Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеОпааа 620 стана акциятаПахахахаха! А още не е 21 декември (най късия ден в годината) хахаха
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Капитан на общите приказки.
Ако приведеш и доказателства за всяко твърдение няма да е лощо щото иначе ми звучиш като „сърдито старче“ на което Мъск му е отнел младините.
Интересно ми е Норвежците защо не ползват вече дизелчето а купуват електрички (Над 70% от новопродадените автомобили).
Та да обобщим – продажбите на електрички се увеличават (основно заради Тесла), на ДВГ намаляват спрямо предходната година. Почти всички произивдители обявяват планове за прекратяване на ДВГ до няколко години за сметка на EV, а тука все още се разказват легенди за „измамника“ Мъск и нескопосаните му автомобили. Продължавай в същия дух, ще се смеем дружно.Норге не е сериозна част от ЕС пазара, нерде пък Тесла да води продажбите на електрички - точно напротив
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПропускате следните важни моменти:
1. Всяко зареждане на батерията, което трае под 1 (ЕДИН) ЧАС - ако е често (3-4 пъти и повече месечно) - намалява капацитета на батерията, което е необратимо! (разрушава се активната маса на електродите). До 2 години се налага да си купите нова батерия.
2. Зимно време, при минусови температури, под -5 градуса Целзий - бъдете сигурни, че на работа ще ходите с доброто старо. дизелче!
3. Лятно време, ако ползвате климатик (!!!) - автоматично се разделяте с 30-40 % от капацитета на батерията си! (Не я зареждате на 100%- и това сме го казвали и не я разреждате, под 30%.!!!).
Тия неща сме ги казвалЕ преди месеци, ама ПАК да си ги преговорим, че някои тук лесно забравяМЕ...
Това са част от проблемите, които се знаят от водещите производители, ама СЕГА са принудени от тия, които се пристрастиха към т.нар. "зелена енергия" и по тая причина изнасят мръсните производства в Китай (добив на неодим и други редки метали!) - и помагат, за да може Мъск(И) да каже, че бил "зелен", а добиващите страни да се превръщат във вечно неплодородни площи на хиляди квадратни километра...
Така, че - не е ясно какво печели, когато неграмотните "зелени" правителства почнат лобирането си по непознати теми, в които постепенно (по трудния начин!) - УЖ ще се ограмотяват...
Ако приведеш и доказателства за всяко твърдение няма да е лощо щото иначе ми звучиш като „сърдито старче“ на което Мъск му е отнел младините.
Интересно ми е Норвежците защо не ползват вече дизелчето а купуват електрички (Над 70% от новопродадените автомобили).
Та да обобщим – продажбите на електрички се увеличават (основно заради Тесла), на ДВГ намаляват спрямо предходната година. Почти всички произивдители обявяват планове за прекратяване на ДВГ до няколко години за сметка на EV, а тука все още се разказват легенди за „измамника“ Мъск и нескопосаните му автомобили. Продължавай в същия дух, ще се смеем дружно.
- 1 like
Коментар
-
Пропускате следните важни моменти:
1. Всяко зареждане на батерията, което трае под 1 (ЕДИН) ЧАС - ако е често (3-4 пъти и повече месечно) - намалява капацитета на батерията, което е необратимо! (разрушава се активната маса на електродите). До 2 години се налага да си купите нова батерия.
2. Зимно време, при минусови температури, под -5 градуса Целзий - бъдете сигурни, че на работа ще ходите с доброто старо. дизелче!
3. Лятно време, ако ползвате климатик (!!!) - автоматично се разделяте с 30-40 % от капацитета на батерията си! (Не я зареждате на 100%- и това сме го казвали и не я разреждате, под 30%.!!!).
Тия неща сме ги казвалЕ преди месеци, ама ПАК да си ги преговорим, че някои тук лесно забравяМЕ...
Това са част от проблемите, които се знаят от водещите производители, ама СЕГА са принудени от тия, които се пристрастиха към т.нар. "зелена енергия" и по тая причина изнасят мръсните производства в Китай (добив на неодим и други редки метали!) - и помагат, за да може Мъск(И) да каже, че бил "зелен", а добиващите страни да се превръщат във вечно неплодородни площи на хиляди квадратни километра...
Така, че - не е ясно какво печели, когато неграмотните "зелени" правителства почнат лобирането си по непознати теми, в които постепенно (по трудния начин!) - УЖ ще се ограмотяват...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
При капацитет на пробега от 600-700 хил километра мисля всеки здравомислещ би предпочел Тесла пред която и да било кола с ДВГ. След този километраж пробега просто намалява! МОжеш да си караш без проблеми и над милион. Не мога да кажа същото за БМВ, Мерцедес или Тойота. Средната продължителност на ДВГ автомобил е 200х км - иди сравнявай кое е по-изгодно, по-приятно за каране и по-приемлово за поддържане.После при мен, да касираш загубата
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеЕхехе, ем никой не бил казвал че днес купил акци ем като казах сега купих не бил вярвал. Трагичен случай си. Ами вярвай в каквото искаш, аз купувам акции от 2 години в Тесла. Затова и на един друг трол някаква пика беше като каза че съм се набутал да си купя Теслата му обясних че ми е безплатна защото от акциите съм изкарал повече пари. Интересно като почнаха да скачат миналия месец той рязко спря да пишехахаах
Аа и още нещо, защо да купувам акции в компаяния която вероятно ще фалира ако ще и стотинки да са? Купи ти.Пиката не е трол,, а бивш покерджия .... само за протокола .....
Начи ся ти за 2 год си изкарал от акциите 100 000 долара и си купил електрокарче, ок, гут ...Безплатно ти излязло начи ??
Ми ти си невероятна бе, ся в борсовите теми ще питам пичагите дал някои от тях е изкарал 100 К гущера за 2 год ??
А иначе не влизам в темата щото не ми е интересна с нищо, понякога от скука кат ся
Ай чао
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Тъй, ще ремонтират но 3000 лв само в случай че се окаже, че единична батерийка е сдала багажаТя струва 10 лева да речем, останалото е труд. А ако се окаже че не е само една ...
Инак бих си купил Тесла с умряла батерия - на цената на скрап. Тя толкоз си струва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
при колите е така, годините или километрите, което стане първо.
Добре, не си бакшиш, караш малко, но ако искаш да е продадеш, кой ахмак ще я купи, ако батерията е наближила 8 год ????Last edited by ED; 06.12.2020, 18:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
пише, че ремонтират батериите на теслите срещу 1000-3000 лв,
в БГ все още регенерират гуми и турбота, шлайфат валове и глави, пренастройват компютри, не е като у НемскоТя струва 10 лева да речем, останалото е труд. А ако се окаже че не е само една ...
Инак бих си купил Тесла с умряла батерия - на цената на скрап. Тя толкоз си струва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Какви 3000 лв, я прочети внимателно статията
Инак техните схеми стават, ама с друг модел кола - дето сега се очаква да влезе в масово производство 2021ва. Не толкова фешън, просто работеща.
в БГ все още регенерират гуми и турбота, шлайфат валове и глави, пренастройват компютри, не е като у НемскоLast edited by распутин; 06.12.2020, 17:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
И сега какво излиза. На чист Български ти написаха, че за 300 хил км капацитета намалява с 10% (от 500 на 450 км пробег). Батерия сменяш ако си бакшиш, въртиш НОН СТОП и правиш по 100х км/година. Като минеш половин милион искаш да навъртиш още толкова със същия автомобил. Една елетричка на Тесла се равнява на 2-3 дизелови/бензинови авотмобила.
Айде у лево
Добре, не си бакшиш, караш малко, но ако искаш да е продадеш, кой ахмак ще я купи, ако батерията е наближила 8 год ????Last edited by распутин; 06.12.2020, 17:40.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
не така с бутонките, младежите си мислеха за големи схеми, да зареждат безплатно във фирмата, да продават излишната енергия на Енергото, през ноща да я зареждат безплатно със соларите от къщата, каквото са събрали и т.н. други алабализми.
Ти и сега ги караш да дадат 3000 лв за регенириране със 6 месечна гаранция, колкото са спестили от Андрешковите схеми и да продължат със мишкуването, продължавайки да карат един грозно и морално остарял електрокар след осем години.
DaveBG, сори братчед, bad choice.
Инак техните схеми стават, ама с друг модел кола - дето сега се очаква да влезе в масово производство 2021ва. Не толкова фешън, просто работеща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Ето я и следващата спирка, излизай от джобоветеОпа, забравих че нямаш кола...
https://www.24chasa.bg/avto/article/8758301
Айде у лево
Коментар
Коментар