"Около 20 камиона ме задминаха на магистралата" - шофьор на Тесла.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Постовете ми са много кратки- по няколко реда, останалото е клипчето. Клипчетата са правени от грип- това е предаване по телевизията обикновено около 6-6,30 вечерта започва- тестват се всякакви коли, както електрически, така и голфове, може би и каруца са тествали- не знам. Така както пишете ми е ясно че никой не е гледал нито едно от двете клипчета. И докато едното за дизела е от 2017 година лятото, всъщност едва ли са се променили технологиите коренно, то другото е съвсем ново и актуално- от зимата на 2020. Преди следващите обвинения изгледайте първото клипче края- около 2-4 минути преди края гледайте, за второто ще трябва да гледате цялото тъй като са дадени данните след всяко изпитание- дадено е всичко- колко е цената, колко е обещания пробег и колко е реалния и загубата в %. Който иска да гледа, който иска да не гледа- това е реалността, в която живеем- за различните автомобили загубата е различна, като най-голяма е мисля че беше при реното
Относно първото клипче- ами дизеловият автомобил беше по добър- снимаха през 430км непрекъснато, накрая- електрокара караше с 30км и му свиреха всички, а дизелака имаше накрая около 3 литра гориво. Кой както иска да интерпретира двата клипа, за мен са си реални и показват реалното състояние на нещата към момента
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ей го Вутин пак почва с глупостите. Не ти ли писна да се правиш на шут? То не беше 300км рейднж то не беше загуби докато се зарежда сега пък тая простотия. Колата си има апп (поне Теслата щото аз само за нея мога да говоря) и преди да тръгнеш в зимни условия си я пускаш да се затопли за 15 мин докато е още на зарядното и съответно тръгваш с топла батерия и няма никаква загуба. С тая уговорка че това всъщност не ти трябва почти никога защото дори със загуба от студа който далече не е от 40-50% както ти лъжеш за пореден път пак ще ти стигне да отидеш до където и да е... хората средно карат по 10-20км на ден.
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
ПП; за тия с 10-20км дневно има от поне 30 години електрически модели и от Рено, и от Пежо, и от Фолксваген. Туй че не го знаете е друга тема.Last edited by redcretin; 26.10.2020, 13:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПри нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Потресаващо е. Тези коли дори не са бета-версия още. И за какво, за лъжливи, фалшиви "природоопазващи" цели.
Това са комплаянс колици които са само за замазване на положението. Почти всички сегашни автопроизводители ще фалират. Мисля че VW може би ще се запази но повечето други са аут.
Колкото до природните цели , все пак дори с такава кола си по добре от фосилите. Изчислявано е и е смятано и коментирано, няма смисъл пак да почваме тая тема.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПри нула градуса загуба на пробег между 40-50%. Дейви сигурен ли си че не те е онождал някой луд за да си купиш такава кола
Досега всичките ти постове са или изумително тъпи или чист трол. Кой ти плаща за тия постове незнам аз лично не бих, само вредиш на биг ойла. В смисъл досега всичко което си казал се обръща срещу тебе и накрая млъкваш и минаваш на следващого. Влагай поне малко мисъл (ако можеш).
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеХайде и още нещо
Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP
https://www.youtube.com/watch?v=ekjbLquP9Cc-- кой караше кона- май тя беше най зле
Да не говорим за пробега- нафолксвагена 100км надолу- трябва някой да е луд за да си купи такава кола
Препоръчвам този клип да се закачи на всяка страница на тази тема най-отгоре и да не се помръдва страницата преди потребителя да изгледа клипа
От 500-550 км ще караш 400км прз зимата. Едни и същи глупости повтарящ до втръсване. Миналата зима същата песен пееше. А от тогава Тесла на няколко пъти увеличиха рейнджа и в момента е с над 10% по-голям.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
Чел съм им заявките, ама това е 0.002% от населението там.
Сигурно, тия дето пият белина, бъркат в контакти и се самоубиват неволно с оръжие са повече, парите не миришат, търговията да върви, лумпени да търсиш там.
А и резервацията означава блокирани едни $1000, не се знае с тая криза колко ще се откажат или по други причини.
Такъв дизайн ще направи всеки слаб студент I курс в университета.
П.П.
Taя кола беше обявена на 21.11.19, значи навярно половината от заявените не са знаели какъв проблем ще се окаже Ковида.
Ама все пак 600 милиона безплатен кредит за година - две, не е за изпускане, така беше и със Тесла 3.
Pyramid, прежали $12 и си купи автобиграфията на тоя хитрец дето прави пари от въздуха, гаранция няма да седиш гладен, препоръка е.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеХайде и още нещо
Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP
https://www.youtube.com/watch?v=ekjbLquP9Cc-- кой караше кона- май тя беше най зле
Да не говорим за пробега- нафолксвагена 100км надолу- трябва някой да е луд за да си купи такава кола
Препоръчвам този клип да се закачи на всяка страница на тази тема най-отгоре и да не се помръдва страницата преди потребителя да изгледа клипа
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Сбъркал си къде един порядък, $100 е депозита само
Кой знае и колко са се отказали, понеже не е обвързващ.
Е, сега пък ще подмятат по медиите едни стотици хиляди бройки като резервации, а може и да лъжат, понеже може да си получиш парите обратно.
Ето как от нищо можеш да добиеш маркетингов бенефит, човека е гениален хитрец, нищо че задните брони им падат на колите.
О, спомням си и първият им завод в Калифорния, имаше висока плътна ограда да не снимат хората, как семплия им "завод" беше на открито, без покрив, единствените стени бяха оградните стени, а там пустинния вятър носи пясъчни частици често, ама той пари нямаше тогава.
Това е проект за 2022-3 година на Даймлер.Last edited by распутин; 25.10.2020, 23:00.
- 1 like
Коментар
-
Хайде и още нещо
Diesel oder Elektro - was ist sparsamer? | GRIP
https://www.youtube.com/watch?v=ekjbLquP9Cc-- кой караше кона- май тя беше най зле
Да не говорим за пробега- нафолксвагена 100км надолу- трябва някой да е луд за да си купи такава кола
Препоръчвам този клип да се закачи на всяка страница на тази тема най-отгоре и да не се помръдва страницата преди потребителя да изгледа клипаLast edited by v_tin; 25.10.2020, 22:51.
- 1 like
Коментар
Коментар