Pyramid не знам но нямам спомен за мръсен въздух през зимата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Да Трейдърко и аз се чудя как хората търпят тия циркаджии да управляват
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеanalog, а не е ли отоплението причина за мръсен въздух.
1.Енергетика
2.Индустрия
3.Транспорт
и,
4. отопление/климатизация
Съответно на потреблението.
И НЯМА ЛОКАЛЕН А, ГЛОБАЛЕН ОТПЕЧАТЪК/ПОСЛЕДИЦИ.
Коментар
-
Тойота също имат автопилот. Волво също експериментират и т.н.
Автопилота вече не е хайтека който беше.
Не забравяйте и че живота на патентите е 25год. и това тук https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94...1%80%D1%81_EV1 скоро ще стане общодостъпно
Коментар
-
https://leakreality.com/video/97221/...goes-for-a-dip
Интересни коментари има тук
VIP
immo2019 - 287 days ago - (Points 452)
Autopilot?
2
VIP
Guilleromera - 287 days ago - (Points 1075) immo2019
Yes ... set to 'Autofucking'
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеanalog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеanalog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен..
Моите спомени от въздуха в Сф през 70-те са отвратителни. Затварянето на Кремиковци е едно от най-хубавите неща случили се на този град. А коли, в сравнение с днес, практически нямаше.
По никакъв начин обаче не мога да определя качеството на въздуха в Сф днес като приемливо и за това вина имат само колите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеE, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.
А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
Коментар
-
analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.Last edited by supertrader; 24.01.2020, 18:35.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.
Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.
Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
Политически е почти невъзможно. Реално Фолксваген им дойде дюшеш дизеловия скандал като оправдание за бъдещите жертви и вероятно имат по-големи шансове да оцелеят. Рено-Нисан също имаха голям напредък по сходни причини, бяха пред фалит и рискуваха с истински визионер. Но виждаме как им идва нагорно на японците и му спретнаха преврат. Нещо подобно може да стане някой ден и във Фолксваген, примерно акционерите да загубят търпение.
Тесла, Апъл, Гугъл нямат такива проблеми, но пък имат планини от кеш или много голяма преднина в случая на Тесла.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача
Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.
Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перкитеLast edited by Pyramid; 24.01.2020, 09:44.
Коментар
-
E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.
А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света
Коментар
Коментар