IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Какво мислите за това?

    Jaephil Cho at UNIST has developed an aluminum-air flow battery that could be more energy dense than gasoline. It is also at least resistant to fires and explosions.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

      Най лошото в днешно време е че никой не чете а пише.Остави самолетите ми земеделието?Трактор на батерия оре дълбока оран ами камионите ами минната индустрия.
      Така е!

      Лесно е да се мисли - например, както правят новоизпечените "техничари": вадя си батерията от телефона и я монтирам в трактора... Риголването за него ще е песен! /ще вади 2-метрови камъни и това ще е безпроблемно на стотици декари/!!! ))

      Още по-лесно е да заменим главните двигатели с БАТЕРИЙКАТА НИ - на съвременните кораби с мощности - НАД 20 000 KW - задвижващи НАД 200-метрови кораби, с дедуейт - над 30 000 тона! ))

      ПА И ще падат самолети!!!

      Тая тема е - както казват умните хора- е за "сол - ташак"! Лаф да става! Ще подменяме - това са директивите на "умните", които се внедряват в съвременните правителства! )) Ще гледаме сеири - заедни с тия, дето копват тук-там линковете с рекламКИте... ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

        Най лошото в днешно време е че никой не чете а пише.Остави самолетите ми земеделието?Трактор на батерия оре дълбока оран ами камионите ами минната индустрия.
        Е все пак темата е електрически автомобили. В краткосрочен план целта е изкарване на ДВГ от градовете. Мисля че в близките 10-15 години това ще стане напълно възможно и рентабилно. За по-енергоемките трактори, самолети, тежки камиони за момента батериите не са добро решение, но не се знае какви технологии ще излезнат след 20 години.

        Коментар


        • Съгласен съм с теб, не съм се изразил правилно. Тази електрификация на транспорта е хипотетична. Както бързо се развиват технологиите, какви ли технологии ще има след 50 години...както и да е. Ти като си много умен направи една сметка колко електричество ще е нужно за да премине транспорта от ДВГ на батерии? Колко ток ще е нужен да се заменят калориите от горивото (явно ги разбираш тия работи)?
          Last edited by sando1; 15.03.2019, 21:31.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Разбира се, че твоята сметка пък е най-умна! ))


            Откъде пък ти сам реши, че електрификация на транспорта ЩЯЛА ДА СЕ "ПОСТИГНЕ" след 30-40-50 години?


            ЩЕ СЕ ПОСТИГНЕ - на куково лято! Аналогично е на ония, които казват, че сме щели "ДА ЗАМЕНИМ" дизелите с електрички...


            Я помисли малко: КОГА ЩЕ Фръкне самолет с батерия?

            Ама съвременните телефони - и АЙ... и другите - как така били с такива батерии - ли ще ми отговориш?



            Защото след 20-30... години НЕ СЕ ЗНАЕЛО...


            Рибата е в морето, а те за тигана разтягат лафа...


            НИКОЙ от вас "опоненти" - няма понятие от калоречност на горивата /за които ви набиваМЕ канчетата от години...

            Както и да е! Бъдете здрави - и чакайте "ПОДМЯНАТА" на ДВГ..., или "ПОСТИГАЙТЕ" електрификацията... Смешковци! ))


            Четете много /не само и единствено в нета!!!/ и ПРАКТИКУВАЙТЕ, преди да говорите!
            Най лошото в днешно време е че никой не чете а пише.Остави самолетите ми земеделието?Трактор на батерия оре дълбока оран ами камионите ами минната индустрия.

            Коментар


            • power grid - 300 000 защото реално се използват толкова, но да ги удвоим и пробега на ден е средно 30км и него да направим 50. Потреблението е някъде към 15 киловата за 100 км пробег, защото ще са с малки и леки батерии за да са евтини.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                То и твоята сметка е една умна. .......... А като се има предвид че 100% електрификация на транспорта ще се постигне минимум след 30-40-50 години, то да строим Белене сега е тъпо.

                Разбира се, че твоята сметка пък е най-умна! ))


                Откъде пък ти сам реши, че електрификация на транспорта ЩЯЛА ДА СЕ "ПОСТИГНЕ" след 30-40-50 години?


                ЩЕ СЕ ПОСТИГНЕ - на куково лято! Аналогично е на ония, които казват, че сме щели "ДА ЗАМЕНИМ" дизелите с електрички...


                Я помисли малко: КОГА ЩЕ Фръкне самолет с батерия?

                Ама съвременните телефони - и АЙ... и другите - как така били с такива батерии - ли ще ми отговориш?



                Защото след 20-30... години НЕ СЕ ЗНАЕЛО...


                Рибата е в морето, а те за тигана разтягат лафа...


                НИКОЙ от вас "опоненти" - няма понятие от калоречност на горивата /за които ви набиваМЕ канчетата от години...

                Както и да е! Бъдете здрави - и чакайте "ПОДМЯНАТА" на ДВГ..., или "ПОСТИГАЙТЕ" електрификацията... Смешковци! ))


                Четете много /не само и единствено в нета!!!/ и ПРАКТИКУВАЙТЕ, преди да говорите!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                  Надам се тва програмистите с дръвени глави да го прочетат.И ако има с кво да вземат да се замислят.А не да четат шорошки либерастки простотии на гламави евроидиоти политици като тия английските дека не знаят кво сакат.
                  Ох. Безадежди са, брат. Ще чакат да им се убие в главите, па да се чудят и питат „Леле, к'во станА ?!?” А на Трейдърко сметките сме ги виждали, току ме усмихва.

                  Коментар


                  • Какво става със строежа на двете турски ядрени електроцентрали в европейското им късче земя? Май Русия щеше да ги строи.

                    Преди четири пет години казаха, че днес ще са готови и работещи?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                      То и твоята сметка е една умна. От къде реши че 3 млн. автомобила ще минават по 100 км на ден? Пълни глупости. За да е сравнително точна сметката трябва да се смята колко гориво се потребява годишно и от там да се сметне колко ел. енергия ще замени това гориво, когато транспорта премине на ток. Ако се тръгне от там, че годишно се събират около 2 млрд.лв от акцизи на горивата може да се пресметне грубо колко гориво се харчи и колко ток ще го замени. Но определено е по-малко 2,5 GW мощност. По-скоро е към 1 - 1,5 GW, тоест напълно поносимо е дори за сегашния капацитет на системата. А като се има предвид че 100% електрификация на транспорта ще се постигне минимум след 30-40-50 години, то да строим Белене сега е тъпо.
                      Ти па откъде реши че по акциза ще хванеш потреблението?Аз нямам претенция да съм точен..но сметката сочи минимум 2 гигавата.И то при равномерно разпределение в денонощието ако всички решат да зареждат само нощем сметката отива в киреча директно.Дори и 1,5 гигавата да са пак проблема е нерешим дори с Белене.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                        То и твоята сметка е една умна. От къде реши че 3 млн. автомобила ще минават по 100 км на ден? Пълни глупости. За да е сравнително точна сметката трябва да се смята колко гориво се потребява годишно и от там да се сметне колко ел. енергия ще замени това гориво, когато транспорта премине на ток. Ако се тръгне от там, че годишно се събират около 2 млрд.лв от акцизи на горивата може да се пресметне грубо колко гориво се харчи и колко ток ще го замени. Но определено е по-малко 2,5 GW мощност. По-скоро е към 1 - 1,5 GW, тоест напълно поносимо е дори за сегашния капацитет на системата. А като се има предвид че 100% електрификация на транспорта ще се постигне минимум след 30-40-50 години, то да строим Белене сега е тъпо.
                        Веднага го позна.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

                          Я сметни примерно три милиона автомобила средно по 100 км на ден по 20 киловатчаса.Колко блока по 1000 мегавата трябва да работят 24 часа непрекъснато само за да заредят колите?
                          То и твоята сметка е една умна. От къде реши че 3 млн. автомобила ще минават по 100 км на ден? Пълни глупости. За да е сравнително точна сметката трябва да се смята колко гориво се потребява годишно и от там да се сметне колко ел. енергия ще замени това гориво, когато транспорта премине на ток. Ако се тръгне от там, че годишно се събират около 2 млрд.лв от акцизи на горивата може да се пресметне грубо колко гориво се харчи и колко ток ще го замени. Но определено е по-малко 2,5 GW мощност. По-скоро е към 1 - 1,5 GW, тоест напълно поносимо е дори за сегашния капацитет на системата. А като се има предвид че 100% електрификация на транспорта ще се постигне минимум след 30-40-50 години, то да строим Белене сега е тъпо.

                          Коментар


                          • Защо Toyota не прави електромобили?

                            Независимо Кой и какво ти говори - да знаеш, че става въпрос за пари, гласеше една стара максима.

                            Отивам при Тойота и им казвам: Вие сте много як бранд, дошъл съм да си взема кола от вас.
                            А те ми отговарят: На правилното място сте, сър!
                            Ето тук имаме едно много хубаво моделче, с него ще усещате далеч по-голяма сигурност и без излишен страх имате гаранция, че няма да останете нейде насред магистралата.
                            Допълнително, като купите нашата кола, вие спомагате за реализиране на нашата фирмена философия и се превръщата в модерен и отговорен гражданин на света, като съвместно ще намалим вредните емисии в атмосферата с една трета.

                            Цъкам аз с език, почесвам се по тъпата тиква и си викам: Брей, колко хубаво!
                            Когато дойде време за цена и плащане се оказа, че трябва да си взема нещо като два автомобила в един. Е, е не баш два, защото ламарината е обща. Скъпо, тежко, ма с гаранция за без страх!

                            Така и не станах модерен гражданин на света!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                              Много добре са направили чилийците, обаче да ни обяснят как свалят цената на тока с 30%, а при нас става 5 пъти по-скъпа пустата му зелена енергия. Да не лъжат нещо чилийците, защото тук, при нас, грешка в сметките няма.
                              За това не знам.
                              Но едно време им разправях на мераклиите за белене че в Канада на много атомни централи им се налага да продават ток под себестойност зимата. Май беше 2012. Положението не се е променило, даже май става по-зле, но може и пренасищането да е причината. (Няма да споменавам как ми скочиха спицялистите тогава).
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                https://www.dnevnik.bg/sviat/2019/03...ef=home_layer2

                                И както казват някои пишещи в коментарите, това е станало възможно благодарение на едно спортно събитие организирано преди около 47 години...
                                Много добре са направили чилийците, обаче да ни обяснят как свалят цената на тока с 30%, а при нас става 5 пъти по-скъпа пустата му зелена енергия. Да не лъжат нещо чилийците, защото тук, при нас, грешка в сметките няма.
                                Last edited by vikhunter; 15.03.2019, 06:41.

                                Коментар

                                Working...
                                X