IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Тия, които те зарибяват тук с акции - НИКОГА не са използвали фразата: "Днес аз купувам акции на.... $$$ !"

    Забележи - те казват: "Аз КУПИХ!" /винаги постфактум/

    Парите са си твои и ти знаеш най-добре къде да ги вложиш! Успех!
    [/B]
    Аз купих И ДНЕС акции на Тесла на цена 593.
    Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 09:52.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Извинявам се, че се включвам без да съм навътре с електрокарите, но според мен повечето си правите сметките без кръчмаря. Тесли, VW, Пежота... единствените с истинско ноу хау пъшкат под ботуша на ККП. Тесламанията се лекува за седмица - една екскурзия до Шанхай е достатъчна. Това разбира се не значи, че от залог в Тесла не могат да се изкарат супер пари.

      Дамм... "От залог в Тесла - могат да се изкарат супер-пари..."

      Могат и ДА НЕ СЕ ИЗКАРАТ, т.е. - да се изгубят!

      Два бързи примера:

      1. През май /тази година - 2020/ - Мъск написа в Twitter, че според него цената на акциите на Tesla е "твърде висока"!!!Прословутият туит на Мъск за цената на акциите я смъкна чувствително буквално за два часа - и опари доста борсови спекуланти…

      2. През пролетта на 2018 година акциите на Renault се търгуваха по 98 евро. После дойде скандалният арест на Карлос Гон, свиването на основни пазари през 2019 и като капак - коронавирусът и мерките срещу него, блокирали напълно компанията за почти два месеца. Днес акциите се търгуват по 35-36 евро…

      Една задачка-закачка:
      АКО през май 2020 г. - акциите на Renault са се търгували около 17.5 евро, колко е нарастването им до днес?

      Все пак, акцентът ми не е за нарастването на акцията, а за това, че тя може реално да се срине 4-5 и повече пъти!

      .....................................

      Тия, които те зарибяват тук с акции - НИКОГА не са използвали фразата: "Днес аз купувам акции на.... $$$ !"

      Забележи - те казват: "Аз КУПИХ!" /винаги постфактум/

      Парите са си твои и ти знаеш най-добре къде да ги вложиш! Успех!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Пак ли "ще"? Ама изтърка се
        „Ще”, ама други. Дето не могат да продават. И не отваряне, а затваряне.
        Вярно, не си в час.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Юнака ако се напъне и вземе да мисли ще се сети, че тези компании не произвеждат коли по-бързо от Тесла, а имат много на брой заводи изградени за десетки години, които произвеждат коли. Направо се учудвам как може хората толкова лесно да се ловят на такива евтини трикове

          Работата е там, че заради спада в продажбите тепърва ще закриват заводи, за разлика от Тесла, които правят по няколко едновременно.
          Пак ли "ще"? Ама изтърка се

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Сравняваш компании динозаври по стари от тебе с най-новия стартъп в автомобилостроенето и се чудиш защо не ти излиза сметката.

            Ето ти - Голдман Сакс предвиждат Тесла да продава по 20 000 000 коли на година което е 38 коли на минута смятай паk:
            https://electrek.co/2020/12/03/tesla...goldman-sachs/
            Юнака ако се напъне и вземе да мисли ще се сети, че тези компании не произвеждат коли по-бързо от Тесла, а имат много на брой заводи изградени за десетки години, които произвеждат коли. Направо се учудвам как може хората толкова лесно да се ловят на такива евтини трикове

            Работата е там, че заради спада в продажбите тепърва ще закриват заводи, за разлика от Тесла, които правят по няколко едновременно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
              Извинявам се, че се включвам без да съм навътре с електрокарите, но според мен повечето си правите сметките без кръчмаря. Тесли, VW, Пежота... единствените с истинско ноу хау пъшкат под ботуша на ККП. Тесламанията се лекува за седмица - една екскурзия до Шанхай е достатъчна. Това разбира се не значи, че от залог в Тесла не могат да се изкарат супер пари.
              Все по-малко, като гледам, как са хвръкнали.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                За да има пари - тряя продаде акции. А е тръгнал да продава, а е спихнал балоня - параграф 22, затуй сега си прави устата да се слива с нормална компания, да разменят акции белким избегне звучното ПУК! Само че като гледам никой не го ще тоя ментак
                Моментът е гъделичкащ: Пари постъпват
                при емитента, ако емитира нови или продаде сегашни свои акции докато, на вторичния пазар, акционерите само си ги мерят. Виж, да опипва почвата и за други варианти, придобивайки излаз ѝ на чужди пазари, всеки има право. Ще ли му клъвнат, зависи от потенциалните партньори / опоненти и тяхното дередже. Кризата е за всички.
                Last edited by Pyramid; 04.12.2020, 17:19.

                Коментар


                • Извинявам се, че се включвам без да съм навътре с електрокарите, но според мен повечето си правите сметките без кръчмаря. Тесли, VW, Пежота... единствените с истинско ноу хау пъшкат под ботуша на ККП. Тесламанията се лекува за седмица - една екскурзия до Шанхай е достатъчна. Това разбира се не значи, че от залог в Тесла не могат да се изкарат супер пари.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Да не бъда разбран грешно, моля!

                    Евалла на Мъск за това, че надува акцията, което увеличава пазарната капитализация, но това изобщо не носи приходи на компанията. Приходи носят продажбите!

                    Банките - наистина правят много И РАЗЛИЧНИ ПРОГНОЗИ, които дават НАДЕЖДИ на вложителите... КАК и КОГА са прекалено хипотетични въпроси, на които не може да се отговори еднозначно. Пазарът бележи върхове, след които следват спадове...

                    ...........................................

                    Анализаторите от изданието Money Shake изчисляват и печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт.... Сред първите 10 по този показател отново ЛИПСВА Тесла... /да - тя някога ЩЕ ..., но МОЖЕ БИ - АКО някой от първите тук прояви интерес и Мъск "склони" някой от работохолиците да му прави машините, а той някак - да се отдели с - може би - контролният пакет/... Може да стане, ама балъците някак си гледат в тяхната паниЧка..., бачкат и продават десетките милиони автомобили за една година, а Мъск ЩЯЛ ДА НАПРАВИ догодина половин милион... И ще ги настигне! Аз вярвам в тази мантра! Сериозен съм!

                    ..............................................

                    Печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт:

                    Тук лидери отново за Toyota и Volkswagen.

                    Топ 10 по печалба от произведени автомобили за минута:

                    1. Toyota 533 676 долара

                    2. Volkswagen 523 592

                    3. Daimler 359 970

                    4. Ford 285 198

                    5. Honda 270 928

                    6. General Motors 261 035

                    7-8. SAIC 230 403

                    7-8. FCA 230 403

                    9. BMW 221 842

                    10. Nissan 183 219

                    11. Hyundai 172 184

                    12. Peugeot 159 056


                    Абе, - не знаят как се надува акция тия хора и това си е! Да си вземат парите /за минута/ - и да ходят да се учат как да си вдигат акцията! Мъск да им направи семинар и да ги пооткрехне малко! /не му оспорвам фойерверките в нета - това почти никой не го може, а приходите му са забележителни... и толкова/
                    Ама то толкова лесно - казващ ЩЕ ЩЕ ЩЕ и балъците трябва да повярват на глупостите ти
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                      Когато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
                      Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
                      ЕВАЛА !
                      Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
                      За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...
                      За да има пари - тряя продаде акции. А е тръгнал да продава, а е спихнал балоня - параграф 22, затуй сега си прави устата да се слива с нормална компания, да разменят акции белким избегне звучното ПУК! Само че като гледам никой не го ще тоя ментак

                      Коментар


                      • Да не бъда разбран грешно, моля!

                        Евалла на Мъск за това, че надува акцията, което увеличава пазарната капитализация, но това изобщо не носи приходи на компанията. Приходи носят продажбите!

                        Банките - наистина правят много И РАЗЛИЧНИ ПРОГНОЗИ, които дават НАДЕЖДИ на вложителите... КАК и КОГА са прекалено хипотетични въпроси, на които не може да се отговори еднозначно. Пазарът бележи върхове, след които следват спадове...

                        ...........................................

                        Анализаторите от изданието Money Shake изчисляват и печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт.... Сред първите 10 по този показател отново ЛИПСВА Тесла... /да - тя някога ЩЕ ..., но МОЖЕ БИ - АКО някой от първите тук прояви интерес и Мъск "склони" някой от работохолиците да му прави машините, а той някак - да се отдели с - може би - контролният пакет/... Може да стане, ама балъците някак си гледат в тяхната паниЧка..., бачкат и продават десетките милиони автомобили за една година, а Мъск ЩЯЛ ДА НАПРАВИ догодина половин милион... И ще ги настигне! Аз вярвам в тази мантра! Сериозен съм!

                        ..............................................

                        Печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт:

                        Тук лидери отново за Toyota и Volkswagen.

                        Топ 10 по печалба от произведени автомобили за минута:

                        1. Toyota 533 676 долара

                        2. Volkswagen 523 592

                        3. Daimler 359 970

                        4. Ford 285 198

                        5. Honda 270 928

                        6. General Motors 261 035

                        7-8. SAIC 230 403

                        7-8. FCA 230 403

                        9. BMW 221 842

                        10. Nissan 183 219

                        11. Hyundai 172 184

                        12. Peugeot 159 056


                        Абе, - не знаят как се надува акция тия хора и това си е! Да си вземат парите /за минута/ - и да ходят да се учат как да си вдигат акцията! Мъск да им направи семинар и да ги пооткрехне малко! /не му оспорвам фойерверките в нета - това почти никой не го може, а приходите му са забележителни... и толкова/

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                          Когато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
                          Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
                          ЕВАЛА !
                          Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
                          За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...
                          Не може, дори да иска: В щатите, за да станеш президент, трябва да си роден на тяхна територия, а Илън е роден в ЮАР.

                          Коментар


                          • Когато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
                            Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
                            ЕВАЛА !
                            Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
                            За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от The Matrix Разгледай мнение

                              Предвиждат.... по теория на вероятностите.... някога в светлото бъдеще .... ще ... ще .... ще....
                              Те в момента има само 1 завършен завод - първия им и най-малък, във Фримонт. В момента се строят 3 други завода на 3 континента като само единия работи на частичен капацитет другите са строителна площадка. Изчакай да построят поне 4-5 фабрики и тогава сравнявай.

                              Като гледам обаче не се правят зле и сега:



                              Графиката тъкмо излезе за ноември от континент на който нямат завод... Нова е, да, въпреки че изглежда като тази от миналия месец и тази преди него и тази преди онзи месец и ... и ... и...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Сравняваш компании динозаври по стари от тебе с най-новия стартъп в автомобилостроенето и се чудиш защо не ти излиза сметката.

                                Ето ти - Голдман Сакс предвиждат Тесла да продава по 20 000 000 коли на година което е 38 коли на минута смятай паk:
                                https://electrek.co/2020/12/03/tesla...goldman-sachs/
                                Предвиждат.... по теория на вероятностите.... някога в светлото бъдеще .... ще ... ще .... ще....

                                Коментар

                                Working...
                                X