If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Сравнениено на Тесла с апъл е неправилно. Апъл не е измислила нищо и ако не бяха направили първи "добър" тъч скриин телефон другите щяха така или иначе, докато ако Тесла не беше направила електрическа кола никой никога нямаше да направи или опитите щяха да свършат на никъде.
Освен това Тесла измисли батерии от ново поколение които ако ги няма наистина няма как да успеят електрическите коли или поне процеса ще е много по-бавен.
Въвеждат за първи път и автопилот. Имат и други дребни открития и нововъведения като това да не се ползва лайдар при положение че Мъск е фен на лайдара за космоса и го познава в детайли.
Другине производители както и ти казваш няма да успеят да догонят тесла, повечето от тях според мен ще фалират напълно.
Батериите (специално литиевите) се рециклират на 100% и както Мъск каза за тях е по лесно да рециклират от колкото да правят нови. Този въпрос е решен. Старите батерии дори напълно деградирани ще имат доста сериозна изкупна цена , много повече от на сегашните акумолатори дори.
Това, което, Тесла не го може, го можем ние. И без тях, ще съмне.
ED, Тесла е като Ейпъл и също прави неща които другите няма да могат може би никога да направят. Друг въпрос е че декарбонизацията е невъзможна и дори антиприродна. Ако не трябваше да има въглеводородни горива просто тях нямаше да ги има в природата и в бъдеще ще се използват. А ти не се заблуждавай че Тесла ще направи така че всички ще минат на електрически коли, 90 процента от производителите няма да могат със сигурност, те не разполагат с ресурсите на Тесла. Китайците нали напреднаха много и правят хубави смартфони, но по хубави от Ейпъл не могат и няма и да могат..ще им се но няма да се случи. Същата работа е и с автопроизводителите, никога няма да направят Тесли а е сигурно че електрическата платформа на Тесла също ще се промени с времето и другите ще догонват но в кавички. За автопилотите - няма да ги пооставят ако не са на Тесла и самите коли, хората се доверяват на бранда - марката и това че тесла правят някакъв супер автопилот означава че той ще си остане на Тесла и в техните коли. И така тесла ще си остане бранд, а това как технологиите и ще се прехвърлят на другите..ами ще им се на другите. А другите ако не приемат стандарт за 100 процента рециклируеми батерии въобще да не тръгват по този път, защото със сигурност ще имат проблеми с батериите и ще се натрупа една планина от нерециклирани батерии, особенно азиатците както обиичат да правят едни неща които трябва да се чупят че да си купиш ново да не им се затвори фабриката. Японците са правили касетофони с механика от пластмаси които съхнат и се свиват а частите се спукват, това знаеш ли го. И това от по късното производство а не тези които са правени по скоро през 80-те, умишлено са ги направили така че да не вземе да им спре производството на касетофони и то се вижда колко са били прозорливи. Хайде сега си представи като почнат да стават масови електромобилите и азиатците да ти правят батерии но от по късното им производство какво чудо ще бъде, със сигурност няма да са като на Тесла.
Сравнениено на Тесла с апъл е неправилно. Апъл не е измислила нищо и ако не бяха направили първи "добър" тъч скриин телефон другите щяха така или иначе, докато ако Тесла не беше направила електрическа кола никой никога нямаше да направи или опитите щяха да свършат на никъде.
Освен това Тесла измисли батерии от ново поколение които ако ги няма наистина няма как да успеят електрическите коли или поне процеса ще е много по-бавен.
Въвеждат за първи път и автопилот. Имат и други дребни открития и нововъведения като това да не се ползва лайдар при положение че Мъск е фен на лайдара за космоса и го познава в детайли.
Другине производители както и ти казваш няма да успеят да догонят тесла, повечето от тях според мен ще фалират напълно.
Батериите (специално литиевите) се рециклират на 100% и както Мъск каза за тях е по лесно да рециклират от колкото да правят нови. Този въпрос е решен. Старите батерии дори напълно деградирани ще имат доста сериозна изкупна цена , много повече от на сегашните акумолатори дори.
Бях на 10 години, когато, ми попадна малка синя книжчица (автора така и не запомних, за жалост), казваше се „Разкривайки тайните на Природата”. Само да знаете, колко сериозни решения на днешните ни проблеми, са видяни.и предложени преди повече от 4 десетилетия, и колко мощен мотивационен заряд, може да имат 100 странички!
Ѝ, нещо прекрасно още, имаше тогава:
- Липсваха явни тролци.
И тогава е имало измамници, но много по-учени от теб
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Бях на 10 години, когато, ми попадна малка синя книжчица (автора така и не запомних, за жалост), казваше се „Разкривайки тайните на Природата”. Само да знаете, колко сериозни решения на днешните ни проблеми, са видяни.и предложени преди повече от 4 десетилетия, и колко мощен мотивационен заряд, може да имат 100 странички!
Ѝ, нещо прекрасно още, имаше тогава:
- Липсваха явни тролци.
Pyramid, то си има още и едноклетъчни ораганизми и природата не ги е унищожила и не знам ако се сравни масата на многоклетъчните с тази на едноклетъчните кои ще са повече.
То, че си има -има си но, ние сме МНОГОклетъчни, нали? И общуваме с такива, търгуваме, и т.н. ЗАТОВА - дори никой да не отменя тях, формираме света по наши си критерии. С пълна сила, те, важат и за техниката. Нивото е инженерно, смисълът - непостижим за едноклетъчни като онова, дето не схваща, кога го будалкам и пита дали вече съм ходил у Америката. Сега, обяснявам и на него:
- Още не, т.к.има формалности, които, текат и си имат срокове. Отделно, че се заинтригуваха от една компания от Изтока, а няма как и тук и там едновременно, с два ковида вкъщи.
Яваш-яваш.
Допускам, Тесла да (опита да) лицензира своите наработки по автономното шофиране но то, може да е само един аксесоар, за който, се съмнявам да стане решително предимство за повече от половината подвижен състав. Проблемите с батериите, обаче, няма да засегнат единствено тези с горивни елементи, т.е., малък, засега, процент. Решаваш тях, и масовостта, е факт.
Ти ходи ли вече в САЩ на разноски на тесла?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Pyramid, то си има още и едноклетъчни ораганизми и природата не ги е унищожила и не знам ако се сравни масата на многоклетъчните с тази на едноклетъчните кои ще са повече.
Допускам, Тесла да (опита да) лицензира своите наработки по автономното шофиране но то, може да е само един аксесоар, за който, се съмнявам да стане решително предимство за повече от половината подвижен състав. Проблемите с батериите, обаче, няма да засегнат единствено тези с горивни елементи, т.е., малък, засега, процент. Решаваш тях, и масовостта, е факт.
Коментар