IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
    Ето оказа се че трябва да обясниш за какво служат пружините ако не е за убиране на вибразции и сменяш темата без да отговориш. А досега рева че не било така. Това какво говори за теб?
    Освен това в твоята глупост която написа няма въпрос. Лочгично е да изтегля ако има проблем, както вече говорихме няколко страници назад по тая тема другите са изтегляли повече ? Ти глупав ли си?

    Там е работата че аз не съм "професор". Това са неща което са елемнтарни. Просто ти си много ...

    Ще ти напомня, че именно ти свърза пружините със сцеплението на гумите.

    Бързо забравяш, Дейви, а?

    Коментар


    • Ето оказа се че трябва да обясниш за какво служат пружините ако не е за убиране на вибразции и сменяш темата без да отговориш. А досега рева че не било така. Това какво говори за теб?
      Освен това в твоята глупост която написа няма въпрос. Лочгично е да изтегля ако има проблем, както вече говорихме няколко страници назад по тая тема другите са изтегляли повече ? Ти глупав ли си?

      Там е работата че аз не съм "професор". Това са неща което са елемнтарни. Просто ти си много ...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
        ....

        Хайде обясни ти за какво служат тия пружини тогава ?
        Майтапчия! Като гледам - на теб всичко ти е ясно.

        Ти нали вече го обясни. Забрави ли?

        Искаш да чуеш моята версия? Лесно е: отваряш първият учебник..., който НЕ е написан от "професор" като теб...

        Коментар


        • Разделих твоите "бисери", за да ти е по-лесно да отговориш...

          Мъск откъде ви събра такива "спецове" - ненагледни... Логично е сега да изтегля 200 000 броя от пазара, нали!

          Коментар


          • Бозо, ти си толкова глупав че дори елементарни неща които се знаят години ти се виждат невероятни пак изпадна в екстаз и написа 4-5 коментара без капка мисъл

            Хайде обясни ти за какво служат тия пружини тогава ?
            Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 17:30.

            Коментар


            • "потеглят плавно и равномерно"..., но - видиш ли "имат по-добро ускорение"...

              Дейви, Дейви... Да не би да си в трети клас, момче?

              Коментар


              • Направо изби рибата, Дейви: "произвежда плавно въртене"...

                Ти, за санитар ли учиш?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Елементарна физика, убират част от удара който се получава от вече въртящ се двигател и спрели гуми. Колкото е по-рязка промяната толкова по лесно се губи сцеплението. А и е по неприятно. Това е част от нещата обаче, пак половината го игнорира понеже ти е удобно. Изцяло двигателя вкарва сътресения понеже не произвежда плавно въртене и от там по лесно ракогенераторите губят сцепление.
                  От там идва че ЕВ-тата имат толкова по-добро ускорение дори с лоши гуми. Просто потеглят плавно и равномерно. Това е дете ще може да ти го обясни, няма нужда някой да ти пише научен труд. Ти не би го и разрбал затова е безмислено

                  Дори дете би се смяло на подобно на твоето "обяснение".... "сътресения"...


                  ​​​​​​
                  Last edited by RUBLA; 03.02.2021, 17:45. Причина: Спазвайте добри

                  Коментар


                  • Наистина, много ме забавлявате. Поздрави и на двамата, страхотни сте.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      ти сериозно ли ми казваш, че пружините имат връзка със сцеплението на гумите, бе?

                      ::

                      Пускай дисертацията! - казвам ти! Открил си повече от Америка!
                      Елементарна физика, убират част от удара който се получава от вече въртящ се двигател и спрели гуми. Колкото е по-рязка промяната толкова по лесно се губи сцеплението. А и е по неприятно. Това е част от нещата обаче, пак половината го игнорира понеже ти е удобно. Изцяло двигателя вкарва сътресения понеже не произвежда плавно въртене и от там по лесно ракогенераторите губят сцепление.
                      От там идва че ЕВ-тата имат толкова по-добро ускорение дори с лоши гуми. Просто потеглят плавно и равномерно. Това е дете ще може да ти го обясни, няма нужда някой да ти пише научен труд. Ти не би го и разрбал затова е безмислено

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        Ти сериозно ли не си чувал че в съединителите има центробежни пружини които обират вибраците при потегляне бе? Ако не си чул, има гугъл, търсиш и намираш.
                        Отваряш, пишеш "пружини съединител" и изпадаш в умиление как се изложи за пореден път. Пък после от тебе ще взимаме акъл каква кола да караме зимата... смех! Ти изобщо имал ли си кола? Да не се окаже че даже ДВГ кола нямаш?

                        Повечето хора карат 10-20км на ден. Новия модел С плейд+ има 850км пробег, колко ще ти намалее зимата? Има варианти за всеки. И това при условие че колата седи навън на студено и си бил толкова прост че да не си пуснеш прихиита преди да тръгнеш. Само в този краен случай можеш да развиеш твоята теория че пробега намалявал Друг е въпроса иначе че топлото на мен ми тръгва веднага, а на колата вървяща на умрели динозаври трябва да чакаш половин час в тоя случай да ти се размрази волана смях и падение.

                        За пореден път ти обяснявам, и както и Мъск каза, и сега могат да направят колата да има 1000км пробег но няма смисъл. Никой не минава такива разстояния без да спира за ядене или почивка... щом такива неща трябва да ти се обясняват лошо...

                        ти сериозно ли ми казваш, че пружините имат връзка със сцеплението на гумите, бе?

                        ::

                        Пускай дисертацията! - казвам ти! Открил си повече от Америка!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Майтапчия, ве! Ще пренапишеш няколко глави в техниката - с тъпотии!

                          ИмаЛО пружини - и вибрациите стигаЛИ до гумите, а от тук пък сцеплението биЛО по-добро!

                          Дейви - пускай един дисертационен труд - време е да станеш професор!

                          Абе, откъде ви намират такива "техници", ве, Дейви? ))

                          .................................................. ........

                          Другият въпрос - не твърдя "едва ли, че теслите не ставали за студено време", а направо ти го доказвам!

                          35 - 45 % от енергията на батерията се изразходва, за да те топли, което РЕАЛНО намалява пробегът наполовина!

                          Отделно - пък колко те топли тази енергия - ползвателите ти го показват, дори снимка на дисплея ти пускат.

                          "Дейви - техничарчето" - нали не е обидно да те наричам така?

                          .................................................. ......

                          Ще ти става все по-трудно да си доказваш фантазиите тук, защото все повече хора имат реални впечатления от експлоатацията на електромобилите. Лятно време - може, при географските ширини на Калифорния - убеденИ сме в това! Зимно време /при минусови температури - под минус 15-20 градуса Целзий - пробегът от 300 км. е наполовина, ако искаш да има що-годе топло... Т.е. - зимно време, с Тесла, НЕ се тръгва на дълъг път - над 100 км..., а не зная дали и толкова ще откара батерията, която отдава топлина в купето...

                          И, Дейви, тия неща СМЕ ги казвали ТУК преди години. Сега вече има отзвук и от страна на лековерните! В подобни условия - ниски зимни температури - не бива да се експериментира! Въпросът не е да "се доказват" едни хора, които правят реклама, а - да оживеят...

                          Дейви, моето мнение не е задължително за никого. То е алтернативно на твоето. Бъди здрав и веднага почвай дисертационния труд!
                          Ти сериозно ли не си чувал че в съединителите има центробежни пружини които обират вибраците при потегляне бе? Ако не си чул, има гугъл, търсиш и намираш.
                          Отваряш, пишеш "пружини съединител" и изпадаш в умиление как се изложи за пореден път. Пък после от тебе ще взимаме акъл каква кола да караме зимата... смех! Ти изобщо имал ли си кола? Да не се окаже че даже ДВГ кола нямаш?

                          Повечето хора карат 10-20км на ден. Новия модел С плейд+ има 850км пробег, колко ще ти намалее зимата? Има варианти за всеки. И това при условие че колата седи навън на студено и си бил толкова прост че да не си пуснеш прихиита преди да тръгнеш. Само в този краен случай можеш да развиеш твоята теория че пробега намалявал Друг е въпроса иначе че топлото на мен ми тръгва веднага, а на колата вървяща на умрели динозаври трябва да чакаш половин час в тоя случай да ти се размрази волана смях и падение.

                          За пореден път ти обяснявам, и както и Мъск каза, и сега могат да направят колата да има 1000км пробег но няма смисъл. Никой не минава такива разстояния без да спира за ядене или почивка... щом такива неща трябва да ти се обясняват лошо...
                          Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 15:25.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Именно всяка кола 4х4 го може, просто безименния едвали не твърдеше че Теслите не ставали за студено време а то е точно обратното ама той дори не следи разговора изчел е толкова фалшиви новини че даже му се губи нишката вече

                            Сега ако навлезем в подробности едвали ще отречете че всяко ДВГ внася вибрации в пауъртрейна. Има маховик имаш и разни пружини по съединителя но в крайна сметка стигат вибрации до гумите. Това е. От тази гледна точка тъй като всяка електрическо кола може да модулира прецизно и плавно мощността си , идва и факта че ЕЛ колите имат по добро сцепление. И на асфалт и на сняг. Затова и ускорявт по бързо с по лоши и евтини гуми.

                            Много добро предимство!

                            Майтапчия, ве! Ще пренапишеш няколко глави в техниката - с тъпотии!

                            ИмаЛО пружини - и вибрациите стигаЛИ до гумите, а от тук пък сцеплението биЛО по-добро!

                            Дейви - пускай един дисертационен труд - време е да станеш професор!

                            Абе, откъде ви намират такива "техници", ве, Дейви? ))

                            .................................................. ........

                            Другият въпрос - не твърдя "едва ли, че теслите не ставали за студено време", а направо ти го доказвам!

                            35 - 45 % от енергията на батерията се изразходва, за да те топли, което РЕАЛНО намалява пробегът наполовина!

                            Отделно - пък колко те топли тази енергия - ползвателите ти го показват, дори снимка на дисплея ти пускат.

                            "Дейви - техничарчето" - нали не е обидно да те наричам така?

                            .................................................. ......

                            Ще ти става все по-трудно да си доказваш фантазиите тук, защото все повече хора имат реални впечатления от експлоатацията на електромобилите. Лятно време - може, при географските ширини на Калифорния - убеденИ сме в това! Зимно време /при минусови температури - под минус 15-20 градуса Целзий - пробегът от 300 км. е наполовина, ако искаш да има що-годе топло... Т.е. - зимно време, с Тесла, НЕ се тръгва на дълъг път - над 100 км..., а не зная дали и толкова ще откара батерията, която отдава топлина в купето...

                            И, Дейви, тия неща СМЕ ги казвали ТУК преди години. Сега вече има отзвук и от страна на лековерните! В подобни условия - ниски зимни температури - не бива да се експериментира! Въпросът не е да "се доказват" едни хора, които правят реклама, а - да оживеят...

                            Дейви, моето мнение не е задължително за никого. То е алтернативно на твоето. Бъди здрав и веднага почвай дисертационния труд!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Аудито е супер кола- зет ми кара Б4- комби 93г- с газ. Само той му е навил около 400000 , купи го директно от автовоза от италия на около 180000. За съжаление като всяка качествена стока са си скъпи. Е ако си купиш на 350000 е друга цената
                              аудито е ясно че е супер!!! защо не го нави да кара лада нива?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Ха-ха ......,
                                Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.
                                o]
                                Аудито е супер кола- зет ми кара Б4- комби 93г- с газ. Само той му е навил около 400000 , купи го директно от автовоза от италия на около 180000. За съжаление като всяка качествена стока са си скъпи. Е ако си купиш на 350000 е друга цената

                                Коментар

                                Working...
                                X