IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    1.Намотката, щом е един проводник, е един детайл. Просто, много пъти, е навит.
    2.Съгласен съм ѝза статорбия пакет, ала се води един деатйл. От колко елемента е - въпрос отделен и, признавам, не съм наясно, защо е изкарал чак толкова малко детайли но, опитах да предположа и, в някакво приближение, излизат. Аз нагаждах, единствено към самия двигател. Иначе, то е ясно, повече са.
    2.1.За електрониката си съвършено прав, ала, повтарям, говорех само за двигателя, в първо приближение.
    3.С лайтмотива, улучи десетката. Аз мисля, че е основно до технологичност, материали и нарочно надути цени. Капитализъм.
    А, батерията, дето El Cretino rojo опява, вече ѝ се вижда поевтиняването. Работим по въпроса, имаме сериозни постижения.
    Вие ли работите? Ти лично какво правиш, че ми стана смешно?
    Апропо има един ДВГ дето си го проспал, само с 10-ина чарка (може разбира се да се направи и "многоцилиндров"). Що е то?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

      2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
      3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
      Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
      И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"
      1.Намотката, щом е един проводник, е един детайл. Просто, много пъти, е навит.
      2.Съгласен съм ѝза статорбия пакет, ала се води един деатйл. От колко елемента е - въпрос отделен и, признавам, не съм наясно, защо е изкарал чак толкова малко детайли но, опитах да предположа и, в някакво приближение, излизат. Аз нагаждах, единствено към самия двигател. Иначе, то е ясно, повече са.
      2.1.За електрониката си съвършено прав, ала, повтарям, говорех само за двигателя, в първо приближение.
      3.С лайтмотива, улучи десетката. Аз мисля, че е основно до технологичност, материали и нарочно надути цени. Капитализъм.
      ​​​​​​​А, батерията, дето El Cretino rojo опява, вече ѝ се вижда поевтиняването. Работим по въпроса, имаме сериозни постижения.

      Коментар


      • https://www.investor.bg/novini/444/a...odel-3-315176/

        Няма изненади.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

          2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
          3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
          Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
          И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"
          Щото като видни тикви не отчитат сложността на ... батерията. Сравнена с един обикновен резервоар.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
            И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
            1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
            2.Фазни намотли, 3 бр.
            3.статорен пакет-1,
            4.преден щит-1
            5.заден щит-1
            6.преден лагер -17.заден лагер-1
            7.перка за вентилатора-1
            8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
            9.зъбно колело на шлици -1бр...
            10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
            би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
            - „Лего”?

            -ДА, БЕ. ДА.
            2.Фазни намотли, 3 бр.- Ама може и да са повече от три. Осве това не е ли по-редно да ги броим по навивки?
            3.статорен пакет-1, - Ама той се състои от голям брой ламели. Нали така?
            Освен това така описания двигател ако го включите към акумулатора чисто и просто ще изгори. Вероятно доста ефектно. Така че би следвало да включим в броя на елементите цяата силова електроника. А там ако се заровим в броя на транзисторите, кондензаторите, чиповете, съпротивленията, диодите, импулсните трансформатори и т.н. и може да се окаже че Електродвигателя е прост ама ЕЛЕКТРОЗАДВИЖВАНЕТО е с много елементи. Вероятно са по-малко отколкото на ДВГ но са съизмерими.
            ​​​​​​​И аз да подхвана лайтмотива - "Като е толкоз прост ел двигателя и ел мобила, що е толкоз по скъп от ДВГ конкурента"

            Коментар


            • Интересно сравнение на Епъл с Тесла
              Last edited by ED; 02.11.2020, 13:10.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                verdammt, за нормални леки коли EV говорим, не за автобуси, и не за Рено
                https://www.youtube.com/watch?v=m4eQ7nN_Lwo
                https://www.youtube.com/watch?v=MycXpTrNa5g
                Па и нормални, ти май си представяш някой рашки тролей от 50-те на миналия век

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin
                  Потърсих и о-чудо! Явно си кьорав Пардон, ма ти не си виждал ЕВ на живо , забравих...
                  https://www.youtube.com/watch?v=1UtA...el=EatonVideos
                  verdammt, за нормални леки коли EV говорим, не за автобуси, и не за Рено
                  https://www.youtube.com/watch?v=m4eQ7nN_Lwo
                  https://www.youtube.com/watch?v=MycXpTrNa5g

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Все забравям че си иноватор - т.е. книжен тигър ЕВ-тата не ползват асансьорни ел- двигатели от твоето време, изостанал си само с някакви 50-тина години

                    Аз пък да те питам ей за туй: "дизел е със 2548 части" - де ги видя толкова части по дизелов двигател? Че аз по твоята логика ще го събера по-прост и от трифазен асинхронен мотор, едноцилиндров двутактов дизел - и готово
                    Искам да видя. Действай.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
                      И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
                      1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
                      2.Фазни намотли, 3 бр.
                      3.статорен пакет-1,
                      4.преден щит-1
                      5.заден щит-1
                      6.преден лагер -17.заден лагер-1
                      7.перка за вентилатора-1
                      8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
                      9.зъбно колело на шлици -1бр...
                      10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
                      би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
                      - „Лего”?

                      -ДА, БЕ. ДА.
                      Все забравям че си иноватор - т.е. книжен тигър ЕВ-тата не ползват асансьорни ел- двигатели от твоето време, изостанал си само с някакви 50-тина години

                      Аз пък да те питам ей за туй: "дизел е със 2548 части" - де ги видя толкова части по дизелов двигател? Че аз по твоята логика ще го събера по-прост и от трифазен асинхронен мотор, едноцилиндров двутактов дизел - и готово

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                        Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
                        Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt
                        Погледнах под предния капак на ЕV на Пежо. Изцяло е запълнено със системи неоходими за автомобила.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                          Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                          Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
                          Не си ли чувал за работа с доставчици? Въй-въй-въййй!
                          И за броя на детайлите на ел.двигател и ДВГ (изключвам моделните дизели)? Нека изброим?
                          1. ротор -1, полюсни накрайници 4, магнити -4, общо -9 бр.
                          2.Фазни намотли, 3 бр.
                          3.статорен пакет-1,
                          4.преден щит-1
                          5.заден щит-1
                          6.преден лагер -17.заден лагер-1
                          7.перка за вентилатора-1
                          8.тръбички вход-изход охл.течност, нека са 4 бр.
                          9.зъбно колело на шлици -1бр...
                          10.някоя и друга табелка, до общо 28 детайла.
                          би ли изброилна „един дизел”, че се затруднихнещо?
                          - „Лего”?

                          -ДА, БЕ. ДА.
                          ​​​​​​​

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                            Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                            Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.
                            Toйота декларира 30к части за бензиновите си версии, включая и болтовете, като само мотора има над 80 части.
                            Oтвори предни капак на едно EV, както и потърси трансмисия отдолу - nullpunkt

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                              О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
                              Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
                              Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
                              Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
                              EV може да е 28 части само ако е марка ЛЕГО Те толкова и хибрида, баш там са най-много всъщност.

                              Смешното е, че Мъски не може да произведе на печалба дори и в Китай, с какво ще конкурира сега другите - с мейд ин Чайна батерийка на колела ли?
                              Видя се и че без утвърдени фирми да му правят нещата - е само една Пунта Мара с лафчета - тесла батерия 17 години все така няма. Къде ще произвежда в Европа, че той не може да докара ни качество, ни стандарти хахахаха, цяло чудо е че направиха компромис с модел 3 да е по шосетата въобще, ама туй е просто от мерак да електрифицират по-бързичко. Щом допуснаха и Полестар... дето са тъмножълти та дрънкат и те.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                В Германия германските работници РАБОТЯТ ЗДРАВО И СЪВЕСТНО, което не може да се каже същото за другите европейски държави.
                                О, не, тоя е цънцер, уволнява директно, ако не даваш 100%.
                                Май не знаете, средно един дизел е със 2548 части, един хибрид 311 а една EV - 28 части.
                                Мъск ползва роботи, колата е сглобена за няколко минути.
                                Единственото дето се сещам за Германия е стабилната икономическа конюктура, пристанището във Хамбург и достъпа до софтуерни инжинери за развитие на автономността.
                                Last edited by распутин; 01.11.2020, 20:34.

                                Коментар

                                Working...
                                X