If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Традиционните произовдители засега залагат на шумни презентации и лъскав маркетинг. Форд направиха подобно представяне на техния продукт, но като цяло са с по-слаби показатели за рейндж, динамика и практичност.
Като цяло се съмнявам някой да изкара супер продаваем продукт който да се конкурира с Тесла в близките 3-4 години, но е много добре за трансформацията, че излизат нови модели. Колкото повече конкуренция толкова по-добре.
Това което ме учудва е че никой досега не успява да докара по-добри показатели от Тесла. Засега само Поршето е ТОП но цената му е умопомрачаваща - няма как да се продава масово.
Тесла искат да направят трансформацията към EV, колкото се може по-бързо и затова ще залагат на много продажби и позициониране в средния сегмент. За останалите остава да се конкурират в луксозния, който е печеливш но сравнително ограничен.
Факта че вече почти всички големи работят сериозно по въпроса показва тенденция.
Иначе не е лесно да докараш по-добри показатели от тесла. Все пак реботят от много години по въпроса.
Пък жената сега иска рав4 модел 2021. Доколкото разбрах е някакъв плъгин хибрид, но май е доста солена цената за топ версията. Ще видим...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Традиционните произовдители засега залагат на шумни презентации и лъскав маркетинг. Форд направиха подобно представяне на техния продукт, но като цяло са с по-слаби показатели за рейндж, динамика и практичност.
Като цяло се съмнявам някой да изкара супер продаваем продукт който да се конкурира с Тесла в близките 3-4 години, но е много добре за трансформацията, че излизат нови модели. Колкото повече конкуренция толкова по-добре.
Това което ме учудва е че никой досега не успява да докара по-добри показатели от Тесла. Засега само Поршето е ТОП но цената му е умопомрачаваща - няма как да се продава масово.
Тесла искат да направят трансформацията към EV, колкото се може по-бързо и затова ще залагат на много продажби и позициониране в средния сегмент. За останалите остава да се конкурират в луксозния, който е печеливш но сравнително ограничен.
на всичките - едно чипче - 15% отгоре, а не мижави 5%. Една нова студена част на охлюва и още 15%. И това за няма и 1000лв. Че и по малко харчи като страничен ефект
и десет чипа да сложиш не можеш да се доближиш до електричката. Виж, ако на ламборджинито сложиш чип може и да се получи конкуренция
Някой казал, че друг казал, ама нямал това предвид …
С тия тарикатски номера може да минаваш само пред маолумници. Като те опровергаят с факти и се правиш все на недоразбрал. Я кажи взе ли БМВто на примоцийка, нали се беше засилил да пазаруваш
“Tesla VP of Technology Drew Baglino added, “We are continuing to learn how to optimize motor control in our products. But yes, a 5% improvement for all Model 3 customers, and 3% for S and X.”
И това е след като си карал колата година - две. Дай пример на друг производител, на какъвто и да било продукт който подобрява постоянно характеристиките след като си го купил.
на всичките - едно чипче - 15% отгоре, а не мижави 5%. Една нова студена част на охлюва и още 15%. И това за няма и 1000лв. Че и по малко харчи като страничен ефект
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Някой казал, че друг казал, ама нямал това предвид …
С тия тарикатски номера може да минаваш само пред маолумници. Като те опровергаят с факти и се правиш все на недоразбрал. Я кажи взе ли БМВто на примоцийка, нали се беше засилил да пазаруваш
“Tesla VP of Technology Drew Baglino added, “We are continuing to learn how to optimize motor control in our products. But yes, a 5% improvement for all Model 3 customers, and 3% for S and X.”
И това е след като си карал колата година - две. Дай пример на друг производител, на какъвто и да било продукт който подобрява постоянно характеристиките след като си го купил.
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Кефиш ме, затуй няма да те гавря, ами ще ти направя лека препратка към (вече) предпоследния си пост. Виж, относно делата... Като се има предвид багажът между ушите на голяма част от клиентите и снобарията, що ги гони, както и откровено, варварското им отношение към всичко, що е на колела...Не знам, брат. Вече нищо не ме учудва.
Като кажеш добро утро и човек трябва три пъти да проверява кое време е
Ти луд ли сииииииииии или х........ ти е голям???
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Последно, като ти ограничават батерията- съответно ограничават мощността и пробега това за твое добро ли е или не е ? Все пак ти си си купил кола която ще изминава 500км с едно зареждане и ще се зарежда за час. Е да де ама компанията ти казва че за твое добро ти ограничават колата на 400км и ще се зарежда на час и половина. Това лъжа/ подобрение ли е или не е.
Ами това, да се обявява капацитетът при производство за „номинален” при положение, че с времето, НАЙ-НОРМАЛНО, за срока на експлоатация , спада с 20-30%, не е ли също подвеждане при положение, че на макс., може д я ползваш едва няколко месеца? Не е ли по-добре, да се декларира среднопретегленият за този експлоатационен период капацитет и да се зарежда до него, като, по този начин, именно, никой няма да е подведен, а батерията трае максимално?
Коментар