Ето, какво кават едни други момчета:
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Данните, сочат, че близо 570 000 електрически и хибридни коли са били продадени в блока през първите девет месеца на 2020-а, което е увеличение с цели 122 процента на годишна основа, предаде БТА.
Тесла само 11к и само 23% ръст или има няма 2% от електричките и хибридите и 4 ПЪТИ ПО МАЛКО РЪСТ. Хем са малки хем малък ръст. Номер 1 са
Ето ви и по подробно
Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. peгиcтpaциитe нa пpeвoзни cpeдcтвa c eлeĸтpичecĸo зapeждaнe (ЕСV) ca ce yтpoили (+ 211,6%), зa дa дocтигнaт 273 809 бpoйĸи и пaзapeн дял oт 9,9%. Toзи cилeн pacтeж ce дължи глaвнo нa въвeждaнeтo нa cтимyли oт cтpaнa нa нaциoнaлнитe пpaвитeлcтвa, ĸoитo ce cтpeмят дa cтимyлиpaт тъpceнeтo в oтгoвop нa ĸopoнapнaтa ĸpизa, ĸoeтo дo гoлямa cтeпeн e в пoлзa нa ĸyпyвaчитe нa бaтepии и eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили c вĸлючeни ĸoнтaĸти.
B peзyлтaт нa тoвa тъpceнeтo нa рlug-іn xибpиди (РНЕV) нapacнa c 368,1% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe, ĸaтo ce yвeличи oт 29 557 бpoя пpeз минaлaтa гoдинa дo 138 348 нoви ĸoли, пpoдaдeни пpeз 2020 г. И Гepмaния, и Фpaнция peгиcтpиpaxa пpoцeнтнo yвeличeниe c нaд 400% нa вceĸи oт тeзи пaзapи .
Pъcтът в peгиcтpaциитe нa aĸyмyлaтopни eлeĸтpичecĸи пpeвoзни cpeдcтвa (ВЕV) cъщo бeшe cилeн в цeлия Eвpoпeйcĸи cъюз (+ 132,3%), възлизaщ нa 135 461 бpoя зa тpимeceчния пepиoд.
Xибpиднитe eлeĸтpичecĸи пpeвoзни cpeдcтвa (НЕV) ocтaнaxa нaй-пpoдaвaният тип пpeвoзнo cpeдcтвo c aлтepнaтивнo зaдвижвaнe в EC, ĸaтo oтчeтe pъcт oт 88,8% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa гoдинaтa. Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. ca пpoдaдeни oбщo 341 092 xибpидни eлeĸтpичecĸи aвтoмoбилa, ĸoeтo пpeдcтaвлявa 12,4% oт aвтoмoбилния пaзap в EC.
Тест за интелигентност:
За 10те месеца на 2020та година има само един производител, който продава повече автомобили от миналата година за съшия период. Всички други бележат среден спад от 30-40%. Пита се в задачата производителят с ръст на продажбите увеличава ли пазарния дял или го намалява?
Моля за кратък отговор.
П.с. DaveBG пуска нишани за ограмотяване защо Тесла е с най-скъпия производител по пазарна капитализация, но ако не можеш да отговориш на горния въпрос няма да разбереш и какво ти казва човека.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нещо не съм съгласен с твоята таблица- гледай колко електроколи са продадени от всеки производител- иначе сравняваш ябълки с круши
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Колко няколко, 50? Тя няма да изкара и следващите 5. Причината е че всички имат вече ЕВ модели + много повече опит и технологии в проектиране и производство на коли.
Тесла нямат собствено производство на батерии, ако Панасоник спрат - филмът приключва в същия момент
Тая песен с опита на традиционните производитетли я пеят от 10 години. Имат опит в производство на ДВГ, не в електрички, софтуер, батерии или директни продажби. С други думи са динозаври обречени на изчезване. Ще има опити да си съживят със спасителни държавни пари и преструктуриране, но в крайна сметка повечето ще са история до 10 години. Транзита към нова технология НИКОГА не се прави от установените лидери. Винаги е от нови играчи. Тесла е най-големия клиент на Панасоник и е ясно кой какъв интерес има. Наскоро даже обявиха, че ще започнат да произвеждат от новия формата на батериите на тесла.
Всички освен Тесла ще се борят за огризките след 2025та.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ся те Тесла кво обявяват и ква е реалността са доста различни нещаА черупката им без батерия е кръгла нула.
Прав си, в момента нямат конкурент - никой не продава толкова СЛАБО като тях
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аха видяхме ги. В момента няма конкурент на Тесла и то модела от 2012г. Покажи ги да ги видим, или да чакаме до 2030г?
Почти позна, само забравяш че първо Тесла имат собствено производство (обавиха го още на батери дей) има и дрон шотове от халето където се правят - потърси в нета project roadrunner. Също във всички нови заводи има заложени производства на собствената им батерия.
И второ освен панасоник има едни маааалко по големи производители като ... CATL които същто произвеждат за Тесла а освен това редовно и Самсунг и LG им доставят особенно в Китай или за Гигапаковете които захранват градовете.А черупката им без батерия е кръгла нула.
Прав си, в момента нямат конкурент - никой не продава толкова СЛАБО като тях
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Нещо не съм съгласен с твоята таблица- гледай колко електроколи са продадени от всеки производител- иначе сравняваш ябълки с круши
Тесла само 11к и само 23% ръст или има няма 2% от електричките и хибридите и 4 ПЪТИ ПО МАЛКО РЪСТ. Хем са малки хем малък ръст. Номер 1 са
Ето ви и по подробно
Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. peгиcтpaциитe нa пpeвoзни cpeдcтвa c eлeĸтpичecĸo зapeждaнe (ЕСV) ca ce yтpoили (+ 211,6%), зa дa дocтигнaт 273 809 бpoйĸи и пaзapeн дял oт 9,9%. Toзи cилeн pacтeж ce дължи глaвнo нa въвeждaнeтo нa cтимyли oт cтpaнa нa нaциoнaлнитe пpaвитeлcтвa, ĸoитo ce cтpeмят дa cтимyлиpaт тъpceнeтo в oтгoвop нa ĸopoнapнaтa ĸpизa, ĸoeтo дo гoлямa cтeпeн e в пoлзa нa ĸyпyвaчитe нa бaтepии и eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили c вĸлючeни ĸoнтaĸти.
B peзyлтaт нa тoвa тъpceнeтo нa рlug-іn xибpиди (РНЕV) нapacнa c 368,1% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe, ĸaтo ce yвeличи oт 29 557 бpoя пpeз минaлaтa гoдинa дo 138 348 нoви ĸoли, пpoдaдeни пpeз 2020 г. И Гepмaния, и Фpaнция peгиcтpиpaxa пpoцeнтнo yвeличeниe c нaд 400% нa вceĸи oт тeзи пaзapи .
Pъcтът в peгиcтpaциитe нa aĸyмyлaтopни eлeĸтpичecĸи пpeвoзни cpeдcтвa (ВЕV) cъщo бeшe cилeн в цeлия Eвpoпeйcĸи cъюз (+ 132,3%), възлизaщ нa 135 461 бpoя зa тpимeceчния пepиoд.
Xибpиднитe eлeĸтpичecĸи пpeвoзни cpeдcтвa (НЕV) ocтaнaxa нaй-пpoдaвaният тип пpeвoзнo cpeдcтвo c aлтepнaтивнo зaдвижвaнe в EC, ĸaтo oтчeтe pъcт oт 88,8% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa гoдинaтa. Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. ca пpoдaдeни oбщo 341 092 xибpидни eлeĸтpичecĸи aвтoмoбилa, ĸoeтo пpeдcтaвлявa 12,4% oт aвтoмoбилния пaзap в EC.Last edited by bota156; 06.11.2020, 10:12.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Хубава статия, а разгледа ли табличката? Какво по-голямо доказателство за доминацията на Тесла. Единсвения производител с положителни ръстове на продажбите за годината + 25%. Всички останали със спадове над 20-30%. Представи си догодина като пуснат завода и свалят още цените каква ще е картината
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Колко няколко, 50? Тя няма да изкара и следващите 5. Причината е че всички имат вече ЕВ модели + много повече опит и технологии в проектиране и производство на коли.
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеТесла нямат собствено производство на батерии, ако Панасоник спрат - филмът приключва в същия момент
И второ освен панасоник има едни маааалко по големи производители като ... CATL които същто произвеждат за Тесла а освен това редовно и Самсунг и LG им доставят особенно в Китай или за Гигапаковете които захранват градовете.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Май не сгряваш. Тесла расте с 30-50% годишно. В годината на ковид само с 30%.
Всички останали залязват. С този темп ще е производителн # 1 до няколко години поради няколко причини. ДВГ постепенно но сигурно умира. Кралят на EV пазара е Тесла и като количество и като качество и като припознаване от потребителя. И не на последно място единственият производител подсигурил собствено производство на батерии е Тесла. А както знаем те са ключа от бараката.
Тесла нямат собствено производство на батерии, ако Панасоник спрат - филмът приключва в същия момент
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Значи, след 10 год може да се изравнят.
Субарото - 411, тука след 5 год ще има изравняване.
Само смятам математически, с реални факти.
Точно Германия не е пазара им.Last edited by hazard; 05.11.2020, 23:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Не е ли смешно, при субсидия от 9000 евро и пак 250 тесли само? Разгледах, че тя не може да стъпи на малкото пръстче на другите.
И кво за тесла, печалбите продажбите не покриват дори първата глоба дето отнесоха
Всички останали залязват. С този темп ще е производителн # 1 до няколко години поради няколко причини. ДВГ постепенно но сигурно умира. Кралят на EV пазара е Тесла и като количество и като качество и като припознаване от потребителя. И не на последно място единственият производител подсигурил собствено производство на батерии е Тесла. А както знаем те са ключа от бараката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Хубава статия, а разгледа ли табличката? Какво по-голямо доказателство за доминацията на Тесла. Единсвения производител с положителни ръстове на продажбите за годината + 25%. Всички останали със спадове над 20-30%. Представи си догодина като пуснат завода и свалят още цените каква ще е картината
И кво за тесла, печалбите продажбите не покриват дори първата глоба дето отнесоха
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Коментар
Коментар