IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Време е да затваряте тази и отваряте нова тема:
    За водородните двигатели

    Франция ще инвестира в тази технология няколко милиарда евро, Германия - още повече
    Да му мислят държавите-бензиностанции

    Le gouvernement s'attaque à la transition énergétique. Parmi les cent milliards d'euros du plan de relance, deux milliards vont être consacrés à l'hydrogène. L'annonce a été faite hier par le Premier ministre Jean Castex. Cette énergie pourra prendre le pas sur l'électrique dans le secteur automobile. Mais son application ne se limite seulement pas à la voiture.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)
      .
      Точно мошенника Мъск, няма да се сети и няма компютъра на Тесла да сканира тока, колко точно са неговите точни показатели и да излезе надпис - несъвместимост, грешка в батерията.
      Та, батерията доживот е собственост на Тесла, хеле пък ако типичния българин или китаец да се прави на хитър и я ремонтира.
      Да, рент се плаща на батерията и си отговорен за нея (която има определен живот)
      Гаранция некой четящ от Горно Съхране ще иска доказателства за някоя моя дума.
      Last edited by hazard; 05.09.2020, 12:54.

      Коментар


      • ДНЕС е скъпо. УТРЕ НЕ Е ДНЕС.

        Коментар


        • в предвид на минусите със електричките, засега хибридите (без скъпите които осигуряват автономно задвиждане определени мили) са предпочитан от мен вариант.
          Ами, пребройте се, колко имате електрички и колко хибриди, а не на теория да си чешете езиците.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Ако подмяната трябва да е БЪРЗА, значи конструкцията ще е СКЪПА.

            Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.

            Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....

            Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.
            1.Всяка верига е здрава, колкото най-слабото ѝ звено. ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)
            2.„Силата” на производителите, се спъва в „слабостта” на потребителите: Ти може да си силен но, скъп продукт, ТЕ не.могат да купуват...и, на твоята „сила” , ѝ се налага да се съобрази с тях. Нали си чувал онази свещена крава, дето „клиентът винаги е прав”?' Кравата може и да „заколиш”, образно казано но, ще подава много повече онзи, който отчете ВСИЧКИ моменти на пазара. Ерес или не, който започне да произвежда и продава блочно-модул и батерии, той ще развърже продажбите. Взема, да речем, бай китаец, купува батерии от всеки модел, сканира външните габарити, прави реаранжиране и почва да щампова, по 50 долара кутията, като ги пълни с масови, поради търсене/предлагане.модули и, ето, примерно, от $10 k, батериите се сринали до $3k.
            3.„Огромното количество куплунзи” се компенсира от удачна конструкция, с която, разбира се, не всеки може да се справи (гледам теб, дето уж „можеше 1000 пъти по-евтино” (тотално изхвърляне но, ти си знаеш) и не съм сигурен, че именно тази творческа немощ, не те мотивира да пишеш глупости. Знаймно е че, когато модулите са маломощни, токът е слаб, загряването -символично и.т.н. и ТОВА ни облекчава. Още нещо: Позволява -понеже токът мслък - поединично електронно вкл/изкл на всеки и дивидуален модул и организиране тяхната единична защита (от прегряване и що се сетиш) тъй, щото, да се намали и рискът от запалване. Било „ненадеждно”. Да, бе.
            4.Сняг, кал и вибрации има, откак светът съществува и, продължавайки да бъдат проблем, те не са спрели развитието на техника и технологии.
            ...
            И други доводи имам, първо тези осмисли.

            Коментар


            • Иначе доколкото знам дори и в момента могат да се сменят деградирали или повредени модули, но това в никакъв случай не е нито БЪРЗО, нито ЛЕСНО, нито ЕВТИНО като труд и като цена на резервни части.

              Има и още нещо - транспорта на литиеви батерийни модули като резервни части е силно затруднен и силно ограничен заради опасноста от самозапалване. Редица куриерски фирми, както и редица авиокомпании, пък и други превозвачи, ОТКАЗВАТ да транспортират такива товари. Това автоматично означава, че транспорта им силно се оскъпява, и добавя допълнителни разходи към вече скъпите по презумция резервни части на производителите.

              Last edited by Mateev; 05.09.2020, 12:35.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Досега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
                1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
                2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
                3'Решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
                Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
                Ако подмяната трябва да е БЪРЗА, значи конструкцията ще е СКЪПА.

                Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.

                Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....

                Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.

                Коментар


                • Досега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
                  1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
                  2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
                  3.Лесно се решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
                  Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
                  Елемент 3,6 V, 100 mAh са 0,36 Wh, x 100=36 Wh...
                  Last edited by Pyramid; 05.09.2020, 11:33.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Все още чете отзиви за нея и и е мераклия, покупката е в далечното бъдеще
                    Хахахаха

                    я сподели доволен ли си от БМВто на примоция или още четеш за зоуто

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                      То на тесличката ако беше само батерията добре! Зареждаш и газ! И аз искам на моя таралясник само да сипвам и да карам, ама има и други разходи по трасето!
                      Другите разходи са пренебрежимо малки. Проблемът е пъвоначалната инвестиция. За еднакъв клас- големина , удобства при електрокара плащаш 2-3 пъти повече

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        2% на година е амортизацията ако стои във фризера. Ако я юркаш както аз карам сигурно ше отиде на 10%, Във форума на тойота има един който ходи всеки ден на работа на 100км, живее в германия. Влез и му предложи да си купи електрокар. Ще дойде до бг да ти набие чемберите
                        То на тесличката ако беше само батерията добре! Зареждаш и газ! И аз искам на моя таралясник само да сипвам и да карам, ама има и други разходи по трасето!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
                          Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
                          Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
                          По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
                          2% на година е амортизацията ако стои във фризера. Ако я юркаш както аз карам сигурно ше отиде на 10%, Във форума на тойота има един който ходи всеки ден на работа на 100км, живее в германия. Влез и му предложи да си купи електрокар. Ще дойде до бг да ти набие чемберите

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                            ЕД като си се преебал да дадеш 200к за тесла (онова дето се вадят пирони) дали ще се хвалиш колко си се набутал?
                            Все още чете отзиви за нея и и е мераклия, покупката е в далечното бъдеще

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              Шейха на дубай от субсидии стана милиардер. Кой го субсидира?
                              Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
                              Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?
                              За теб е сложно да го разбереш

                              Виж как разсъждават хората:

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Леле, леле, колко мъка има на тоя свят. Толкова си заблуден, че не знам има ли смисъл да коментирам.
                                Всяка нова технология отваря много възможности за развитие, но хората по дефиниция се съпротивляват, особено когато са дезинформирани от платени лобита на фосилните компании, които генерират трилиони годишно от експлоатацията на нефт. Да не коментирам трилионите субсидии всяка година за сектора.
                                Батерията на Тесла модел S купена 2012та ще надживее няколко пъти живота на средностатистическия автомобил с ДВГ. Проблемът е че никой не иска да кара 20-30 години един и същ автомобил.
                                По-долу може да видиш реален пример на такъв автомобил, който след 7-8 години е загубил около 5% от оригиналния пробег. След още 10-15 години ще е загубил да речем още 10-15%. След като излезе автомобила от движение батерията започва да се използва за съхранение на енергия още 10тина години и когато капацитета е напълно изразходван се рециклира над 95%.
                                Шейха на дубай от субсидии стана милиардер. Кой го субсидира?
                                Защо САЩ води войни за ПЕТРОЛ, а не води война за електричество?
                                Е мъск 1лев не е изкарал от теслата а е мултимилиардер - как става?
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X