Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеБългарски акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:]
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
цената двойно+. Оттам насетне особено, като прибавим ВЕИ- произхода на тази енергия,
САМО ТЕКУЩАТА НИСКА СТЕПЕН НА РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, е спънката към масовост. С времето, и тя ще падне.
...Естествено, дотогава, оставам с двг на LNG. За момента, най-много километри за лев и най-чисти изх.газове.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако си на път да те изхвърлят от бизнеса (традиционните автомобилни компании; петролни и пр.) ще приказваш и дезинформираш колкото можеш за да отложиш момента! Примера са тютюневите компанни, след това петролните и т.н.
Ето Ви едно обективно изследване на „Eindhoven University of Technology (TU/e)“ за емисиите на електрички спрямо ДВГ автомобили. В него са сравнявани директно три класа автомобили като се наблюдава едно и също – необходими са м/у 11 и 30 хиляди километра, за компенсиране производството на батерията.
[ATTACH=CONFIG]n3651301[/ATTACH]
Подробностите са в доклада, но в самърито са описани основните причини за „подвеждащите“ доклади представяни на публиката от „спонсорирани“ учени:
What follows is a list of the six biggest mistakes in studies that find electric vehicles have similar green house gas emissions as fossil fueled counterparts. The summary concludes with a matchup in terms of CO2 emissions of electric vehicles versus fossil fuel vehicles in different segments:
1 Exaggerate GHG emissions of battery production
2 Underestimate battery lifetime
3 Assume electricity will not get cleaner over the lifetime of the car
4 Use laboratory tests paid for by manufacturers themselves
5 Exclude or downplay fuel production emissions
6 Ignore the larger systemLast edited by Pyramid; 17.09.2020, 11:10.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеБе какви таралясници караш- що не си купиш нова кола, а тази я дай на трансинс за вторични
Ама ТОВА е друга бира.Last edited by Pyramid; 17.09.2020, 11:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеШведски производител: Електромобилите са по-мръсни от стандартните коли
Polestar сравни вредите на екологията, нанасяни от неговия модел 2 и от Volvо XC40
Ето Ви едно обективно изследване на „Eindhoven University of Technology (TU/e)“ за емисиите на електрички спрямо ДВГ автомобили. В него са сравнявани директно три класа автомобили като се наблюдава едно и също – необходими са м/у 11 и 30 хиляди километра, за компенсиране производството на батерията.
Подробностите са в доклада, но в самърито са описани основните причини за „подвеждащите“ доклади представяни на публиката от „спонсорирани“ учени:
What follows is a list of the six biggest mistakes in studies that find electric vehicles have similar green house gas emissions as fossil fueled counterparts. The summary concludes with a matchup in terms of CO2 emissions of electric vehicles versus fossil fuel vehicles in different segments:
1 Exaggerate GHG emissions of battery production
2 Underestimate battery lifetime
3 Assume electricity will not get cleaner over the lifetime of the car
4 Use laboratory tests paid for by manufacturers themselves
5 Exclude or downplay fuel production emissions
6 Ignore the larger system
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеВ
Бе какви таралясници караш- що не си купиш нова кола, а тази я дай на трансинс за вторични
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
14+41=56
24+23=47.
Ако с всеки още 100 К км, прибавяме по 41 и 23 Т съответно, още ли твърдите, че електричките са по-мръсни? Моята бензинка, е на 450 К км. Дай да сравним, с колко тона повече, би отделила електричка за този пробег, став ли?
- 1 like
Коментар
Коментар