If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Викаш, да си я карат на хартия или как
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Дай пример за по-дълга гаранция и кажи каква е технологията за гарантиране че ще издържи повече от батерия която е специално разработена за тая цел. Ти се набутваш всеки ден в бензиностанции и сервизи, нас не ни мисли глупи
По модели бре, смехурко Тесларите имат един единствен масов модел и това е Тесла 3, само че БМВ и3 излиза на пазара много преди нея и се конкурира с Модел S. Инак 3-ката чак тая година догони криво-ляво като продажби Нисан Лийф, дето е вече поредна генерация и е много по-качествен от нея
Крети, не знам в твоята глава какви бръмбари има ама конкуренция може да има между лииф и i3. Тесла е в друга лига и няма нито един автомобил електрически или двг, който да се доближава. Критерии много, но ако ползваш общоприетите - цена, приложимост, сигурност, рейндж, техника, задвижване, динамика ... отговора е ясен и той се вижда от новите продажби. На Тесла растат за разлика от всички други производители на ДВГ.
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Викаш, да си я карат на хартия или как
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
По модели бре, смехурко Тесларите имат един единствен масов модел и това е Тесла 3, само че БМВ и3 излиза на пазара много преди нея и се конкурира с Модел S. Инак 3-ката чак тая година догони криво-ляво като продажби Нисан Лийф, дето е вече поредна генерация и е много по-качествен от нея
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Пропусна да напишеш и как ще си купува нова батерия през 8-9 години, на цената на 80% от тая на новата кола
Днес в немско обявиха, че щели да продължават стимулите за покупка на електрички, защо ли - нали бяха по-готини
В темата двата пудела са 1 човек с 1 акция на тесла, затуй е цялата пушилка
Математиката ти е като знанията по корабоплаване които след като каза че си прекарал години по корабите се оказаха кръгла нула.
От там идват и разсъжденията ти за електрическите коли като цяло ( особенно тези за зимните периоди https://www.youtube.com/watch?v=lL9zveDz8H0 )
Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара
Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
Цената за зареждане увеличена почти двойно
Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена
Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара
Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
Коментар