IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
    (Само за,сведение).
    Иначе останалото, което казваш, е истина.
    Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Защо бързото зареждане е смърт за батериите

      Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

      ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
      Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite
      Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
      (Само за,сведение).
      Иначе останалото, което казваш, е истина.

      Коментар


      • Защо бързото зареждане е смърт за батериите

        Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

        ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
        Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
          Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

          От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

          добро е това

          Коментар


          • Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

            От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

            Коментар


            • Tesla Model 3 е „отличник“ и на вторичния пазар.

              Освен това от направено проучване на Consumer Report се оказва, че Тесла М3 е най-предпочитания автомобил за потребителите.
              Това не е изненада, интересното е че модела е поставен под #1 от всички възрасотви групи - от милениълите до хората над 60-70 годишна възраст. Историята не познава такъв феномен.

              Tesla Model 3 is “most satisfying” car across all ages, study reveals

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Ти да не си помисли че някой ти се е вързал
                - Привсе, че съм споделил истината?

                Коментар


                • Ти да не си помисли че някой ти се е вързал

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
                    От Румъния най-сгодно мисля
                    Може. Ама никъде не съм казвал, че съм си купувал електричка, само се забавлявах с реакцията на форумците.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Китайче е. Много готин климатик.
                      То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
                      От Румъния най-сгодно мисля

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Усеща се известно ниво на недоверие

                        Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
                        Китайче е. Много готин климатик.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Усеща се известно ниво на недоверие

                          Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
                          Абе не виждаш ли че търси внимание, не му се връзвай на дивотиите.


                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • И още едно потвърждение колко по-добра е Теслата спрямо конкурентни модели.

                            Таблицата разглежда колко километра зареждаш за дадено време! За 30тина минути с Теслата добавяш над 400 км, почти два пъти повече от конкурентните.

                            Click image for larger version

Name:	Charge Battery.jpg
Views:	1
Size:	49.1 КБ
ID:	3641988

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              "ТЕСЛА"-та се оказа мноого яко нещо, кефът е НЕОПИСУЕМ.
                              Усеща се известно ниво на недоверие

                              Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?

                              Коментар


                              • "ТЕСЛА"-та се оказа мноого яко нещо, кефът е НЕОПИСУЕМ.

                                Коментар

                                Working...
                                X