IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

    Малко ме беше срам да си призная, че съм изостанал и дълго се колебах, дали да напиша.
    Виках си, ... ами ако ми се присмеят младите вълчета?!
    Да стана за срам и позор на стари години!
    Ужас някакъв!

    Сега вече ще знам и никой копче н е може да ми каже!
    Имам инструкции и наставления директно от бате Дейв!

    И ако някой вземе нещо да ми се отваря, ще стрелям решително и без предупреждение: Ти знаеш ле, бунак, че това е кола с вечен интериор! Когато случайно интериорът остарее, захаби се или просто вече не е модерен, наплюнчваш си средния пръст (задължително средния), после почваш нежно да галиш по скрийна и правиш ъпдейт на софуера, естествено уайърлес и ... даваш ЕНТЪР.
    После отиваш да спиш.
    На другата сутрин Теслата е с чисто нов интериор, той просто прораства вътре от стария! Процесът на този етап е бавен, трябва си една нощ, но се работи по въпроса за версия 201.01.02 - за има-няма час ще прораства.
    На тесла са вечни само глупаците дето са изсипали по 2 торби с пари. А да ми ги хвалят че щели пари да спестят
    През целия си живот няма да дам 100к - включвам и колите и горивото и ремонтите. Досега за 300к км съм дал малко над половината. Като гледам 500к няма да стигна - ни ходя на море всеки уикенд, че и на работа не ходя. Тази година имам 3 зареждания за резервоара
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      ..... Същия спор като с SSD дисковете за компътрите, още има балъци дето мислят че SSDто като има ограничен брой цикли на запис/презапис ще спре по някое време а то всъщност като ги сметнеш излиза че няма никога в живота си да ги достигнеш......
      Не намесвай SSD-тата, защото голяма глупост изръси. Едновремешните първи SSD-та бяха по-надеждни и с по-голямо време на живот (брой записани гигабайти), но съвременните се дънят много бързо. Във фирмата имаме стотици SSD-та и десетина от тях вече са сдали багажа на 25-30 хиляди часа работа.

      Особено ако са сложени като системен диск, времето им на живот намалява 3-4 пъти по-бързо отколкото ако са диск за данни. Ако пък ги сложш на рутер, загиват буквално за 1 месец. Причината - рутера прави милиони записи върху един единствен сектор.

      Най-добрите ми SSD-та са едновремешните SLC SSD-та - имам работещи такива на над 80 000 часа. Съвременните TLC SSD-та обаче като направят 30-40 000 часа, и започват да гърмят едно по едно. Въртящите се дискове издържат повече - по 50-60 000 часа, а SAS дисковете достигат до 80-100 000 часа.

      Инсталирай си програмчето CrystalDiskInfo, за да ти каже какво е състоянието на дисковете на компютъра ти. И ако някой пожълтее и статуса му се промени от Good на Caution, бързай да го сменяш, докато не си загубил данни. При SSD-тата това програмче показва колко процента от времето му на живот остава. Тука обаче има една тънкост - падне ли живота на SSD-то под 95%, можеш всеки един момент да очакваш да се скапе. Това от личен опит със стотици SSD-та.

      Имал съм и нови SSD-та куча марка, които дори не са издържали първоначалните тестове с програмата H2testw, която записва и след това чете всеки един сектор от диска.
      Last edited by Mateev; 05.10.2020, 18:03.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Не е чудно че не си успял. Прочел си само най тъпите коментари...

        Интериора на Тесла е като на кола от бъдещето, изключително интуитивен и минималистичен. Няма грозни копчета изтъркани и демоде джиджавки навсякъде. Колата на практика е с вечен интериор защото ако остарее просто ще го сменят с 1 ъпдейт на софтуера. Ама на теб очевидно ти е трудно за го разбереш това...
        Сглобката също , в началото наистина имаше пролбеми с малко по-големи луфтове между панелите но последните коли както и Санди Монро откри (който междждругото е ветеран в автопроизводството) каза че са много по добре от средното в ендустрията и на места дори бият Мерцедес.
        Малко ме беше срам да си призная, че съм изостанал и дълго се колебах, дали да напиша.
        Виках си, ... ами ако ми се присмеят младите вълчета?!
        Да стана за срам и позор на стари години!
        Ужас някакъв!

        Сега вече ще знам и никой копче н е може да ми каже!
        Имам инструкции и наставления директно от бате Дейв!

        И ако някой вземе нещо да ми се отваря, ще стрелям решително и без предупреждение: Ти знаеш ле, бунак, че това е кола с вечен интериор! Когато случайно интериорът остарее, захаби се или просто вече не е модерен, наплюнчваш си средния пръст (задължително средния), после почваш нежно да галиш по скрийна и правиш ъпдейт на софуера, естествено уайърлес и ... даваш ЕНТЪР.
        После отиваш да спиш.
        На другата сутрин Теслата е с чисто нов интериор, той просто прораства вътре от стария! Процесът на този етап е бавен, трябва си една нощ, но се работи по въпроса за версия 201.01.02 - за има-няма час ще прораства.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          А бе не искам да се заяждам, ама знаеш ли значението на думички като интериор софтуер хардуер??
          Знам ги до токлкова че карам Тесла и нямам никакъв проблем нито с интериора, нито със софтуера нито с хардуера а гледам хората в техните ICE коли имат бая проблеми. Ту някое копче не работи ту някой хардуер... хаха.

          А батерията е вечна, няма какво да се допитвам до никой. Същия спор като с SSD дисковете за компътрите, още има балъци дето мислят че SSDто като има ограничен брой цикли на запис/презапис ще спре по някое време а то всъщност като ги сметнеш излиза че няма никога в живота си да ги достигнеш. Същото е и с батерията на Тесла, ти мислиш че ще намаелее капацитета ама то няма да стане дори на такси да я караш (има и примери точно с таксита на по 700 000 км Тесли)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Не е чудно че не си успял. Прочел си само най тъпите коментари...

            Интериора на Тесла е като на кола от бъдещето, изключително интуитивен и минималистичен. Няма грозни копчета изтъркани и демоде джиджавки навсякъде. Колата на практика е с вечен интериор защото ако остарее просто ще го сменят с 1 ъпдейт на софтуера. Ама на теб очевидно ти е трудно за го разбереш това...
            Сглобката също , в началото наистина имаше пролбеми с малко по-големи луфтове между панелите но последните коли както и Санди Монро откри (който междждругото е ветеран в автопроизводството) каза че са много по добре от средното в ендустрията и на места дори бият Мерцедес.




            Е и? Нормално е като има такова невиждано търсене да махнат субсидиите. Те са само за стимул, а такъв не трябва.

            Относно панелите пък - на Тесла системата е най-евтината. Провери преди да "не се сдържаш". Имат поръчки за години напред и даже леко вдигнаха цената защото не могат да смогнат.
            Аз също мисля скоро да си слагам соларни панели и батерия но чакам да се развие малко пазара. засега само 1 фирма съм намерил да предлага батерия на Тесла тук...
            А бе не искам да се заяждам, ама знаеш ли значението на думички като интериор софтуер хардуер?? относно батериите се обърни към зазчо, той е чок ъндъстен по въпросите с батериите и панелите, той е твоят човек. Французите махат субсидията, ноооооо германците дънят яко с 9000 евро за модел3, за рено зои 10000 евро

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Отдавна не съм писал тук и все се надявах, че най-накрая ще разбера причината за големия зор по тия Тесли.
              Така и не успях!
              Не е чудно че не си успял. Прочел си само най тъпите коментари...

              Интериора на Тесла е като на кола от бъдещето, изключително интуитивен и минималистичен. Няма грозни копчета изтъркани и демоде джиджавки навсякъде. Колата на практика е с вечен интериор защото ако остарее просто ще го сменят с 1 ъпдейт на софтуера. Ама на теб очевидно ти е трудно за го разбереш това...
              Сглобката също , в началото наистина имаше пролбеми с малко по-големи луфтове между панелите но последните коли както и Санди Монро откри (който междждругото е ветеран в автопроизводството) каза че са много по добре от средното в ендустрията и на места дори бият Мерцедес.


              Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Франция постепенно ще намали субсидиите за хибридни и електрически автомобили през следващите години, с което поставя на риск устойчивия растеж на сегмента, който все още остава относително малка част от пазара на автомобили, съобщава Bloomberg.

              Правителството планира да намали държавната подкрепа за закупуване на електрически автомобили от 7000 евро през тази година на съответно 6000 евро през 2021 г. и 5000 евро през 2022 г., според бюджетен план, представен в понеделник от финансовия министър Бруно льо Мер.
              Е и? Нормално е като има такова невиждано търсене да махнат субсидиите. Те са само за стимул, а такъв не трябва.

              Относно панелите пък - на Тесла системата е най-евтината. Провери преди да "не се сдържаш". Имат поръчки за години напред и даже леко вдигнаха цената защото не могат да смогнат.
              Аз също мисля скоро да си слагам соларни панели и батерия но чакам да се развие малко пазара. засега само 1 фирма съм намерил да предлага батерия на Тесла тук...

              Коментар


              • [QUOTE=nachev;n3658920]Отдавна не съм писал тук и все се надявах, че най-накрая ще разбера причината за големия зор по тия Тесли.
                Така и не успях!
                /QUOTE]

                А бе дърлим се да мине времето- карай си каквото те кефи и каквото имаш и това е. Електрокара е добър ако планираш да го караш 1 милион километра, ама моите коли повече от 50-60000 досега не съм ги карал, така че,,,,,,,,,,

                Коментар


                • Отдавна не съм писал тук и все се надявах, че най-накрая ще разбера причината за големия зор по тия Тесли.
                  Така и не успях!
                  В Модел С още н есъм влизал и не мога да изкажа мнение, но при докосване до 3 останах с усещането за доста евтинджан работа.
                  Тия дни излезе една статия - доста бланасирано и без излишна страст са описани нещата, но не това е поводът да я споменавам.

                  Има интересни мнения!

                  Първото от тях ме насочи и даде израз на асоциацията на усещането при допир:

                  "А пък много е постни тая Тесли. Гадни интериори, неудобно, недомислено, за всяко нещо трябва ръчкаш някакви менюта на дисплея, евтина пластмаса и калпава сглобка. За тия пари очакваш да получиш наистина премиум автомобил. А то все едно караш Дачия. Да, бързо ускорява и безшумна е иии до там. Още много имат да учат от немците."

                  Второто мнение е хитово, обаче!
                  Започвам да придобивам някаква представа за това, че някои мрат по тези коли:

                  Потребител TSLA пише: "Знаеш ли кое ти слага минусите, братинко. 58 МИЛИОНА и 400 хиляди резултата в мрежата за "Tesla smile". Това не е кола, а дрога. Първия път държи адреналина с дни. После се пристрастявяш и няма връщане назад."

                  Май работата опира до химически субстанции. Не е казано изрично, ама се подразбира категорично, че мъскът доставя екземпляра барабар със скрито пакетче "бело", достатъчно за изграждане на зависимост

                  Коментар


                  • Франция постепенно ще намали субсидиите за хибридни и електрически автомобили през следващите години, с което поставя на риск устойчивия растеж на сегмента, който все още остава относително малка част от пазара на автомобили, съобщава Bloomberg.

                    Правителството планира да намали държавната подкрепа за закупуване на електрически автомобили от 7000 евро през тази година на съответно 6000 евро през 2021 г. и 5000 евро през 2022 г., според бюджетен план, представен в понеделник от финансовия министър Бруно льо Мер.

                    Коментар


                    • Извинявам се на модераторите че това не е за тук, но не мога да се сдържа-https://www.tesla.com/de_de/powerwall и цената- дръжте се да не паднете- 8300 за 13киловата, ноооооо ахтунг има бонус ако поръчате 10 парчета- само 68600 еврака

                      раб'тата е - сиии ибало мамата

                      Коментар


                      • https://www.tesla.com/de_de/model3/design#batteryß 42900 ewraka струва това удоволствие- най евтиното. Интересното е че има 9000 евро бонус- само и само да си купиш електрокара. Ако е толкова добра защо ми дават бонуса

                        ООООООООООО майко мила- https://www.tesla.com/de_de/modely/design#battery тази още по топла- бягайте на промоциите 58620 и бонус няма

                        Тъй де кеф ти с бонус, кеф ти без бонус. А бе втората нали трябваше да е по малка и по евтина. Аз очаквах нещо от рода на 7-8000, толкова струва едно митсубиши колт базис, а то било с една 0 още отзад. Сега друга ли ще чакаме- още по евтина

                        Въобще раб'тата е -мам си джейс

                        Коментар


                        • ЕЕееееехххххххххх майка, тежко е. Нооооооооооо какво да се прави, простотията по хората ходи
                          Last edited by X_Y; 05.10.2020, 13:00.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Какъв по ясен показател за предпочитанията на потребителите: ДВГ или Електричка! Продажбите на Тесла не се харесват, но какво да кажем за Порше???

                            [ATTACH=CONFIG]n3658878[/ATTACH]
                            Именно, пък после били скъпи! Те ще се избият да купуват 200 000 доларова кола пък се оплакват че Тесла имала за 35 000 и ще пуска за 25 000... как да не се чудиш на балъците които мислят, че им е по евтино да купуват горива и да правят постоянно ремонти и обслужвания за хиляди левове...

                            Коментар


                            • Какъв по ясен показател за предпочитанията на потребителите: ДВГ или Електричка! Продажбите на Тесла не се харесват, но какво да кажем за Порше???

                              Click image for larger version

Name:	Porsche.jpg
Views:	1
Size:	20.5 КБ
ID:	3658878

                              Коментар


                              • Какво мислят независимите експерти за Тесла и развитието на авто индустрията!!!

                                The END of ICE (ДВГ) industry is 2030 (maybe before due to Tesla)


                                Коментар

                                Working...
                                X