If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Преди време питах - тогава Безименний нищо не рече - защо, според вас, сложните организми, са многоклетъчни и какво им дава това затуй, да попитам пак. Работата е там, Безименний, скрита. И там е решението на Онова, за което - голям прАз, че не ми вярваш, ама ми наду главата с бръмченето си - с ония проклети батерии. Как едното се проектира върху другото?
Пирамида търсиш аналогия и корелация между батерията като сложен компонент и живите сложни многоклетъчни организми. Похвално е за тези творчески търсения и за мозъчната атака. Но НЯМА аналогия, НЯМА корелация, НЯМА нищо общо едното с другото. Ако ме караш да ти обяснявам защо ще трябва да отделя 2 часа време да си подредя мисълта и да изпиша 2 листа хартия. Но ако се наложи, ок, ще го направя
Преди време питах - тогава Безименний нищо не рече - защо, според вас, сложните организми, са многоклетъчни и какво им дава това затуй, да попитам пак. Работата е там, Безименний, скрита. И там е решението на Онова, за което - голям прАз, че не ми вярваш, ама ми наду главата с бръмченето си - с ония проклети батерии. Как едното се проектира върху другото?
Не мога да преценя дали имаш проблем с мисленето или си се заел да громиш капиталиста Мъск, но каквито и източници на информация да ползваш ще видиш, че запалените автомобили с ДВГ са 10 пъти повече от запалени електромобили.
Специално при Тесла броят на палежите се броят на двете ти ръце, но понеже Тесла е магнит за четене такива статии се отразяват много шумно (медии, реклама).
Палежите на ДВГ отдавна не е интересно, но въпреки това ако чукнеш в гугъл ще намериш ежегодни доклади за десетки хиляди палежи.
за няколко секунди стигам до статия за БМВ:
“Consumers have filed more than 90 complaints about the issue” “These BMWs have [had] these fire problems for a very long time” “But while U.S. regulators have declined to investigate, BMW has faced scrutiny elsewhere. The company was recently fined $9.9 million by the South Korean government after its transport ministry determined officials had tried to cover up technical problems related to dozens of engine fires in diesel cars and moved too slowly to recall affected vehicles.”
Кат чукна в Гугъл и гледам колко мелеона БМВта са на пътя - инциденти случайни и пренебрежимо малко, тесли нещо няма като бройка, за сметка на това инциденти с тях колкото щеш - даже не са и мистериозни , не че тесларите се трогват да си оправят ковчезите де
Отнесоха втора мултимилионна глоба заради батерии именно - в Германия, а фабриката още далеч от завършване дори
Най-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!
Хората, отвън не успяха да спасят водача.
Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!
(не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)
Е, никой не е имунизиран срещу Простотията. Дано загиналите вразумят, някак, тъпите им „специалисти”. Не забелязах, обаче, ти да разбра какво точно, съм написал.
Правилно: Започне ли. Ама се оказа, че може и да НЕ започва или, дори и да започне, да бъде рязко и силно ограничавано, до практически незабележимо тъй, щото, не просто да продължиш да си караш още колата, ами и със същата батерия и то, докато ти си решиш, да замениш дребен и евтин детайл. Т.е., някои неща, остават в миналото вече, а ти си говорѝ, говорѝ, не ни пречиш, радваш ни.
Най-интетесна е комбинацията: горене и блокиране на вратите!
Хората, отвън не успяха да спасят водача.
Нечувано: компютърът блокира вратите на горящата Тесла, за да "предпази" водача от... кражба!
(не е лошо да си припомняме реалностите..., защото иначе опонентите ме "обвиняват", че съм се "покрил"..., а аз съм тук и дори ника си не сменям...)
Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.
Правилно: Започне ли. Ама се оказа, че може и да НЕ започва или, дори и да започне, да бъде рязко и силно ограничавано, до практически незабележимо тъй, щото, не просто да продължиш да си караш още колата, ами и със същата батерия и то, докато ти си решиш, да замениш дребен и евтин детайл. Т.е., някои неща, остават в миналото вече, а ти си говорѝ, говорѝ, не ни пречиш, радваш ни.
За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
За застрхователя едва ли има значение химичния процес. Важното е че има 10 пъти (не проценти) по-малко инциденти, разбирай щети и пострадали.
А иначе интереса няма нищо общо със статута на най-сигурен автомобил.
Личността на Мъск и неговите компании е магнит за медиите, особено жълтите.
За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
Това е смисълът!
Започне ли горенето на сепараторите, които разделят разноименните полюси на батериите - спиране на горенето има, след изгарянето им.
"Representatives for BMW have declined repeated requests for interviews, but the company has issued statements saying that "with approximately 4.9 million BMW vehicles on U.S. roads, fire incidents involving BMWs are very rare. ... BMW takes every incident very seriously"
Отричат кат партизан на разпит!
За разлика от БМВ Тесла се декорираха със епитетите "Най безопасен" и "Вечен". Затова запалените тесли са по впечатлявщи.
Има и нещо друго върху което съм обръщал внимание - Тесла не "гори" за разлика от авомобилите с ДВГ.
Това което се случва с ТЕСЛА е съвършено различе процес. Горенето е процес на окисляване на горивото и затова горенето може да бъде овладяно като се изолира горивото от кислорода, или като му понижат температурата пр което се пректатява химическата реакция на окисляване.
Тесла-та не "гори". При Тесла имаме преобразуване на акумулиранта в батерията електрическа енергия в топлина, И то за кратко време при което се получава висока температура. И външно излежд като горене. Самоче ако изолираш Теслата от кислорода процеса не спира. Затова теслата неможе да се изгаси. Ако я охладиш поливайки я с вода също неможеш да прекратиш процеса.
Освен това пожарникарите стоят и гледат отстрани понеже ако пипнат ламарините може да ги утрепе тока.
Тук е и основната разлика - автомобилните производители прибират за проверка колите преди да изгорят и то за своя сметка, тесла производителите на сапунерки с батерийки събират данни от клиентите си - докато вторите жално гледат как колата им догаря трети ден... говори ми и то много
"Representatives for BMW have declined repeated requests for interviews, but the company has issued statements saying that "with approximately 4.9 million BMW vehicles on U.S. roads, fire incidents involving BMWs are very rare. ... BMW takes every incident very seriously"
Знам че си калпав в четенето, ама прочети и последното изречение - за конкурентите
Не мога да преценя дали имаш проблем с мисленето или си се заел да громиш капиталиста Мъск, но каквито и източници на информация да ползваш ще видиш, че запалените автомобили с ДВГ са 10 пъти повече от запалени електромобили.
Специално при Тесла броят на палежите се броят на двете ти ръце, но понеже Тесла е магнит за четене такива статии се отразяват много шумно (медии, реклама).
Палежите на ДВГ отдавна не е интересно, но въпреки това ако чукнеш в гугъл ще намериш ежегодни доклади за десетки хиляди палежи.
за няколко секунди стигам до статия за БМВ:
“Consumers have filed more than 90 complaints about the issue” “These BMWs have [had] these fire problems for a very long time” “But while U.S. regulators have declined to investigate, BMW has faced scrutiny elsewhere. The company was recently fined $9.9 million by the South Korean government after its transport ministry determined officials had tried to cover up technical problems related to dozens of engine fires in diesel cars and moved too slowly to recall affected vehicles.”
Мисля, че си позабравил за онова клипче, което пуснах от зимните условия и представянето на 20-30 различни електромобила при тия условия?
Та, като махнем другите проблеми, норвежците все повече ще се убеждават в това, че Калифорния (Пало Алто) и Осло - НЯМАТ съпоставими географски ширини...
Факт е, че автомобилите с ДВГ са НАД 95% от електромобилите! Графика - желаеш ли?
Най-ефективните електромобили са на Тесла. Ауди и останалите „конкуренти“ компенсират неефективните си системи с по-големи батерии, но фактите си остават – за единица изминато разстояние Тесла изразходва най-малко енергия.
Не знам какъв капацитет си в автомобилостроенето, но в случай че не знаеш – Тесла тестват зимните условия в Аляска.
Графиките дано са актуални щото с червения крети въртите стари филми.
Айде малко да се ограмотите с реални тестове на тема подобрения при Тесла. Само с поставянето на нова система за оптимизиране на топлообмена (октовал) разхода на електроенергия за загряване през зимата и изстудяване през лятото пада няколко пъти. https://www.youtube.com/watch?v=HityyIwWSmQ
Интересно е заключението: „Новите модели са по-добри, но Тесла автомобилите са с такава преднина пред всички останали конкуренти, че дори стария модел е ненадминат.“ От практическа гледна точка разликата между стария и новия модел са 1-2 минути повече време при зареждане.
И до ден днешен най-безопасната кола в света е Тесла, не само по пожари ами и по катастрофи. Това не ти ли говори нещо?
Събирай броиките ако можеш да смяташ до толкова , балама
Тук е и основната разлика - автомобилните производители прибират за проверка колите преди да изгорят и то за своя сметка, тесла производителите на сапунерки с батерийки събират данни от клиентите си - докато вторите жално гледат как колата им догаря трети ден... говори ми и то много
Коментар