IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Ха-ха-хаааа!

    Що, можеш да предложиш нещо?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

      Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
      Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
      Ха-ха-хаааа!

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

        Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
        Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та
          Само това ще е, да знаеш.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:]
            Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
              Вальо, посочените от автора въглеродни отпечатъци, са при положение нова батерия от природни суровини. При рециклиране, разходът се срива с пъти. Пък и рециклажът „по Pyramid", допълнително, очаквам, да срине
              цената двойно+. Оттам насетне особено, като прибавим ВЕИ- произхода на тази енергия,
              САМО ТЕКУЩАТА НИСКА СТЕПЕН НА РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, е спънката към масовост. С времето, и тя ще падне.

              ...Естествено, дотогава, оставам с двг на LNG. За момента, най-много километри за лев и най-чисти изх.газове.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                Както и да го въртиш електрическа Тесла излъчва средно-статистически 65% по-малко емисии при хипотезата, че живота на автомобила е 250хил километра. А както знаем батериите и електромотора има живот няколко пъти по толкова, така че на практика много по-малко.

                Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:

                Click image for larger version

Name:	COAL.jpg
Views:	1
Size:	45.8 КБ
ID:	3651583

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.
                  Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.
                    Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
                      Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Ако си на път да те изхвърлят от бизнеса (традиционните автомобилни компании; петролни и пр.) ще приказваш и дезинформираш колкото можеш за да отложиш момента! Примера са тютюневите компанни, след това петролните и т.н.

                        Ето Ви едно обективно изследване на „Eindhoven University of Technology (TU/e)“ за емисиите на електрички спрямо ДВГ автомобили. В него са сравнявани директно три класа автомобили като се наблюдава едно и също – необходими са м/у 11 и 30 хиляди километра, за компенсиране производството на батерията.
                        [ATTACH=CONFIG]n3651301[/ATTACH]


                        Подробностите са в доклада, но в самърито са описани основните причини за „подвеждащите“ доклади представяни на публиката от „спонсорирани“ учени:

                        What follows is a list of the six biggest mistakes in studies that find electric vehicles have similar green house gas emissions as fossil fueled counterparts. The summary concludes with a matchup in terms of CO2 emissions of electric vehicles versus fossil fuel vehicles in different segments:
                        1 Exaggerate GHG emissions of battery production
                        2 Underestimate battery lifetime
                        3 Assume electricity will not get cleaner over the lifetime of the car
                        4 Use laboratory tests paid for by manufacturers themselves
                        5 Exclude or downplay fuel production emissions
                        6 Ignore the larger system
                        Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
                        Last edited by Pyramid; 17.09.2020, 11:10.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Бе какви таралясници караш- що не си купиш нова кола, а тази я дай на трансинс за вторични
                          Обяснението за тарлясниците е, че тези, като М., след като са добили някакво благосъстояние и са станали първи на село, са помислили селото за град, след което, са си изключили мозъците и бият спирачки на всичко, до което, ги е домързяло да се приближат и обхванат, обричайки се, завинаги, да си останат на село №затварят си очите, мислят го за град, в техните съзнания, стават ехехе-хе, едва ли не, първиби в града)Затова, такива като ннас, още ще караме таралясници, а същите тези „умници” от по-горе никога няма да станат фактор в световния бизнес и само, ще разчитат на подачки от поредния корумпиран диктатор, за да останат на същия клон, т.к.освен форма, и съдържание са изгубили.
                          Ама ТОВА е друга бира.
                          Last edited by Pyramid; 17.09.2020, 11:13.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Шведски производител: Електромобилите са по-мръсни от стандартните коли


                            Polestar сравни вредите на екологията, нанасяни от неговия модел 2 и от Volvо XC40
                            Ако си на път да те изхвърлят от бизнеса (традиционните автомобилни компании; петролни и пр.) ще приказваш и дезинформираш колкото можеш за да отложиш момента! Примера са тютюневите компанни, след това петролните и т.н.

                            Ето Ви едно обективно изследване на „Eindhoven University of Technology (TU/e)“ за емисиите на електрички спрямо ДВГ автомобили. В него са сравнявани директно три класа автомобили като се наблюдава едно и също – необходими са м/у 11 и 30 хиляди километра, за компенсиране производството на батерията.
                            Click image for larger version

Name:	GREEN HOUSE.jpg
Views:	1
Size:	61.9 КБ
ID:	3651301



                            Подробностите са в доклада, но в самърито са описани основните причини за „подвеждащите“ доклади представяни на публиката от „спонсорирани“ учени:

                            What follows is a list of the six biggest mistakes in studies that find electric vehicles have similar green house gas emissions as fossil fueled counterparts. The summary concludes with a matchup in terms of CO2 emissions of electric vehicles versus fossil fuel vehicles in different segments:
                            1 Exaggerate GHG emissions of battery production
                            2 Underestimate battery lifetime
                            3 Assume electricity will not get cleaner over the lifetime of the car
                            4 Use laboratory tests paid for by manufacturers themselves
                            5 Exclude or downplay fuel production emissions
                            6 Ignore the larger system

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              В
                              Бе какви таралясници караш- що не си купиш нова кола, а тази я дай на трансинс за вторични
                              Всичко с времето си. Виж, опровергай числата, Валентий. Ако можеш.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                14+41=56
                                24+23=47.
                                Ако с всеки още 100 К км, прибавяме по 41 и 23 Т съответно, още ли твърдите, че електричките са по-мръсни? Моята бензинка, е на 450 К км. Дай да сравним, с колко тона повече, би отделила електричка за този пробег, став ли?
                                Бе какви таралясници караш- що не си купиш нова кола, а тази я дай на трансинс за вторични

                                Коментар

                                Working...
                                X