IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
    Last edited by supertrader; 24.01.2020, 18:35.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
      Много по-малко очевидно е че климатичните промени са антропоцентрични. Но колкото и аз лично да не вярвам в ролята на СО2 в тези промени, политиките за обозримото бъдеще са вече определени и пределно ясни.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

        Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

        Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
        Причината за това е проста - практически е невъзможно за утвърден играч да направи такъв завой. За Фолксваген, ГМ, Форд и прочие, това означава огромни съкращения, защото ел. колите са много по-прости, натрупване на опит и наемане на голям брой софтуерни инженери, години работа на загуба и борба наново за място под слънцето. Акционерите дали ще имат търпението? А синдикатите дали ще се съгласят?
        Политически е почти невъзможно. Реално Фолксваген им дойде дюшеш дизеловия скандал като оправдание за бъдещите жертви и вероятно имат по-големи шансове да оцелеят. Рено-Нисан също имаха голям напредък по сходни причини, бяха пред фалит и рискуваха с истински визионер. Но виждаме как им идва нагорно на японците и му спретнаха преврат. Нещо подобно може да стане някой ден и във Фолксваген, примерно акционерите да загубят търпение.
        Тесла, Апъл, Гугъл нямат такива проблеми, но пък имат планини от кеш или много голяма преднина в случая на Тесла.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача
          Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

          Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

          Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

            Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перките
            Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
            Last edited by Pyramid; 24.01.2020, 09:44.

            Коментар


            • E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

              А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им


              Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

              Коментар


              • Първоначално изпратено от lalka 75 Разгледай мнение

                килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка

                Много ме заинтригува, Лалке!

                Не мога да си я обясня тая - потенциална съставка! Така де: много на висок стил си я учила тая физика... Мислех, че обяснението е по-различно, ама... Да не почнеш сега да ми говориш за константата на Планк..., или за Общата-, или пък - за Специалната теория на относителността...

                ...така де: между нас да си остане, ама повече бих се интересувал от това, например как самата ти приготвяш..., да кажем... мусаката! Би ли ни изнесла една лекция по темата?

                И съм серьОзен!

                Коментар


                • За 2018 - първите три места по продажби са:

                  - Volkswagen Group -
                  11,018,000

                  - Toyota - 10 163 491

                  - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402

                  .................................................. ............................

                  Обръщам внимание на това, че само за една година първите три места са за производители, които реализират НАД 10 000 000 продажби!

                  ... и това не може да се сравни с продажбите на електрички, които общо са около 2 000 000, а също има и около 3 000 000 - плъг-ин хибриди - комплект с двигател с вътрешно горене и електричка. Общо: плъг-ин хибриди, които не са "чиста" електричка + "чисти" електрички /произведени до този момент/ - 5 100 000.

                  .................................................. ............................

                  Според данни на някои от рекламиращите Тесла - 2 000 000 /китайски и други, вкл. Тесла/ - електрички е много повече от 10 000 000 - които всяка година произвеждат горните АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ...

                  Не им вярвам! ))

                  Коментар


                  • Най-продаваният автомобил в света си остава Toyota Corolla. За първото полугодие Тойота е доставила 596 282 броя от ТОЗИ модел.

                    На второ място в света по продажби за полугодието на 2019 е Ford F-Series с 539 181 бр.

                    На трето място е Toyota RAV4 - 440 597 бр.

                    Следват: Honda Civic, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf...
                    .................................................. .............

                    На 84 място по продажби за полугодието на 2019 е Hyundai i20 - със 122 728 бр.

                    иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
                    на 85 място е НАШАТА Тесличка!

                    На 85 място: Tesla model 3 - със 120 708 бр...

                    .............................................

                    На 99 място: Fiat Panda - със 107 660 бр...

                    .................................................. ..................................

                    Фиат Панда са поели ангажимент, до края на 2019 да излязат по продажби, преди Тесла...


                    Световната общественост с трепет следи новините... ))

                    Интересно, ВОДЕЩИТЕ автопроизводители - защо не четат ТОЗИ ФОРУМ! Защо не вярват в "светлото" бъдеще на Тесла! Защо не клякат доброволно пред Мъск? ))

                    ЕЛЕМЕНТАРНО Е: автопроизводителите имат фенове, които разчитат на качество, цени, лукс и никак, ама съвсем никак не се впечатляват от обещания за "светло" бъдеще... ))

                    Коментар


                    • satz има много други технологии за задвижване ако изисквания пробег е малък и теглото ниско, нищо не се знае може за този случай да се развие нещо друго. Такава конверсия на транспорта е много сложна и противоречи на човешката природа , а именно на алчността, желанието на индивида да доминира над другите и тези неща като се комбинират с жестокост...как ще се качат на мънички коли всичките артисти.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от HSBC Разгледай мнение
                        Да ти кажа, аз не бих заложил нито на традиционен, нито на новите като Тесла.

                        Иначе защо тактически взех VW когато се сринаха в края на 2015, не ми се повтаря сега. Тогава навремето доста подробно го обсъдохме в DAX и NYSE. Лично аз не виждам директна заплаха за VW в близката поне една година и повече.
                        И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                          Според мен ще се появят множество малки (електричка се прави много по-лесно от ДВГ) с 3d принтнати купета.
                          Ами хайде де докага да те чакам да произведеш първата каруца, тъй като гледам няма да я имам в тоя живот

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Отделен е въпроса, че ако автономното движение се развие и наложи следващите 4-5 години всичките големи в момента са GAME OVER. Най-вероятно ще останат по-малки производители, които ще произвеждат за waymo (google), Епъл и китайските гиганти в автономното задвижване.
                            Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Какво искаш да ти признавам

                              Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.

                              От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.

                              Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
                              както обикновено много далеч от истината и много встрани. Ако беше всичко това което си изброил теслите щяха да са на печалба, а според безименния и според твоят гуру са на голяма загуба- около 7-8 милиарда. Доколкото се прокрадва информация имат задължения да произвеждат електрокари, иначе ги грози глоба заради екологията. Това се нарича на всички езици корупция- принуждаваш някого с непазарни методи да направи нещо. БМВ си имат електрички включително и3 и и8 онзи ден снимах една на 300 метра от квартирата. Колата/и8/- както би казал някой пишлегар на 18-19г- брутална

                              Коментар


                              • Да припомним отново актуалните цени на някои модели Тесла /от по-достъпните за публиката, но не, че няма по-скъпи от показаните тук/...

                                Проблемът на Тесла е, че китайците - година, след година - изпреварват Тесла на китайския пазар, по различни показатели:

                                - несъмнено китайците, чрез две от своите компании, предлагащи електромобили реализират на пазара повече електромобили от Тесла в Китай;
                                - цените на китайските електромобили са 2-3 ПЪТИ по-ниски цени - въпреки че предлагат по-луксозни електромобили от Тесла;
                                - китайците произвеждат и достатъчно сигурни и пожаробезопасни електромобили: факт е, че изпитанията и регулациите в посока безопасност - си казват думата!;
                                - китайците имат заложил на акциите на водещи производители на електромобили - от ранга на Уорън Бъфет /но това не е препоръка от моя страна, тъй като за мен НАСТОЯЩИТЕ литиево-йонни батерии НЯМАТ БЪДЕЩЕ, ако еуфорията и шумът в тая посока - да са големи - от няколко човека ТУК/... ))

                                Модел Пробег при
                                НОВА
                                батерия
                                USD
                                Tesla Model 3 Standard Range 320 35 000
                                Tesla Model X 75D 360 83 000
                                Tesla Model X Standard Range 360 83 000
                                Tesla Model S 75D 360 77 000
                                Tesla Model S Standard Range 420 78 000
                                Tesla Model X Performance 440 104 500

                                Коментар

                                Working...
                                X