IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Та, дойде ми на ум да попитам - знаете ли кои са производителите на превозни средства, според броя на направените от тях автомобили за една минута?

    Оказва се, че най********-оперативно от всички действа японската Toyota, от чийто конвейер за 60 секунди слизат 19,9 автомобила.

    Веднага след Toyota се нарежда Volkswagen с 19,8 автомобила, но тук са включени и колите от останалите брандове на германския концерн, в това число Audi, Skoda, Seat и др.

    На трето място е Hyundai, като разликата от лидерите вече е сериозна - 13,7 машини на минута.

    Оказва се, че Тесла НЕ са между първите 10 по този показател... /нищо де, има време!/ Да де, но Тесла миналата година криво-ляво направиха първият си милион продадени електромобили.../за 17 години/, а китайчетата ВСЯКА година продават над 2.5 броя... /зная, че Мъск им диша във врата, но по капитализация пък им води..., те пък по продажби!!!.../ Както СМЕ казвали тук - майдойде време Мъск да търси ... купувачи... Що пък не се натискат за Тесла: ИМЕ, КАПИТАЛИЗАЦИЯ!

    Не зная! Сложно е! За ефективност ли говорим?... За пазари, ли?... Безопасност?... Други проблеми?... /има време!/... НО ЗАЩО няма опашка за Тесла?...

    Топ 10 по производство на автомобили за минута:

    1. Toyota 19,9

    2. Volkswagen 19,8

    3. Hyundai 13,7

    4. General Motors 13

    5. Ford 12,2

    6. Nissan 11

    7. Honda 10

    8. FCA (Fiat-Chrysler) 8,8

    9. Renault 7,9

    10. PSA (Peugeot-Citroen) 6,9


    Сравняваш компании динозаври по стари от тебе с най-новия стартъп в автомобилостроенето и се чудиш защо не ти излиза сметката.

    Ето ти - Голдман Сакс предвиждат Тесла да продава по 20 000 000 коли на година което е 38 коли на минута смятай паk:
    https://electrek.co/2020/12/03/tesla...goldman-sachs/

    Коментар


    • Та, дойде ми на ум да попитам - знаете ли кои са производителите на превозни средства, според броя на направените от тях автомобили за една минута?

      Оказва се, че най********-оперативно от всички действа японската Toyota, от чийто конвейер за 60 секунди слизат 19,9 автомобила.

      Веднага след Toyota се нарежда Volkswagen с 19,8 автомобила, но тук са включени и колите от останалите брандове на германския концерн, в това число Audi, Skoda, Seat и др.

      На трето място е Hyundai, като разликата от лидерите вече е сериозна - 13,7 машини на минута.

      Оказва се, че Тесла НЕ са между първите 10 по този показател... /нищо де, има време!/ Да де, но Тесла миналата година криво-ляво направиха първият си милион продадени електромобили.../за 17 години/, а китайчетата ВСЯКА година продават над 2.5 броя... /зная, че Мъск им диша във врата, но по капитализация пък им води..., те пък по продажби!!!.../ Както СМЕ казвали тук - майдойде време Мъск да търси ... купувачи... Що пък не се натискат за Тесла: ИМЕ, КАПИТАЛИЗАЦИЯ!

      Не зная! Сложно е! За ефективност ли говорим?... За пазари, ли?... Безопасност?... Други проблеми?... /има време!/... НО ЗАЩО няма опашка за Тесла?...

      Топ 10 по производство на автомобили за минута:

      1. Toyota 19,9

      2. Volkswagen 19,8

      3. Hyundai 13,7

      4. General Motors 13

      5. Ford 12,2

      6. Nissan 11

      7. Honda 10

      8. FCA (Fiat-Chrysler) 8,8

      9. Renault 7,9

      10. PSA (Peugeot-Citroen) 6,9



      Коментар


      • Аз подкрепям оная основополагаща мисъл: НИКОЙ от производителите на автомобили с ДВГ НЕ отрича необходимостта от развитието на електромобилите! Нещо повече - много пъти сме го казвали - точно Мерцедес е една от водещите компании, която - десетилетия, преди Тесла работи върху създаването на електромобил... Милионите $$$ вървят десетилетия...

        И всички големи - с продажби, над 10 МЛН. броя годишно /Тойота, Фолксваген.../ - правят едновременно с ДВГ и електрички....

        Защо правят автомобили с ДВГ, щом като знаем къде е "бъдещето"? Защото има търсене, разбира се. Нищо сложно не казвам. Разбираемо е!

        Никой НЕ отрича електричките, но КОЙТО МОЖЕ - пълни нишата, която носи пари... Няма да е за дълго, нали? Така е, но сравнение не може и да става: тая година Мъск обеща през 2021 да направел 0.5 МЛН. броя...

        Мииии, те - китайците - само за една година правят над 2.5 МЛН. електрички! /и не е да няма пазарИ за тях!/

        Какво да кажем за компаниите с пазари за по 10 МЛН. автомобили с ДВГ? Търсят се - продават се! Да де - ама никой не им дава преференциално по 9-10 К $ за автомобил... /пък и правителствата, с тоя вирус - май ще прецакат "пазарните механизми на електричките, които са си псевдопазарни, де.../ Пък и някои пак почват да гледат към... бензина /пепел ми на езика!/ И от продажба на въглеродни емисии тия НЕ печелят! КАК ТАКА не са се махнали от пътя на електричките? Пазар! /нищо сложно: продава се това, което се търси, което е по-изгодно, което е по-безопасно.../

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Kитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html
          Такъв електромобил имаше в България преди 10 години. Лично съм го карал в Луксозенец, казваше се вромос и струваше под 20к лева (17-18к).
          Това е и единствения практичен електромобил - малък градски евтин, за ежедневното градско каране от 20-50км. Като пътуваш извънграда си караш дизелчето или бензина. Оставяш си го в края на града и ползваш адски транспорт, електричка
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Недей да четеш очевидно погрешна информация. Няма как ДВГ производител който от години отрича електрическите и няма ЕВ модел да каже друго.

            В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.
            Според тези, трябва да сменяш колата след 25К км, за да я „признаят”. ТЕ.

            Определено, мислят целия свят за малоумници.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

              Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
              Изминава ги за 3 (ТРИ)години и, през останалите... Няма място за гняв. Трезвост се иска: Подходът към батериите, от страна на Тесла, е просто ТЪП И ПРЕРАЗХОДЕН, както повечето американски „Чудеса”. Т.е., ВСИЧКО е готово за масовия ел.мобил.
              Last edited by Pyramid; 03.12.2020, 16:29.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

                Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
                Недей да четеш очевидно погрешна информация. Няма как ДВГ производител който от години отрича електрическите и няма ЕВ модел да каже друго.

                В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.

                Коментар



                • Kитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html

                  Коментар


                  • https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...uPuMzwkRNeEnis
                    Железният прах е новият възобновяем източник на енергия

                    Коментар


                    • Защо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?

                      Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        Аз в германия съм ходил само на почивка смешник такъв, и ти там ми беше обслужващ персонал. Ти за немец ли се имаш вече абе ти верно си за хапчета. Само разводняваш тема с малоумието си.
                        Сигурно си почивал в някоя кашониера, докато ченгетата са те събирали заедно с парцалите да те обслужват в ареста
                        Почивка в Германия, що за малоумие

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          Кой и кога това? Пак си сънувал глупости.
                          Все недоразбрали:

                          https://youtu.be/AF2HXId2Xhg?t=1289

                          Цялото интервю си заслужава

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Аве гении, те го питат дали ще КУПУВА форд, vw или друга компания??? Акъл море, глава кофа!
                            Кой и кога това? Пак си сънувал глупости.
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Шефът на Volkswagen: Дано не станем като Nokia

                              или


                              VW заложи на инженер на Porsche в преследването на Tesla



                              Кой по-ясно да каже, че на традиционните авто-производители им е изпята песента във вида и начина по който правят бизнес?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                                https://www.investor.bg/tehnologii/2...ditel--317105/

                                Теслари, какво стана с яката фирма? Некадърни да направят кола - сега почва спихването и търсенето на някой да поеме тежката задача хахахаха, пак ще е някой Джанг Линг от Китай - и собствениците ще карат китайска сапунерка. Автопилотът умря на практика, освен напушените лафове нещичко остана ли?
                                Аве гении, те го питат дали ще КУПУВА форд, vw или друга компания??? Акъл море, глава кофа!

                                Коментар

                                Working...
                                X