Джей електромоторите им не са чак толкова прости и евтини колкото го представят или пък безкрайно надеждни. В момента автомобили които не са с 4 задвижвани колела са масови и е напълно достатъчна една задвижваща ос, ако не се цели висока проходимост но пък електромобил с висока проходимост при положение че тежи като камък е странно нещо. Те има откъде да ги усложнят и оскъпят - бързите зарядни са достатъчно скъпо усложнение а и сигурната висока цена на батерията, каквито и части да са продавали с батериите избиват оборота и ще го надхвърлят дори. Това което Мъск разправя - как акумулоторите им ще стават все по дълговечни и с по ниска цена е за лов на наивници, същото е положението както и оловните акумулатори в момента - дори най високите брандове правят акумулатори които издържат само 3 години, а технологията им позволява да са за над 10. Ще се окаже че 3 годишните акумулатори са по евтини и по леки, а за електрокарите теглото е от значение защото ще ги забранят да се движат по всички улици а само по пътищата за тежкотоварни автомобили.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Забелязва се нов опит да се опази търговията и печалбите с авточасти и да се опази усложняването на автомобила. Сега някои компании приеха, че с 1 електомотор и куп предавки и части, номерът няма да мине, но пробват с 2 електромотора, опазвайки половината излишна железария и сложност. Но мисля и че това няма да мине, защото вече има производители, които пускат автомобил с 4 електромотора, което е логичното решение.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
Коментар
� -
Pyramid - карбамид съдържа, влиза в реакция с азотните окиси и се отделя вода и азот. Между другото литиевите акумулатори колкото и херметични да са също излъчват токсични вещества при загряване и то силно канцерогенни, а в един електромобил клетките са доста голямо количество и те не са чиста технология за каквато бива представяна.
D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеGrosss - за адблу е доказано със спектрални анализи че дори произвежда много малки количества от над двуатомни оксиди, които са убийственно токсични в сравнение с азотния моно или двуатомен окис. Но точно заради възможноста да носи печалба го наложиха, има консуматив който се продава и от него се печели доста добре. Това с водата точно те никога няма да го направят, дори ще платят на медии да го осмеят, да го обявят за скам - измама и т.н.т. Сигурно си попадал на тестове как водорода се отразява като добавка в двг, пълно е с газ анализатори но при тези тестове много странно не правят сравнителен анализ на отработените газове с добавка и без нея. Защото ако направят такива тестове досещаш ли се какъв ще е резултата, на пушеш дизел като му пуснат малко водород и дима изчезва и с просто око се вижда, а тези вредни газове при тест с газ анализатор отиват към стойности при които цифра има чак при втория знак след десетичната запетая.
Коментар
� -
Между другото, т.нар."безимен" нагло излъга за дименсиите: нещата се разреждат или сгъстяват с/в ПЪТИ, каквото е, всъщност, и значението "8:1", "11,5:1" и т.н., отново, "ПЪТИ". Това, че не го изписват всеки път, е единствено за краткост.
Давам джокер: "атмосфера" е ИЗВЪН СИСТЕМНА (ИЗВЪН СИ) МЯРКА ЗА НАЛЯГАНЕ. Системната е "Паскал".
...ама кой да обърне внимание, налэ.
Коментар
� -
Grosss - за адблу е доказано със спектрални анализи че дори произвежда много малки количества от над двуатомни оксиди, които са убийственно токсични в сравнение с азотния моно или двуатомен окис. Но точно заради възможноста да носи печалба го наложиха, има консуматив който се продава и от него се печели доста добре. Това с водата точно те никога няма да го направят, дори ще платят на медии да го осмеят, да го обявят за скам - измама и т.н.т. Сигурно си попадал на тестове как водорода се отразява като добавка в двг, пълно е с газ анализатори но при тези тестове много странно не правят сравнителен анализ на отработените газове с добавка и без нея. Защото ако направят такива тестове досещаш ли се какъв ще е резултата, на пушеш дизел като му пуснат малко водород и дима изчезва и с просто око се вижда, а тези вредни газове при тест с газ анализатор отиват към стойности при които цифра има чак при втория знак след десетичната запетая.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
Няма печалба за монополистите ли?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не върви. Енергийният баланс не се връзва.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнениеПри толкова много трошки в България и безпаричието на българина не е ли по-добре да се въведе оная технология с водата като гориво?
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - бедна е сместта според горивото в нея, въздуха си го има така да се каже. Има полза да се учи все пак, но ти това не можеш да го проумееш като че ли.
Коментар
� -
Пояснявам: "сгъстяване" е отглаголно съществително, докато "степен на сгъстяване" - съотношението на обеми ((цилиндър+горивна камера+предкамера)/(горивна камера+предкамера)). В зависимост от обороти и т.н, с утечките, нещата стават още по-сложни, и темп. я се вдигне достатъчно, я не. Но, нашият блее и пропуска. Както пропусна за интеркулера, който служи да охлади въздуха, за да вдигне пълненето и, оттам, мощността но, не и маслото. "Пич, та дрънка", особено дрънкането...
Коментар
�
Коментар