IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
    Аз пък имам предвид, че Панасоник си правят батерии както обикновено,.
    Last edited by X_Y; 15.10.2020, 19:47.

    Коментар


    • https://www.youtube.com/watch?v=8_U_...ture=emb_logo- само да направят една станция до мен, продавам всички коли и си купувам една на хидроген

      Коментар


      • https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-026a32f35740

        хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
          ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
          Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
          Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
          Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
          +100

          Коментар


          • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

            Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
            фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
            ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
            Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
            Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
            Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
              Дейви стана милицио............ опа милионер от акции на тесла

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
                А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
                Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла

                  https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/

                  Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
                  Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
                    75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
                    А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
                    Last edited by DaveBG; 15.10.2020, 08:04.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
                      Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла

                      https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/

                      Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално

                        Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
                        Редуциране на рейндж от 30-50% има при много ниски температури (под 20-25 гр целзии). Не знам къде живееш но такива температури има 1-2 седмици в годината. Да кажем че от 500км пробега пада на 300км.
                        За цената вместо 30лв за месеца да кажем че е двойна. Както и да го сравняваш с дизел/бензин няма как да се минеш с електричка.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                          Говорим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.

                          Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли

                          Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба

                          Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент

                          Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години


                          В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs

                          [ATTACH=CONFIG]n3663189[/ATTACH]



                          VW са от малкото, които вървят в правилна посока, но при EV-та играта е различна – нова технология, ниска печалба (засега никаква) и недостатъчно производство на батерии, за да покрият търсенето. Разчитат, че някой ще направи пробив при батериите и ще им доставя. Трудна работа. В момента плащат 130-150$/кв от LG за разлика от Тесла които са на 108$ днес и 50-70$ до 2 години.

                          А иначе Тесла не е оценена заради броя автомобили, а заради новите пазари на които предстои да заеме водещо място (автомобили, батерии, покриви, солари, таксита, софтуер, апликации, лицензиране и доставка на задвижване и софтуер за други производители, …….).

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                            Говорим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.

                            Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли

                            Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба

                            Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент

                            Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години

                            За печалбата трябваше да го направи преди сплита

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално

                              Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.

                              Коментар


                              • Говорим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.

                                Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли

                                Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба

                                Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент

                                Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години


                                В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs

                                Click image for larger version

Name:	Zwickau.jpg
Views:	1
Size:	46.6 КБ
ID:	3663189





                                Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Нещата не са толкова очевидни колкото си мислиш. Не става въпрос какво си мислят от JPM, какво искат ТИ да мислиш за Тесла. JPM имат ОГРОМНА експозиция (кредитна) към фосил индустрията така че Тесла която движи EV индустрията е в директен конфликт с интересите (Бръкни в блумбърг терминала за повече инфо)
                                Кое те кара да мислиш че като четеш прогнози на анализатори и имаш някакво информационно предимство (обратното е много по-вероятно)
                                Относно хайпа, Тесла вече е успяла. Няма връщане назад. Въпросът е колко бързо ще реализират плановете за разширяване. И като гледам как пускат новите фабрики за около година не се съмнявам във възможността им да поддържат growth rate между 30 и 50% годишно. VW може и да оцелеят, но пак не е много сигурно. Щото за да произвеждат EV-та им трябват много батерии, а най-големия доставчик на батерии до 2 години ще е Тесла (със собствена продукция, а не от Панасоник, LG или CATL).
                                Last edited by Money; 14.10.2020, 12:55.

                                Коментар

                                Working...
                                X