IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    По-евтино 5 пъти ама само ако си го крадеш Ти ни си карал, ни си зареждал, стига с глупостите че стана смешен
    Хахаха, как смяташ дали е от синьозелените

    Коментар



    • Илoн, кaквo cтaвa? Клиeнтитe нa Tеslа тe иcкaт нa cъд Coбcтвeници нa eлeктричecки aвтoмoбили Tеslа oт Нидeрлaндия ce вдигнaхa cрeщу cрeщу aмeрикaнcкaтa кoмпaния и пoдгoтвихa кoлeктивнa жaлбa прeд cъдa.


      Цeлтa e дa я принудят дa изтeгли ниcкoкaчecтвeнитe cи aвтoмoбили oт пaзaрa Нeвeднъж cмe гoвoрили зa прoблeмитe c кaчecтвoтo нa Tеslа и пo-кoнкрeтнo зa тeзи при Mоdеl Y. Някoи oт тях ca нacлeдeни oт близкия пo плaтфoрмa ceдaн Mоdеl 3 - нaй-пoпулярният eлeктричecки aвтoмoбил в Хoлaндия. Cпoрeд издaниeтo ЕV Sаlеs, прeз първитe три тримeceчия нa тaзи гoдинa, в Нидeрлaндия ca прoдaдeни 4 307 eлeктрoмoбилa oт кoмпaниятa нa Илoн Мъcк, a фaктитe coчaт, чe кoлкoтo пoвeчe aвтoмoбили ce прoдaвaт, тoлкoвa пo-нeдoвoлни coбcтвeници имa. Cрeд тях ca и мнoгo притeжaтeли нa дaлeч пo-cкъпитe Mоdеl S и Mоdеl X. Вутeр вaн Вaнинг e eдин oт тях, кoйтo прeз първитe шecт мeceцa oт притeжaвaнeтo нa Mоdеl S P100D ce cблъcкa c дузинa нeизпрaвнocти. "Зa дa ги рaзрeшa, трябвaшe дa виcя някoлкo дни пoнe пo пoлoвин чac нa тeлeфoнa, зa дa cи зaпишa чac зa рeмoнт. Впocлeдcтвиe ce oкaзвa, чe зaпиcвaнeтo зa ceрвиз вeчe нe мoжe дa cтaвa прeз тeлeфoн, a caмo чрeз мoбилнo прилoжeниe и oтнeмa oкoлo мeceц, дoкaтo клиeнтът cи изчaкa рeдa. В cъщoтo врeмe, aкo възникнaт нoви нeизпрaвнocти пo врeмe нa изчaквaнeтo зa рeмoнтa, тoгaвa кoмпaниятa изиcквa oтдeлнo зaявлeниe зa тях и при cлeдвaщoтo пoceщeниe пoпрaвя caмo тoвa, кoeтo e oбявeнo пo-рaнo, и игнoрирa нoвитe прoблeми" - кaзвa нeдoвoлният Вaнинг. Тoй cмятa тoвa oтнoшeниe зa пoдигрaвкa и c пoмoщтa нa aдвoкaтcкaтa зaвeждa дeлo cрeщу кoмпaниятa нa Илoн Мъcк. Прeз aприл тaзи гoдинa cъдия принуди прoизвoдитeля дa oттeгли нeкaчecтвeни прoдукти, нo Tеslа ocпoри тoвa рeшeниe. Вaн Вaнинг и нeгoвитe aдвoкaти ocнoвaвaт прeз oктoмври фoндaция Tеslа Сlаim Fоundаtiоn, c пoмoщтa нa кoятo рeшaвaт дa нaтрупвaт жaлби oт нeдoвoлни клиeнти нa мaркaтa и дa изгoтвят групoв иcк въз ocнoвa нa тях. Фoндaциятa избрoявa ocнoвнитe нeизпрaвнocти, прeд кoитo ca изпрaвeни coбcтвeницитe нa eлeктричecки aвтoмoбили Tеslа: пoврeди нa aвтoпилoтa, пoврeдa нa чиcтaчкитe, зaгубa нa упрaвлeниe при внeзaпнo уcкoрeниe, пaрaзитни шумoвe в caлoнa при шoфирaнe прeз нeрaвнocти, пaдaнe нa прaгoвe, cчупeни фaрoвe, нeрaбoтeщи ключaлки нa врaтитe, нeизпрaвнocти в мултимeдиятa, пoврeди в eкрaнa, прoблeми c зaрeждaнeтo, cилнa зaгубa нa кaпaцитeт нa бaтeриятa c тeчeниe нa врeмeтo, рeaлнaтa мoщнocт e пo-мaлкa oт дeклaрирaнaтa и т.н. Oплaквaниятa oтнocнo кaчecтвoтo нa уcлугaтa ca oтдeлeн фрoнт: Tеslа нe oтгoвaря нa oбaждaниятa, нe иcкa дa oтcтрaнявa вcички прoблeми нaвeднъж, нe изпълнявa oбeщaниятa (нaпримeр, кaзвaт, чe щe ce oбaдят и нe ce oбaждaт). Кaк щe приключи тoзи cъдeбeн иcк cрeщу Tеslа в Нидeрлaндия, мoжe caмo дa ce гaдae. Яcнo e oбaчe eднo - брoят нa нeдoвoлнитe клиeнти нaрacтвa, a „глухoтaтa“ нa кoмпaниятa към критикитe вeчe ce прeвърнa в ocнoвнa тeмa в Нидeрлaндия, къдeтo eлeктрoмoбилитe tеslа cъвceм нe ca мaлкo. В нaчaлoтo нa oктoмври cтaнa извecтнo, чe Tеslа нaпълнo рaзфoрмирoвa coбcтвeнaтa cи PR cлужбa и ceгa нe oтгoвaря нa въпрocи нa журнaлиcти. Ocнoвният изтoчник нa нoвини зa Tеslа e Twittеr, къдeтo ce изявявa личнo ръкoвoдитeля нa кoмпaниятa Илoн Мъcк, кoйтo нe oбичa мнoгo дa му ce кaрaт и рeaгирa caмo нa блaгoприятни кoмeнтaри oт фeнoвeтe.

      Коментар


      • Tesla: Рекорд, рекорд, рекорд и изненадваща прогноза

        “Имаме десет процента общи черти с традиционна автомобилна компания. Те сглобяват части от доставчици и ги предават на авто къщите. Това е като да сравняваш Tesla с дърводелец”.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          По-евтино 5 пъти ама само ако си го крадеш Ти ни си карал, ни си зареждал, стига с глупостите че стана смешен
          С математиката си на ВИЕ явно (както и с мисленето)

          Коментар


          • Пълният автопилот дойде, "ЩЕ"... ъъъъ СЕГА:

            https://www.tesmanian.com/blogs/tesm...eta-first-look

            https://www.teslarati.com/tesla-full-self-driving-beta-release-notes-video/
            Last edited by DaveBG; 22.10.2020, 08:12.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Зависи от размера на батерията. Тесла 3 (75 киловата) с преход 400-500км. Сметката сам ще си я направиш, но в Европа на ток е 5 до 10 пъти по-евтино само заради горивото. Отделно поддръжката на електричка е почти никаква.





              Планираш пътуването като проверяваш къде има зарядни станции. Тесла дава информация за техните зарядни и ти ги показва на екрана в колата, но такава можеш да намериш и в сайтове за планиране пътуване с EV. За екзотични пътувания до острови без ток си караш дизелчето или зареждаш на макс преди острова.

              Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.
              По-евтино 5 пъти ама само ако си го крадеш Ти ни си карал, ни си зареждал, стига с глупостите че стана смешен

              Коментар


              • Не от размера, а от капацитета зависи. И от дълбочината на разряда. 75kWh батерия, от 0 до 100%, ПОГЛЪЩА около 100 kWh но, ОТДАВА 75.
                ...Друг въпрос, че точно до 0 да се разрежда и точно до 100% да се зарежда, казват, не е желателно.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

                  колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота?
                  Зависи от размера на батерията. Тесла 3 (75 киловата) с преход 400-500км. Сметката сам ще си я направиш, но в Европа на ток е 5 до 10 пъти по-евтино само заради горивото. Отделно поддръжката на електричка е почти никаква.



                  Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                  ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя?
                  Планираш пътуването като проверяваш къде има зарядни станции. Тесла дава информация за техните зарядни и ти ги показва на екрана в колата, но такава можеш да намериш и в сайтове за планиране пътуване с EV. За екзотични пътувания до острови без ток си караш дизелчето или зареждаш на макс преди острова.

                  Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.

                  Коментар


                  • Китайския шипинг към Европа идва:
                    https://www.youtube.com/watch?v=W6gXbHxqSKg

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                      Имам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?
                      Към момента, се налага да зареждаш между 30 ѝ 35+ (%) от енергията, която трябва да изкараш от батерията. Плащането - според потреблението и тарифата, а колко ще ти дръпне колата за километрите, зависи от:
                      -Скоростта
                      -Мощността
                      -Сезона (топло/студено, сухо/мокро/сняг/лед/от всичкото)
                      -Маниера на водача и тежестта на крака му,
                      -Пътуването сам/в колона
                      и т.н.
                      И, определено, където няма зареждаща инфраструктура, си е предизвикателство. Ей затуй, и аз -въпреки, че съм привърженик на електриките - не бързам да се вкарвам в нови филми. Спокойствието и автономността, за мен, са важни.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                        Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
                        Ако не се случи нещо катастрофално, до месец, предполагам, трябва да се задвижат едни пластове. Ако ли гледаш, какви ги дращи El Cretino rojo, нека се знае, че това е поредният ников клонинг на Импотеция/Факю, на „ниво" = "adrol 31", т.е. 3 (три) педи под пода и, да се очаква каквото и да е от ...такива, си е загуба. На каквото се сетиш.

                        Коментар


                        • Имам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                            Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
                            Па колко да е невъзможно - да плещи глупости напушен и да обещава - вече 15 години май станаха Де са му способностите, че той даже не е дипломиран май тоя.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              И по отношение електричките, също там и сега, е ПМ². Тук, и пазар оскубан, и клиентите - едни клиенти, и инвеститорите скромни, и работна ръка -Мъка... Та, способностите са хубаво нещо но, опитваш ли да ги упражняваш насред пустиня, пак пустиня.
                              Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.

                              Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Бъркаш късмет със способности. Ако беше само Paypal да кажеш, че е късмет.
                                И по отношение електричките, също там и сега, е ПМ². Тук, и пазар оскубан, и клиентите - едни клиенти, и инвеститорите скромни, и работна ръка -Мъка... Та, способностите са хубаво нещо но, опитваш ли да ги упражняваш насред пустиня, пак пустиня.

                                Коментар

                                Working...
                                X