IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.



    The carmaker also is working on next-generation batteries even more advanced than the new Ultium battery that it unveiled in March.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
      Aко работиш в София, в центъра, през делничните дни май наистина не е от необходимост..

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
        Е значи кола ти не требе ...
        95% разхищение на ресурси.
        И моите стоят. Ма за 3 месеца имам 500км, преди за седмица
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          викаш ще си купиш 2-3 електрички по 100к, че да има поне една дома да се зарежда от соларките за 100к за да спестиш 10лв на ден и то само лятото.
          Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипници
          95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Темата е за ел. коли, нови. Не мисля че са толкова малко хората с нов автомобил, дори да погледнем статистиката - около 40 000 нови срещу 100 000 втора употреба, дори и половината нови да са служебни, пак излиза нещо от сорта на 20% нови.
            Ами не излиза 20 процента,щото в тия 40 хиляди нови коли се включват освен фирмени и държавни автомобили.Както и много чужденци/румъмци ,италианци и други/купуват коли в България и тук ги регистрират.
            И темата е как влияят елавтомобилите на пазарите.Пазарите са както за нови,така и за употребявани автомобили.Теб ако не те бърка,аз правя на година по 20 хиляди км с автомобил.
            ​​​​​​

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Досега не съм купувал нова кола, колите по начало са доста назад в приоритетите ми, минимален разход и минимум грижи. Дори не се занимавам аз с ремонти и обслужване а оставям това удоволствие на брат ми. Но като взема нова, 100% ще е ел. А сега и с този bidirectional метод се появява и нова сериозна причина - решава се проблема с батерията за вкъщи и смисъл да се сложат най-накрая солари.
              викаш ще си купиш 2-3 електрички по 100к, че да има поне една дома да се зарежда от соларките за 100к за да спестиш 10лв на ден и то само лятото.
              Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипници
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                Що ти ква електричка си купи?
                Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.
                Досега не съм купувал нова кола, колите по начало са доста назад в приоритетите ми, минимален разход и минимум грижи. Дори не се занимавам аз с ремонти и обслужване а оставям това удоволствие на брат ми. Но като взема нова, 100% ще е ел. А сега и с този bidirectional метод се появява и нова сериозна причина - решава се проблема с батерията за вкъщи и смисъл да се сложат най-накрая солари.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                  Ами 95 процента от автомобилите са купени на старо.Да не говорим,че и голяма част от петте процента нови автомобили са фирмени,а не лични.А част от тях се купуват и от чужденци заради по-ниските цени и данъци в България.А в тази бройка влизат и закупените автомобили от държавни институции.
                  Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
                  Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?
                  Темата е за ел. коли, нови. Не мисля че са толкова малко хората с нов автомобил, дори да погледнем статистиката - около 40 000 нови срещу 100 000 втора употреба, дори и половината нови да са служебни, пак излиза нещо от сорта на 20% нови.

                  Коментар


                  • Tesla quietly adds bidirectional charging capability for game-changing new features

                    ПС: нямам и няма да си купя EV.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
                      Ами 95 процента от автомобилите са купени на старо.Да не говорим,че и голяма част от петте процента нови автомобили са фирмени,а не лични.А част от тях се купуват и от чужденци заради по-ниските цени и данъци в България.А в тази бройка влизат и закупените автомобили от държавни институции.
                      Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
                      Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?
                      Last edited by mirodes; 21.05.2020, 09:26.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
                        Що ти ква електричка си купи?
                        Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                          Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
                          Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
                          В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
                          Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                            Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype


                            At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.

                            https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/

                            Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
                            Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
                            Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
                            В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
                            Last edited by mirodes; 21.05.2020, 07:04.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Айде от инвестора тогава: От 2021 г. тази батерия ще се ползва в Model 3

                              Battery specialist Novonix (ASX:NVX) soared today after announcing it had come up with a breakthrough method for making battery materials. The process, dubbed dry particle microgranulation (DPMG), consolidates and synthesises fine materials that would otherwise be wasted and makes them suitable for use in lithium-ion batteries. Novonix has already filed a patent for the process. NVX shares tacked on a healthy 38.46 per cent today to close worth 45 cents each. How Tesla tapped a tiny Canadian lab for battery breakthroughs

                              Novonix discovers ‘breakthrough’ method for low-cost synthesis of lithium-ion battery materials

                              Novonix



                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                                Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype

                                At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.

                                https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/

                                Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
                                Аз чакам Натеев да направи мрежа зарядни ФЕЦ, съъфсем да прецакаме и Лукойл, и Енергото.

                                Коментар

                                Working...
                                X