IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    +100

    Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

    Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

    Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
    БМВ - и8 беше такова- спряха го тази година от производство- акумулатор + бензинов мотор- около 300 коня беше. Волво също имаха/имат модел такъв мисля че беше ц60- по форумите пишеха разход около 2,5

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

      По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
      Вамо варна- баджанака е работил в екипа, но не казва нищо по въпроса, колкото и пъти да съм го питал. Автомобил запорожец

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

        По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
        Предполагам става въпрос за горивната клетка и задвижване с водород.
        И в момента се води голям дебат какво е бъдещето - задвижване с батерии или горивна клетка. Засега везните се накланят в полза на батериите. Проблемът с хидорегена е че няма инфраструктура, разходите за производство са по-високи от петролните горива, 90% от производството е от газ и е много енергийно неефективно, изключително взривоопасен и освен това коефициента на полезно действие е доста под батериите. Но от друга страна за по-големи транспортни средства като кораби и самолети може би е по-добра алтернатива.

        https://youmatter.world/en/hydrogen-...ability-28156/

        Коментар


        • В България все още са малко разпространени, тъй като поддръжката е по-скъпа, пък ние не сме особено платежоспособни. Верно, че има много лъскави коли, ама все пак

          Коментар


          • E сега го закъса теслата.
            https://fakti.bg/avto/519769-dacia-p...aign=firstpage
            ДАЧИЯ за 20к ЛЕВА не 200. Идеална за града.
            Навит съм БГ да направят такава китайска количка и да забранят всички други автомобили в града.
            А нашио капут само плямпа глупости как тесла, фолсваген, хюндай ще идват
            Утепало се е за бакшиш
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              +100

              Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

              Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

              Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
              По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
                ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
                Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
                Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
                Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
                +100

                Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.

                Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.

                Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
                Last edited by Mateev; 16.10.2020, 12:11.

                Коментар


                • Дааа Панасоник правят батерии със служетели на Тесла във завода на Мъск.... шефа на Панасоник сигурно не знае от къде се влиза в тоя завод и не е бил там дори...
                  И да, сега новите значително по евтини батерии на Тесла като достигнат волюм, край със "франчайзите"...

                  Коментар


                  • Matsushita Electric, по принцип, ще продължат да произвеждат батерии. Дори за електрички. Въпросът е, дали ТЕСЛА, след като развият собствения си капацитет, ще продължат да играят с тях на толкова изгодни условия, или ще опитат да ги поставят на колене.
                    Работата е там че, КОМПАНИЯ "Панасоник" не съществува, а само търговска марка а, знайно е, марките продават но, НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ. КАКВОТО И ДА Е.
                    Last edited by Pyramid; 16.10.2020, 00:46.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
                      Аз пък имам предвид, че Панасоник си правят батерии както обикновено,.
                      Last edited by X_Y; 15.10.2020, 20:47.

                      Коментар


                      • https://www.youtube.com/watch?v=8_U_...ture=emb_logo- само да направят една станция до мен, продавам всички коли и си купувам една на хидроген

                        Коментар


                        • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-026a32f35740

                          хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
                            ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
                            Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
                            Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
                            Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
                            +100

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
                              фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
                              ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
                              Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
                              Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
                              Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
                                Дейви стана милицио............ опа милионер от акции на тесла

                                Коментар

                                Working...
                                X