If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Точно от пирамидите се печели най много и най бързо стига да знаеш кога точно да купиш и да продадеш. Важното е да не си последен. Ако влезеш рано със относително малка сума пари съотношението риск печалба е много добро.
А при вече установените компании нещата са ясни и обикновено няма изненади. Общо взето пълна скука. Там си държиш по голямата част от капитала като целта е да си запазиш капитала от инфлацията и ако имаш късмет да вземеш няколко процента отгоре..
Обаче реалната печалба си идва от по рисковите инвестиции. Там където има потенциал за кратко време да видиш 100-200-500-1000%....
От пирамидите се печели най-много без съмнение само от фараона
Собственика на компанията кешира бързи 70 - 100 милки на BUMP-a без да е произвела и едно болтче.
Ако пазара ходи нагоре, защо ти е да влизаш в пирамиди вместо да си вложиш парите в компании с реален бизнес и приходи?
А защо пък не?
Точно от пирамидите се печели най много и най бързо стига да знаеш кога точно да купиш и да продадеш. Важното е да не си последен. Ако влезеш рано със относително малка сума пари съотношението риск печалба е много добро.
А при вече установените компании нещата са ясни и обикновено няма изненади. Общо взето пълна скука. Там си държиш по голямата част от капитала като целта е да си запазиш капитала от инфлацията и ако имаш късмет да вземеш няколко процента отгоре..
Обаче реалната печалба си идва от по рисковите инвестиции. Там където има потенциал за кратко време да видиш 100-200-500-1000%....
А ти щом си убеден че моделът му на "завличане" работи толкова успешно какво чакаме тогава? Щом човека умеее да убеди хората да инвестират милиарди значи акциията ще върви нагоре докато не се свършат напълно наивниците.
Сега по време на еуфорията и този новия план на господарите за световен рестарт всички зелени компании ще ги набалончат много яко.
NKLA спокойно може да удари 1000 долара до 1-2 години. Пък после ако ще и до 0 да ходи. Важното е да хванем тренда или поне част от него.
Аз лично смятам да рискувам поне едни 10% в подобни компании с хоризонт от 12 до 36 месеца. Рискът си струва според мен.
Ако пазара ходи нагоре, защо ти е да влизаш в пирамиди вместо да си вложиш парите в компании с реален бизнес и приходи?
А ти щом си убеден че моделът му на "завличане" работи толкова успешно какво чакаме тогава? Щом човека умеее да убеди хората да инвестират милиарди значи акциията ще върви нагоре докато не се свършат напълно наивниците.
Сега по време на еуфорията и този новия план на господарите за световен рестарт всички зелени компании ще ги набалончат много яко.
NKLA спокойно може да удари 1000 долара до 1-2 години. Пък после ако ще и до 0 да ходи. Важното е да хванем тренда или поне част от него.
Аз лично смятам да рискувам поне едни 10% в подобни компании с хоризонт от 12 до 36 месеца. Рискът си струва според мен.
Хората обичат да бъдат лъгани, лековерието е един от основните човешки недостатъци. Един авер преди много години казваше : Балъците са повече от китайците
Традиционните произовдители засега залагат на шумни презентации и лъскав маркетинг. Форд направиха подобно представяне на техния продукт, но като цяло са с по-слаби показатели за рейндж, динамика и практичност.
Като цяло се съмнявам някой да изкара супер продаваем продукт който да се конкурира с Тесла в близките 3-4 години, но е много добре за трансформацията, че излизат нови модели. Колкото повече конкуренция толкова по-добре.
Това което ме учудва е че никой досега не успява да докара по-добри показатели от Тесла. Засега само Поршето е ТОП но цената му е умопомрачаваща - няма как да се продава масово.
Тесла искат да направят трансформацията към EV, колкото се може по-бързо и затова ще залагат на много продажби и позициониране в средния сегмент. За останалите остава да се конкурират в луксозния, който е печеливш но сравнително ограничен.
Факта че вече почти всички големи работят сериозно по въпроса показва тенденция.
Иначе не е лесно да докараш по-добри показатели от тесла. Все пак реботят от много години по въпроса.
Пък жената сега иска рав4 модел 2021. Доколкото разбрах е някакъв плъгин хибрид, но май е доста солена цената за топ версията. Ще видим...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Традиционните произовдители засега залагат на шумни презентации и лъскав маркетинг. Форд направиха подобно представяне на техния продукт, но като цяло са с по-слаби показатели за рейндж, динамика и практичност.
Като цяло се съмнявам някой да изкара супер продаваем продукт който да се конкурира с Тесла в близките 3-4 години, но е много добре за трансформацията, че излизат нови модели. Колкото повече конкуренция толкова по-добре.
Това което ме учудва е че никой досега не успява да докара по-добри показатели от Тесла. Засега само Поршето е ТОП но цената му е умопомрачаваща - няма как да се продава масово.
Тесла искат да направят трансформацията към EV, колкото се може по-бързо и затова ще залагат на много продажби и позициониране в средния сегмент. За останалите остава да се конкурират в луксозния, който е печеливш но сравнително ограничен.
Коментар