IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid не знам но нямам спомен за мръсен въздух през зимата.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Да Трейдърко и аз се чудя как хората търпят тия циркаджии да управляват
      ...Ама ходиш и гласуваш. Като не за едни, за други. За успокоение - ако действа при теб - 95% от хората са така. Поне толкова. И, на този фон, перспективите са мрачни.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        analog, а не е ли отоплението причина за мръсен въздух.
        Да бъдем справедливи : Е но, не и единствено, нито главно. Лично аз, бих ги подредил така:
        1.Енергетика
        2.Индустрия
        3.Транспорт
        и,
        4. отопление/климатизация
        Съответно на потреблението.
        И НЯМА ЛОКАЛЕН А, ГЛОБАЛЕН ОТПЕЧАТЪК/ПОСЛЕДИЦИ.

        Коментар


        • Тойота също имат автопилот. Волво също експериментират и т.н.
          Автопилота вече не е хайтека който беше.

          Не забравяйте и че живота на патентите е 25год. и това тук https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94...1%80%D1%81_EV1 скоро ще стане общодостъпно

          Коментар


          • analog, а не е ли отоплението причина за мръсен въздух.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • https://leakreality.com/video/97221/...goes-for-a-dip

              Интересни коментари има тук



              VIP
              immo2019 - 287 days ago - (Points 452)
              Autopilot?
              2

              VIP
              Guilleromera - 287 days ago - (Points 1075) immo2019
              Yes ... set to 'Autofucking'

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
                Да Трейдърко и аз се чудя как хората търпят тия циркаджии да управляват

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен..

                  Моите спомени от въздуха в Сф през 70-те са отвратителни. Затварянето на Кремиковци е едно от най-хубавите неща случили се на този град. А коли, в сравнение с днес, практически нямаше.

                  По никакъв начин обаче не мога да определя качеството на въздуха в Сф днес като приемливо и за това вина имат само колите.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                    E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

                    А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
                    Amiiii онзи ден излезе тази цифра по вестниците, колко е вярно не знам

                    Коментар


                    • analog - само като пример , в България преди 89-та имаше индустрия и заводи и не чак толкова екологично в ковички производство на енергия а въздуха беше чист поне по спомен. Въобще не е ясно какво ще се случи независимо от насоките в кавички, на хората може да им писне от еко глупости които никак не са екологични. Тока за електрическите автомобили да се сладира в хиляди батерийки едва ли е удачено, но за отопление както беше преди си е доста по екологичен от горенето на боклуци. На ЕС като му свършат дните и току виж съдбата се обърне. Направо е необяснимо как хората търпят тези филантропи - назначени да го управляват. Те хубаво са филантропи но да го правят със собствените си средства а не с фондове и голяма загриженост за Африка, в която като нищо може и да има хора по щастливи от европейците нищо че са бедни.
                      Last edited by supertrader; 24.01.2020, 18:35.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
                        Много по-малко очевидно е че климатичните промени са антропоцентрични. Но колкото и аз лично да не вярвам в ролята на СО2 в тези промени, политиките за обозримото бъдеще са вече определени и пределно ясни.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

                          Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

                          Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!
                          Причината за това е проста - практически е невъзможно за утвърден играч да направи такъв завой. За Фолксваген, ГМ, Форд и прочие, това означава огромни съкращения, защото ел. колите са много по-прости, натрупване на опит и наемане на голям брой софтуерни инженери, години работа на загуба и борба наново за място под слънцето. Акционерите дали ще имат търпението? А синдикатите дали ще се съгласят?
                          Политически е почти невъзможно. Реално Фолксваген им дойде дюшеш дизеловия скандал като оправдание за бъдещите жертви и вероятно имат по-големи шансове да оцелеят. Рено-Нисан също имаха голям напредък по сходни причини, бяха пред фалит и рискуваха с истински визионер. Но виждаме как им идва нагорно на японците и му спретнаха преврат. Нещо подобно може да стане някой ден и във Фолксваген, примерно акционерите да загубят търпение.
                          Тесла, Апъл, Гугъл нямат такива проблеми, но пък имат планини от кеш или много голяма преднина в случая на Тесла.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача
                            Това е факт бе момче! Това че ти си сляп да го видиш е съвсем друг въпрос.

                            Играчите в автономията са waymo (google) и Тесла. Апетити имат и много други, но като гледам резултати никакви. Само парите не помагат, когато нямаш know-how и фокус.

                            Историята не познава случай за налагане на технологична промяна от установен играч в дадена индустрия. Винаги са нови, гладни и целенасочени компании, които изместват установените играчи!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перките
                              Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
                              Last edited by Pyramid; 24.01.2020, 09:44.

                              Коментар


                              • E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

                                А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им


                                Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

                                Коментар

                                Working...
                                X