Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПекински съд нареди на Tesla да компенсира купувач заради повреден електромобил
Компанията трябва да изплати над 168 хил. долара заради прикрити щети по употребяван Model S
от инвестораТака че събери още 99 поне.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Гастербайтерче , ордър можеш да направиш по всяко време и платформата ти го екзекютва когато отвори пазара в реда на подаване. Освен че нямаш идея от електрически коли сега се оказа че не разбираш и от пазари.
Двама станаха. Дай пак съвети къде да инвестирам, какво беше в рено ли? Хахаха
Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.
Коментар
-
Самият Мъск - пред своите акционери - призна, че проблемът на Тесла е батерията!
Нищо повече не може да се каже! Казано!
..................
Производителите на електрокари би трябвало да предупреждават!
Всяко "бързо" зареждане ускорява окончателното "сдаване на багажа" на батерията и отнасянето й на боклука!
Как ще бъде отнесена на боклука? Я не си продавайте бензинов/дизелчето!
А новата батерия? Колко ще е нова? Колко ще струва? Без пари ще ви излезе!
"Бързото" зареждане не се препоръчва!
Все пак, АКО предстои дълго пътуване (от време на време, защото градското - по условие не е дълго!) ..., та - рядко дълго пътуване, например за една нощ изтощи батерията, с над 60-70%, тогава може би има смисъл от "бързо" зареждане..., ама как ще стане това?
Мииии - звъни се на Мъск!
Той ще го премести (в другата посока) - но ще отговори (сигурен съм!)!
Ще каже нещо такова: на ОСА на акционерите изрично съм предупредил, че литиево-йонните батерии на Тесла създават проблеми!
(ще ни даде датата, дори часът на думите си!)
... (Абе - изобщо не е смешно!)
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят
Пак блесна с малоумие.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?
Той да не е лъжльо!
Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 13:32.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Да започнем с това, че „загубата на капацитет”, е по отношение отдаваната енергия. Де факто, утечките и саморазрядът, поради по-ниската скорост на движение на токоносителите (функция на температурата), са по-ниски. Т.е., това снижаване (на капацитета) е обратимо при затопляне на батерията. После, една добра термоизолация и външен подгрев на батерията, с едни 30-50 [W], не просто могат, ами сриват загубите до (50*24)=1200 [Wh] =1,2[kWh]/ден които, дори да се захранват от собствен заряд, са до 3%, а не 10%.
Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеA be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски
Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity
Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше
Но понеже погледнах отново някой статии виж какво пише по някой въпроси
In that lawsuit, shareholders are suing Tesla over the SolarCity deal, alleging that the whole thing was a bailout for Musk and his relatives, and that Musk knew SolarCity was facing a liquidity crisis before he pushed the Tesla board and shareholders to do the deal. https://www.cnbc.com/2019/11/05/tesl...top-fires.html
Който иска да търси друга информация
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?
Той да не е лъжльо!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеНе разбиам откъде идва тази фиксация срещу Мъск?
Очевидно човека прави "немислими" за останалите хора неща. Чудя се причината в интелекта ли е или в егото да мислиш че понеже за теб е невъзможно значи и за всеки друг е така.
Като цяло двата полюса на хората с мнение за Мъск и това което прави са коренно противоположни. Едните отричат всичко постигнато, както и бъдещите му планове, а другия полюс подкрепя иновацията, препдриемачеството и аспирацията постигането на невъзможното.
Ако обобщим имаме негативисти и оптимисти.
Интересно е кои хора постигат повече и живеят пълноценно!
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят
Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?
Той да не е лъжльо!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеA be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски
На грешното място питаш!
Тук ще ти отговорят, че не си компетентен, защото още нямаш акции на Тесла!
Те друго не знаят!
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз купих И ДНЕС акции на Тесла на цена 593.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity
Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше
Нещо ти увяхна и патоса, чакам мненията ми че няма да купувам акции. Търсиш ли ги или пак излъга?
Лъжльо си ти, защото не си прочел дискусията и двамата, които СА писали тогава - са наясно.
Не ме бърка, че често сменяте никове...
Коментар
Коментар