IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    ...
    Как ги измисляш тия глупости незнам. Всеки човек който може да търси в гугъл може да види че Тесла има по евтина от БМВ, по бърза е от БМВ, по сигурна е, по евтина за поддръжка и не и се сменят масла. На сайта на тесла го пише още в началото че масла не се сменят наред с другите работи...
    На практика няма обсулжване но ти си дрънкай на никого не пречиш.

    А колкото до инвестиционната култура, специално моята се оказа добра. Теслата ми е безплатна понеже освен нея взех и акциики на 300 долара, ама не на сегашните 300 а преди сплита.

    Това не стана щото колата е "непродаваема" а защото (пак всеки може да види от гугъл) - най продавания автомобил.

    Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Opredeleno ne go smenqm na 25000 mili
    Сменяй сменяй , аз с такива глупости вече не се занимавам. За да разбереш колко ме мързи, дори сложих всесезонни гуми. Сега на практика колата никога не влиза в сервиз. Ама никога.
    Last edited by DaveBG; 11.09.2020, 20:33.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Маслото се вижда на снимките бе мой човек. Вече и снимки ли не разбираш?
      Ти колко често сменяш маслото на твойта скоростна кутия?
      .
      Opredeleno ne go smenqm na 25000 mili

      Коментар


      • Да знаеш, че с тоя стил на писане нямаш голям шанс за успех с книгата „НАРЪЧНИК НА ЗАБЛУДЕНИЯ ИНВЕСТИТОР“.

        Не мога да разбера защо продължаваш да пишеш откровени ЛЪЖИ и ЗАБЛУДИ – не можеш да провериш фактите и си със забавено мислене или се опитваш да заблудиш четящите форума.
        Някои коментари по-долу:


        Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

        Кое пречи в тоя момент /от НАД 10-15 години!/ - ДА НЕ СА СЕ УВЕЛИЧИЛИ продажбите?

        На първо място трябва да отбележим практичността на българина..., непосредствено след това идва инвестиционната култура на българина..., а след това - обвързано и с другите условия - недоверието в тази "нова" технология, която е над 100-годишна и "изведнъж" се оказа, че била недоизследвана..., което е НЕВЯРНО, защото водещите автомобилни фирми отдавна работят в тая посока и на техните постижения СТЪПВАТ създателите на Тесла /между които създатели на Тесла НЕ Е БИЛ самият Мъск..., в което няма лошо, защото е имал визията на импровизатора.../..., "екологичните" преференции, които нямат общо с екологията - са показателни..., "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила...



        Масовото навлизане на всяка технология става когато цената падне достатъчно, за да бъде възприета от голяма част от потребителите. До излизането на Модел 3 на тесла такива предпоставки липсваха. Според прогнозите за цената на батериите между 2023-2025та цената на електричката като покупна цена ще се изравни с тази на еквивалентен автомобил с ДВГ (последващите разходи са значително по-ниски още днес). Така че не говорим за предходните 10-15 години (в които бяха заложени основите от Тесла), а за следващите 5. Не се заблуждавай за Българина – той е точно толкова пресметлив и възприемчив колкото и всеки друг, но за съжаление с по-нисък стандарт от холандеца, за да кара по-масово електрички още днес.

        ...................................

        МАЛКАТА ПОДРОБНОСТ: цената на Тесла е НЕКОЛКОКРАТНО по-висока от тая на БМВ! /това е далеч по-висока цена от разхода за смяна на маслото на двигателя с вътрешно горене В СЕРВИЗА - според предписанията/


        ЦЕНА:
        БМВ – от $40,750 330i до $60,000
        Тесла М3 – от $38,990 до $59,000


        Източник:
        BMW 3 Series Vs. Tesla Model 3 Comparison: It’s A Magic Number

        Къде я видя, че Теслата е по-скъпа не се разбира в задачата!!!


        ...........................................

        Съветът ми: не бързай да продаваш Бавареца! Семейството трябва да има сигурен автомобил, който не е длъжен да следва единствено маршрути, очертани от НАЛИЧНИТЕ зарядни станции!


        Имам чувството, че когнитивните ти възможности са значително увредени. Подозирам си наясно, че електричество можеш да намериш навсякъде (с изключение на пустинята може би). Практически във всяка къща, хотел или ресторант. ДА Бързи зарядни станции все още са ограничени с отстояние 100-120 км една от друга в западните държави. Електрическата инфраструктура е много по-лесно достъпна и евтина за развитие!
        .........................................

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Как да няма, освен зъбчатката която намаля оборотите на мотора има само едно нещо и то е диф. Изгледай някой клип на снимката не се вижда но дифа е там.

          Колкото до това дали са ми правили нещо на дифа на BMW то, вече на близо 180 000км и нищо не е правено. Но за щастие няма и да се прави понеже вече не го карам. Карам само Теслата защото на бавареца ИМА и масло което се сменя. Чак ми е странно сега като се замисля

          Някой ден ще го продам на някой разбирач като тебе да ги сменя тия неща хахаха

          "Зъбчатка" ... /определено си доста далеч от техниката/. Подобен термин е характерен за велосипедите... Въпреки това - редно е да обърна внимание на пост, адресиран до мен, а после ще бягам, за да легна под колата и да си сменям онова, които е за смяна... ))

          Сервиз имат - и автомобилите, но и електромобилите /някой беше споменал, че в България все още нямаЛО, но аз ви уверявам, че, когато интересът и продажбите се увеличат..., да - условието е "КОГАТО ЩЕ СЕ..."

          .................................

          Кое пречи в тоя момент /от НАД 10-15 години!/ - ДА НЕ СА СЕ УВЕЛИЧИЛИ продажбите?

          На първо място трябва да отбележим практичността на българина..., непосредствено след това идва инвестиционната култура на българина..., а след това - обвързано и с другите условия - недоверието в тази "нова" технология, която е над 100-годишна и "изведнъж" се оказа, че била недоизследвана..., което е НЕВЯРНО, защото водещите автомобилни фирми отдавна работят в тая посока и на техните постижения СТЪПВАТ създателите на Тесла /между които създатели на Тесла НЕ Е БИЛ самият Мъск..., в което няма лошо, защото е имал визията на импровизатора.../..., "екологичните" преференции, които нямат общо с екологията - са показателни..., "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила...

          ...................................

          Искаше ми се да не влизам в подробностите... Как да се случи това, ако горе си противоречиш: хем не си сменял масло, хем пък се замисляш, че трябвало да се сменя...

          Очевидно горе поставяш акцента върху МЕХАНИКАТА: диференциал + "проста" предавателна кутия /редуктор/... Почна да става ДОСТА по-сложно, отколкото се опитвате да ни разкажете ТУК! И масло, което НЕ СЕ сменяЛО...

          Е, да - то и при БМВ е така - носиш в сервиза /както и при Тесла/!
          МАЛКАТА ПОДРОБНОСТ: цената на Тесла е НЕКОЛКОКРАТНО по-висока от тая на БМВ! /това е далеч по-висока цена от разхода за смяна на маслото на двигателя с вътрешно горене В СЕРВИЗА - според предписанията/

          Голямата начална цена на Тесла НЕ Е ИНВЕСТИЦИЯ в бъдещето, защото Тесла също се амортизира и трябва да се правят технически проверки на електромобила!

          Ако някой неглижира горните необходими проверки, това е за негова сметка.

          .........................................

          За да не се губи акцента в много подробности, ще спомена само два случая, които доказват горната ми теза за: "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила..."

          1. Водач на Тесла почина в блокираният си електромобил. Причината: софтуерът не позволИ на вратите да се отворят и възникналият пожар го изпепелява, пред очите на хората наоколо, които не са могли да помогнат по никакъв начин пред горящата Тесла, с блокирани врати!

          2. Друг пожар, който не може да се ограничи, защото огнеборците изключително трудно, с много усилия - все пак... не могат да достигнат до проводниците /кабелите/ за високо напрежение, за да ги прекъснат! Т.е. - безопасността изисква тия кабели да са добре изолирани, но какво става, когато са така "изолирани", че при пожар да не може да се достигне до тях?
          Накрая - оказва се, че "изолиране" на пожара се оказва невъзможно! Пожарът в батерията прекъсва, едва когато напълно изгорят сепараторите в електронните елементи, а това продължава с дни...

          ............................................

          Ето защо казваМЕ, че литиево-йонната батерия НЕ осигурява необходимата безопасност на пътниците в Тесла, която определено НЕ Е за дълги пътувания, при минусови температури /това е друга тема.../

          ...........................................

          Съветът ми: не бързай да продаваш Бавареца! Семейството трябва да има сигурен автомобил, който не е длъжен да следва единствено маршрути, очертани от НАЛИЧНИТЕ зарядни станции!

          Апропо: продават се ПРОДАВАЕМИ вещи, за които ИМА търсене! /аз твърдя, че Тесла НЕ Е продаваема.../

          .........................................

          Пък и - по-добре е горните проблеми - със зарядните станции/ на един електромобил /Тесла/ - да се анулират с един плъг-ин хибрид /и това е отделна тема, по която вече съм писал/...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Щом знаеш за какво служи твоят диференциал, ще ти кажа, че коментираната предавателна кутия на Мъск (от снимката) НЯМА предназначението, което ти знаеш.
            От тук - и сравнението ти с диференциал е неоснователно.

            Зали си сменял масло не ме интересува.

            Без да съм по конкретният казус, но тъй като повдигащ въпроса за диференциала, то, бих ти казал, че ако имаш проблем с: планетни-, сателитни зъбни колела, корона, пиньон, регулировъчни пръстени или хлабини в зацепването, които е необходимо да се регулират или подменят, то...

            .... след всяка от гореспоменатите дейности - как мислиш - дали няма да ти сменят маслото на дифа???

            Ьащо ли те питам? На теб ще ти поставят източеното масло, преди ремонта!

            Ти намеси въпроса с диференциала, нали помниш!

            Как да няма, освен зъбчатката която намаля оборотите на мотора има само едно нещо и то е диф. Изгледай някой клип на снимката не се вижда но дифа е там.

            Колкото до това дали са ми правили нещо на дифа на BMW то, вече на близо 180 000км и нищо не е правено. Но за щастие няма и да се прави понеже вече не го карам. Карам само Теслата защото на бавареца ИМА и масло което се сменя. Чак ми е странно сега като се замисля

            Някой ден ще го продам на някой разбирач като тебе да ги сменя тия неща хахаха

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

              Отделих нещата, които съм коментирал вече.

              Всеки има възможност да изказва мнение, в подкрепа на своя теза.

              Мъск не ми пречи. Достатъчно ми е да констатирам, че:

              1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП, без това да е обосновано и изобщо не е необходимо за практически цели (МАСОВО превозно средство за транспорт).

              2. Дизайнът му - в масовите му (скъпи) модели - не ме привлича, а ако има привлекателни модели - те са безумно скъпи.

              3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА.

              И ощееее..... Това за мен НЕ са безумни факти!
              ...................

              Та, какво ме интересува безспорният факт че Мъск бил/или не е - измамник (според твоите определения)?

              Моята критика е за неконкурентен продукт, който Мъск предлага (по ПОСОЧЕНИТЕ от мен причини горе) - и това всеки сам преценява за себе си.

              Не налагам своето мнение, но и не бих се отметнал от него!
              Една и съща песен пеете за Мъск. Няма нужда да се връщаме стари постове.

              Относно горните аргументи:
              1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП Напълно невярно. Тесла S е около или по-евтина от цената на БМВ, Мерцедес Е, Ауди А6. Тесла М3 сравнима със същите марки в съответните сегменти. По показатели във всички възможно критерии Теслите издухват конкурентите. Като резултат Тесла продава колкото конкурентите взети заедно.
              2. Дизайнът / - Въпрос на избор
              3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА / Статистически невярно – пожарите в елетромобили са близо 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили. Явно формираш мненията си от масовата медия!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Имам и BMW, знам за какво служи. Но масло странно не съм му сменял? Щото ти от тинята не си излизал като гледам, дори не следиш темата и стана за смях за пореден път.

                Щом знаеш за какво служи твоят диференциал, ще ти кажа, че коментираната предавателна кутия на Мъск (от снимката) НЯМА предназначението, което ти знаеш.
                От тук - и сравнението ти с диференциал е неоснователно.

                Зали си сменял масло не ме интересува.

                Без да съм по конкретният казус, но тъй като повдигащ въпроса за диференциала, то, бих ти казал, че ако имаш проблем с: планетни-, сателитни зъбни колела, корона, пиньон, регулировъчни пръстени или хлабини в зацепването, които е необходимо да се регулират или подменят, то...

                .... след всяка от гореспоменатите дейности - как мислиш - дали няма да ти сменят маслото на дифа???

                Ьащо ли те питам? На теб ще ти поставят източеното масло, преди ремонта!

                Ти намеси въпроса с диференциала, нали помниш!

                Коментар


                • От години се повтаря едно и също – Тесла ще фалира следващата година, защото големите играчи идват и пускат собствени електрички (TESLA KILLERS), които ще отвеят тесла. То не бяха Ауди, Мерцедес, Порше, VW, Китайски BYD, NIO, Никола, и безброй други.

                  Ако не сте го разбрали досега явно това между ушите се ползва не по предназначиени! При формирането на нова технология, пазарна ниша и особено във високотехнологичния сектор пазара отсява 2ма, най-много 3ма пазарни играча. Тесла се бетонира на полето на елетрическите автомобили. За батерии, self driving и други ереси даже няма да отварям думата.

                  Каквото и ново да излезе на пазара в най-добрия случай се доближава до Тесла, но на значително по-висока цена!

                  Polestar 2 Vs Tesla Model 3: Electric Car SHOWDOWN

                  Last edited by ED; 10.09.2020, 19:06.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                    Е, щом за теб е диференциал, знаеш ли за какво служи диференциалът? Усещам, че пак нагазваш в тинята...
                    Имам и BMW, знам за какво служи. Но масло странно не съм му сменял? Щото ти от тинята не си излизал като гледам, дори не следиш темата и стана за смях за пореден път.
                    Last edited by DaveBG; 10.09.2020, 18:55.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Много сте ми забавни като почнете да ръсите акъл....

                      Ясно е че Мъск е трън в очите и се чудите какви малоумни доводи да изсмукате, за да докажете какъв измамник е, но единственото което постигате е самозаблуда.
                      Отделих нещата, които съм коментирал вече.

                      Всеки има възможност да изказва мнение, в подкрепа на своя теза.

                      Мъск не ми пречи. Достатъчно ми е да констатирам, че:

                      1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП, без това да е обосновано и изобщо не е необходимо за практически цели (МАСОВО превозно средство за транспорт).

                      2. Дизайнът му - в масовите му (скъпи) модели - не ме привлича, а ако има привлекателни модели - те са безумно скъпи.

                      3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА.

                      И ощееее..... Това за мен НЕ са безумни факти!
                      ...................

                      Та, какво ме интересува безспорният факт че Мъск бил/или не е - измамник (според твоите определения)?

                      Моята критика е за неконкурентен продукт, който Мъск предлага (по ПОСОЧЕНИТЕ от мен причини горе) - и това всеки сам преценява за себе си.

                      Не налагам своето мнение, но и не бих се отметнал от него!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                        Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                        Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                        Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                        В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                        Много сте ми забавни като почнете да ръсите акъл – преоразмеряването на парче стомана води до големи разходи за потребителите!?!?!?

                        И ти и Вата и Бързоходния си изсмуквате глупост след глупост, за да докажете на ЕГОТО си че сте прави, а другите криви. За вас е проблем, че се влага повече метал (макар че това е съмнително, но да кажем, че е вярно), но не отчитате, че потребителя за живота на електромобила (20 години) плаща 1/2 от цената на сравним ДВГ автомобил. За това, че електромобила НЕ замърсява града с газове, затова че редуцира CO2 с 60-70%, затова че редуцира значително риска от инциденти (заради липсата на двигател в crumple зоната която поема удара и заради батерията и ниския център на тежестта, която не позволява да се преобърне колата. Най-много смъртни случаи статистически се получава при преобръщане и при челни удари), заради това че в дългосрочен план ще се редуцират петролните конфликти и войните гълтащи трилиони за въоръжение (всяка държава ще произвежда 50-80% от енергията с ВЕИ), заради това че чистия въздух в градовете ще редуцира редица здравните заболявания и пр. и пр.

                        На това му се вика да гледаш дървото и да не виждаш гората (голямата картина), или кон за кокошка!

                        Ясно е че Мъск е трън в очите и се чудите какви малоумни доводи да изсмукате, за да докажете какъв измамник е, но единственото което постигате е самозаблуда.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Точно така той го нарече редуктор пак се оказа че дори не си чел... смехотворно. Ти май не пропускаш да станеш за смях? Почети назад и се върни пак да видиш Бързоходко какво е написал. Точно той казва че е редуктор

                          А за мен си е диференциал, няма скорости в него и не се обслужва. Никой никога не го е обслужвал и е вечна част. Само в-тун ще го обслужва щото явно много разбира като тебе...
                          Е, щом за теб е диференциал, знаеш ли за какво служи диференциалът? Усещам, че пак нагазваш в тинята...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                            Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                            Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                            Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                            В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                            Точно така той го нарече редуктор пак се оказа че дори не си чел... смехотворно. Ти май не пропускаш да станеш за смях? Почети назад и се върни пак да видиш Бързоходко какво е написал. Точно той казва че е редуктор

                            А за мен си е диференциал, няма скорости в него и не се обслужва. Никой никога не го е обслужвал и е вечна част. Само в-тун ще го обслужва щото явно много разбира като тебе...
                            Last edited by DaveBG; 10.09.2020, 17:29.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Маслото се вижда на снимките бе мой човек. Вече и снимки ли не разбираш?
                              Ти колко често сменяш маслото на твойта скоростна кутия?

                              Нямаш представа как работи скоростна кутия, а това на тесла е прост редуктор не сменя дори скорости. Темата мисля че е изчерпана.

                              Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                              Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                              Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                              Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                              В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                              ​​​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение




                                Ако се намери някой издател да ти публикува бисерите със заглавие "НАРЪЧНИК НА ЗАБЛУДЕНИЯ ИНВЕСТИТОР" може да ти докара някой лев от royalties.
                                От толкова глупости явно се усети че те вземат на мезе и се беше покрил за някой месец.

                                Гледам и се чудя как е възможно при всички явни доказателства за компанията производител Тесла да има толкова заблудени души като теб!?!?
                                Благодаря за това, че си открил НЯКОИ мои мнения. Не се отричам от тях. Може да се съпоставят с движението на акцията на Тесла, нали!

                                Разбира се, няма да пропусна да те попитам, дали съзнателно пропускаш точно тоя НАШ диалог, в който (при цени на акциите, около 230 $ за акция, преди сплита) ти ми каза, че в тая тема за акции НЕ говорим, след което аз ти се противопоставих, че тук се обсъжда всичко, което касае темата!

                                Не се чувствай неудобно от казаното горе. Все пак - мнението ти е вече променено (година по-късно). Щом сам отваряш дума за акцията, значи си възприел идеята ми оттогава.
                                ​​​​​ "По-добре - късно" - в конкретния случай не ти помага, нали? Пазарът е наводнен с акции, което беше плана на Мъск...

                                Такива неща, пиле шарено!


                                Last edited by безимeн; 10.09.2020, 16:52.

                                Коментар

                                Working...
                                X