ПАК ТЕСЛА има почти $ 1 млрд. загуба!!! /а четвъртото тримесечие е ЧАСТ от цялата година!/


                  Защо ни омайваш с цифри и графики?

                  Помня, че твоят боен приятел Фон каза как се прави: бизнес-план пред банката - и нов заем за погасяване на плащанията от $ 920 млн...

                  Това не трябваше ли да се плаща от реализирани продажби? Да де - ама в случая - защо пък да не си затворят очите тия акционери на банката - и да ПОДАРЯТ НА Мъск едни свои пари... Къде са тия абдали, бе - че да им пуснем и ние по един бизнес-план - е не чак за 1 млрд., но и с по 1 млн. ще сме ПРЕ-доволни... )) Ега ти Калитковците!



                  3. Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай.

                  "Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями."

                  Много си прав! Може да се инсценира нещо в ДАЛЕЧЕН КИТАЙ! Напълно си прав!

                  Не знаех, че и Маями е в /далечен/ Китай, но от вас - определено има какво да се научи!

                  ................................................


                  В заключение - както казват българите: С УМИЛЕНИЕ си спомням времената, когато яйцето учеше кокошката! /предполагам народните умозаключения не изискват специален коментар/


                  ))

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Борсата е като сърце за развитата капиталистическа икономика. Там се решава коя фирма да оцелее, а не от някой партиец с голям корем и празна глава. Тя осигурява и добри пенсии и много други хубави неща. Тези неща, че борсата била само "комар", шарлатания и подобни се разнасят сред по-ниското общество и на запада. Те си имат и реална основа, тъй като на борсата не всичко е розово. Но защо у нас достигат само подобни неща сред масата българи? Ето и някой злобар и завистлив на запад казал нещо против Мъск - това веднага е долетяло у нас и се цитира масово като библия. Защо тук идва всичко най-лошо и долнопробно от запада, а за най-доброто винаги са се намерили пречки да си остане там?
                    Не цитирай учебникарски простотии от УНСС а си ползвай главата...Да за някои осигурява но ти не си сред тях..Казах ти вече.Пари влагам само там където аз вземам решенията...Измамниците ги надушвам дори на Луната...Та кога борсата реши дали моята фирма да съществува ела ми се обади...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Не е трудно, а безсмислено! Вече беше отговорено многократно на коментарите от различни участници.......

                      Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай. Иди после доказвай, че нямаш сестра. Те и от CNBC даже се съмняват в достоверността на това запалване при положение, че са традиционни хейтъри



                      1. Различните участници - точно чакат и алтернативните мнения на твоето. В този смисъл - никой от тях не ми е отговарял. Те са, на които вие /двамата с Фон/ давате едностранна информация с някакви свои графики, където се виждат някакви нараствания, които НЯМАТ ОБЩО с ОТЧЕТИТЕ НА Тесла за първото тримесечие!
                      /в тоя дух ви ПРЕПОРЪЧАХ - под подобни ЗАБЛУЖДАВАЩИ ГРАФИКИ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИЗПИСВАТЕ И ТЕКСТА "ТОВА НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ИНВЕСТИЦИИ"!

                      2. Казваш,че са "напомпали търсенето до края на 2018" - една НАША проверка /на твоите опоненти/ - показва следното:

                      През 2018 г. автопроизводителят Тесла е реализирал загуба от $ 976.1 млн., т.е. почти $ 1 млрд. СПОДЕД ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ на ТЕСЛА!!!. В сравнение с предходната година това е значително подобрение, защото... през 2017 г. загубата е два пъти по-голяма от сегашната.

                      През последната четвърт на 2018 г. Тесла ВСЕ ПАК УСПЯВА да спечели. Тя се оказа по-ниска от прогнозите на анализаторите, което предизвика негативна реакция от страна на участниците на пазара. Инвеститорите не харесаха новината за напускането на финансовия директор на компанията. След приключването на борсовата търговия акциите на Tesla се сринаха с 4.78%,

                      Е, на мен не ми е трудно да се ориентирам в ситуацията - наистина в последното тримесечие - Тесла завършва с печалба /счетоводна!/, нооо - за ЦЯЛАТА 2018 ПАК ТЕСЛА има почти $ 1 млрд. загуба!!! /а четвъртото тримесечие е ЧАСТ от цялата година!/


                      Защо ни омайваш с цифри и графики?

                      Помня, че твоят боен приятел Фон каза как се прави: бизнес-план пред банката - и нов заем за погасяване на плащанията от $ 920 млн...

                      Това не трябваше ли да се плаща от реализирани продажби? Да де - ама в случая - защо пък да не си затворят очите тия акционери на банката - и да ПОДАРЯТ НА Мъск едни свои пари... Къде са тия абдали, бе - че да им пуснем и ние по един бизнес-план - е не чак за 1 млрд., но и с по 1 млн. ще сме ПРЕ-доволни... )) Ега ти Калитковците!












                      3. Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай.

                      "Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями."

                      Много си прав! Може да се инсценира нещо в ДАЛЕЧЕН КИТАЙ! Напълно си прав!

                      Не знаех, че и Маями е в /далечен/ Китай, но от вас - определено има какво да се научи!

                      ................................................


                      В заключение - както казват българите: С УМИЛЕНИЕ си спомням времената, когато яйцето учеше кокошката! /предполагам народните умозаключения не изискват специален коментар/


                      ))











                      Коментар


                      • Tesla future in 8 min.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          НЕ разбирам, кое е трудното - за "анализатор" като теб - да вземеш отношение по конкретните факги, след като цитираш моят пост?
                          Не е трудно, а безсмислено! Вече беше отговорено многократно на коментарите от различни участници, само че си се запънал кат магаре на мост и повтаряш една и съща мантра – намалели продажби, спаднала цена на акция …
                          Ще направя още едно усилие но не заради теб, защото си неспасяем случай, а за четящите форума участници!

                          Тесла е предимно на загуба по няколко причини:
                          1/ За да се финансира големия растеж всяка GROWTH компания (подобно на Амазон, Нетфликс, Uber, и безброй други) в началните си етапи на развитие работи на загуба, докато развие бизнеса си и вземе пазарен дял необходим за покриване на разходите и генериране на печалба. Първо инвестираш, след това кешираш! Така работи бизнеса!
                          2/ Автомобило производството е отрасъл с нисък марж на печалбата и високи капиталови нужди. И въпреки това Тесла произвежда с над 20% марж своите електро автомобили. Всички други са на загуба от тази дейност.
                          3/ Ако се фокусираме само за последното тримесечие вече съм отговорил. Чети и се опитай да разсъждаваш:

                          1во правило е да се сравнява сходен период, какъвто е Q1 на 2018та и 2019та. В този период Тесла има ръст на приходи и продажби – респективно 2017-2,7 bil, 2018-3,4 bil, 2019-4.5 bil или 30% ръст на годишна база. И е така всяка година.

                          Защо има спад при скъпите модели S & X? Защото Тесла спряха най-евтината версия, за да ограничат търсенето, докато променят производствените халета за същите модели – става въпрос за REFRESHING. Нововъведенията са следните - по-голям рейндж (370 мили) със същата батерия, по-голяма мощност, по-ефективен електромотор и пр. Сега върнаха най-евтините версии на S & X и познай какво ще видим в следващия отчет

                          Какви са причините за спада в продажбите на М3 в Q1 на 2019 спрямо Q4 на 2018:

                          1/ Началото на годината е традиционно слаб период за продажбите на автомобили

                          2/ Тесла напомпаха търсенето до края на годината, за да могат максимален брой потребители да се възползват от данъчните преференции. Повече от нормално е след такъв период да има по-слаби продажби за американския пазар където беше основния фокус преди това.

                          3/ От началото на годината фокуса се прехвърли към Европа и Азия, но логистиката е по-различна от САЩ – транспорт до пристанищата, товарене на кораби, разтоварване в Европа/Китай, транспорт до различни държави в Западна Европа и в крайна сметка предаване на купувача. Януари и февруари на практика са загубени от гледна точка на реални доставки. Март е месеца в който реално се доставят автомобили. И какво показват статистиките – Тесла е #1 по продажби на всички пазари в луксозния сегмент, а в Норвегия, Швейцария и Холандия е #1 от всички марки и модели автомобили!!! При това с най-скъпите си модификации. И за да не стане объркване - не говоря за електромобили, а за всички модели и марки!!!
                          Продажбите през Април и Май ще са умопомрачителни заради отложените продажби заради горните причини.

                          Продажби на М3 по тримесечия:

                          Click image for larger version

Name:	tesla sales.jpg
Views:	1
Size:	57.5 КБ
ID:	3464244


                          110% ръст на продажбите спрямо същия период на миналата година. NOT bad ah???


                          Изказвания от рода на „Производителят на самозапалващи се електромобили“ ме навеждат на мисълта колко плосък и наивен е автора им. Доказано със статистика и изследвания е че електромобилите и в частност тези на Тесла са в пъти по-безопасни (включително и НЕзапалими) от ДВГ. Виждал съм статистика за над 500%, но не ми се рови. Който се интересува и говори английски има ГУГЪЛ, да дерзае.

                          Отделен е въпроса какъв трън в очите на една торба с „доброжелатели“ е компанията – авто производители, петролни магнати (KOCH brothers), short sellers, etc. Няма нищо по-лесно да се финансира покупката на тесла за 100 хил и да инсценира запалването в далечен Китай. Иди после доказвай, че нямаш сестра. Те и от CNBC даже се съмняват в достоверността на това запалване при положение, че са традиционни хейтъри



                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от X_Y Разгледай мнение
                            Моля да спорите без обидни подмятания.
                            Лошо няма, ако следите и за двете страни.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                              .В ПФ не инвестирам освен това което е по закон а в акции никога.С измамници комар не играя.
                              Борсата е като сърце за развитата капиталистическа икономика. Там се решава коя фирма да оцелее, а не от някой партиец с голям корем и празна глава. Тя осигурява и добри пенсии и много други хубави неща. Тези неща, че борсата била само "комар", шарлатания и подобни се разнасят сред по-ниското общество и на запада. Те си имат и реална основа, тъй като на борсата не всичко е розово. Но защо у нас достигат само подобни неща сред масата българи? Ето и някой злобар и завистлив на запад казал нещо против Мъск - това веднага е долетяло у нас и се цитира масово като библия. Защо тук идва всичко най-лошо и долнопробно от запада, а за най-доброто винаги са се намерили пречки да си остане там?

                              Коментар


                              • Моля да спорите без обидни подмятания.
                                रादोस्त

                                Коментар

                                Working...
                                X