Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Казахме, автономността е загуба на време и пари за Тесла, ама те си знаят.
Отделно, във широко желаните масови категории - SUV, пикапи, ванове, камиони, Тесла има слабо представяне, което е добре.
Той се е концентрирал във направата на една скъпа играчка със обилни екстри, и тази бърза лека кола масово вози един човек.
Пак грешен маркетинг.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Да, току що си удари шамар със тази статистика, и ED и той да си я принтира - и на стената у хола !
Значи шесте немски марки са продали за тази година 1 мил коли, а Тесла - само 11к (??).
Нямат шанс на този немски пазар и за 5% следв 20 години
В Норвегия хората ги накупиха, защото държавата им даде мисля десетина хиляди (изчислено в евро) в грантове, специални ленти за тях (в Осло има трафик), безплатно паркиране, намаление на застраховката, нулев данък такса на автомобила и други неща, та затова.
Пита се в задачата за колко години едните ще фалират (преструктурират, слеят или бог знае какво), а другите ще продават 10 мил / годишно???
Справката по-долу съм ти я дал.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Да, току що си удари шамар със тази статистика, и ED и той да си я принтира - и на стената у хола !
Значи шесте немски марки са продали за тази година 1 мил коли, а Тесла - само 11к (??).
Нямат шанс на този немски пазар и за 5% следв 20 години
В Норвегия хората ги накупиха, защото държавата им даде мисля десетина хиляди (изчислено в евро) в грантове, специални ленти за тях (в Осло има трафик), безплатно паркиране, намаление на застраховката, нулев данък такса на автомобила и други неща, та затова.
https://cleantechnica.com/2020/10/06...-in-september/
Имай в предвид че завода в Европа още се строи. Построи ли се и почне ли да бълва коли...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеИ докато се мъчим да разберем кой какво менти и кой какво не разбира излезе една много интересна статистика, а всеки знае че числата не лъжат та да видим в страната на немските луксозни автомобили как стоят нещата:
Значи шесте немски марки са продали за тази година 1 мил коли, а Тесла - само 11к (??).
Нямат шанс на този немски пазар и за 5% следв 20 години
В Норвегия хората ги накупиха, защото държавата им даде мисля десетина хиляди (изчислено в евро) в грантове, специални ленти за тях (в Осло има трафик), безплатно паркиране, намаление на застраховката, нулев данък такса на автомобила и други неща, та затова.Last edited by hazard; 06.10.2020, 23:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Младеж относно това в червеното от твоя пост. Очевидно е че не си чел мои постове иначе нямаше да пишеш такива дивотии. Начи в тоя форум съм решил да се правя на простак щото кат гледам местната флора и фауна не искам да се напъвам много и излишно и да си давам зор да философствам. Някой път обаче ме обзема творчески метафизичен пристъп и си разсъждавам ей така, нал хората са казали че интелектуалната мастурбация води до духовен оргазъм
Та начи в тоя ред на мисли прочети ако обичаш този мой коментар от инвестора, написан на 06.07. 2020 - 13.23 часа, давам ти и директния линк. Прочети го, разсъждавай малко, трудно ще ти бъде да осмислиш съдържанието затуй ти давам срок от 1 (една) седмица време да ми излезеш с некъв достоен отговор насреща. Имай предвид че тва е супер лесно упражнение за децата от 2 -3 клас
Нищо лично пич
Ето ти и линка и успех :
https://forum.investor.bg/forum/%D0%...B8%D0%B8/page6
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Вземи да се ограмотиш малко, че освен с евтини (нескопосани) коментари с друго няма да се отчетеш.
Нашето време е това в което ти и аз живеем. Но щом се смяташ за съвременник на Никола Тесла?!?!
А бай ти Мъск не е взимал никакво име. Инвестирал е във вече създадената компания Tesla Motors. И добре че го е направил щото нямаше да чуем за нея.
Та начи в тоя ред на мисли прочети ако обичаш този мой коментар от инвестора, написан на 06.07. 2020 - 13.23 часа, давам ти и директния линк. Прочети го, разсъждавай малко, трудно ще ти бъде да осмислиш съдържанието затуй ти давам срок от 1 (една) седмица време да ми излезеш с некъв достоен отговор насреща. Имай предвид че тва е супер лесно упражнение за децата от 2 -3 клас
Нищо лично пич
Ето ти и линка и успех :
https://forum.investor.bg/forum/%D0%...B8%D0%B8/page6
Коментар
-
Извинявам се че ти обърках името, моя грешка да те нарека Вутин а ти си просто Втин. Съжалявам отново.
Виждам обаче, че мислиш че трябва да си учил филология за да знаеш кое е интериор и кое софтуер. Понеже все си мисля че няма как да се объркаш чак толкова питах един приятел дето е завършил филология и той се изсмя и не успя да ми отговори. Явно и ти незнаеш, явно няма и да разберем кое какво е
И докато се мъчим да разберем кой какво менти и кой какво не разбира излезе една много интересна статистика, а всеки знае че числата не лъжат та да видим в страната на немските луксозни автомобили как стоят нещата:
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
На тебе като ти е ясно що не му обясниш или не кажеш ти на какъв интериор се возиш ако изобщо и ти караш кола
Смешни сте вече, то не беше че батерията не издържала, после че автопилота не работел сега нищо друго не остана и интериора бил скапан, а съм сигурен че ти в кола за толкова пари дори не си сядал, скъсаняк такъв
За моите пари не мисли, аз само от акциите на Тесла не само че колата ми излезе безплатна ами имам и за "хубав интериор" ама засега не бързам да купувам такава да видя колко ще издържи моя с кръвта от девственица
усещам че нещо се опитваш да ни изментиш
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Факта обаче се изасни че Тесла хейтърите не карат дори коли, вутин също наскоро се изтърва че не карал много но хейтите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеЗнам ги до токлкова че карам Тесла и нямам никакъв проблем нито с интериора, нито със софтуера нито с хардуера а гледам хората в техните ICE коли имат бая проблеми. Ту някое копче не работи ту някой хардуер... хаха.
Как смяташ копчетата дали са хардуер, в твоята кола имаш седалки, те какво са софтуер или хаРДУЕР.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеВсъщност си прав, не ми се мисли в какъв монополист щеше да се превърне, ако в началото беше пуснал Тесла 3 на 25к ....
Все пак е полезно да има и конкуренция, нека и другите да имат мегдан за развитие, НИЕ само ще спечелим от това.
Нека си продължава така в неговата си ниша на скъп "премиум" автомобил, не ми пречи.
С намаляване на производствените разходи се намалява и цената на автомобила. За 25К автомобил казват, че го пускат до 3 години, но подозирам, че ще съкратят срока подобно на модел Y и ще го видим на улицата края на 22ра или началото на 23та.
Гледам че някои се опитват да сравняват продажбите на Тесла с електричките на Рено, VW, Нисан и т.н. Само дето Тесла М3 са със средна цена 45К евро, а гореспоменатите с 10-15К евро по-евтини. И въпреки голямата ценова разлика Тесла продава най-много.
Като влязат и в най-ниския сегмент ще е касапница за традиционните, които междувременно хранят и дилъри.
Конкуренция е хубаво да има, проблема е че не могат да насмогнат на темпа на развитие в Тесла. И в момента се говори, че са с 5 години преднина, обаче разликата само ще се увеличава в полза на Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеВярно е че Теслите са по-скъпи от средния клас НОВИ автомобили и никой не го отрича! Въпросът е че са на цената на BMW, Mercedes и Audi, а се търсят и продават като по-евтините марки/модели (VW и японските марки).
Все пак е полезно да има и конкуренция, нека и другите да имат мегдан за развитие, НИЕ само ще спечелим от това.
Нека си продължава така в неговата си ниша на скъп "премиум" автомобил, не ми пречи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Момко най- великия човек на нашето време е Никола Тесла да ти обадя аз ,, същия този на който бай ти Мъск е взел името на своите електрокари Много се пениш, успокой се малко , пий редовно аповете щом те кефи теслата кефи се ама давай го по- кротко, ние тук нямаме нужда от реклама и евтина пропаганда,
Нашето време е това в което ти и аз живеем. Но щом се смяташ за съвременник на Никола Тесла?!?!
А бай ти Мъск не е взимал никакво име. Инвестирал е във вече създадената компания Tesla Motors. И добре че го е направил щото нямаше да чуем за нея.
- 1 like
Коментар
Коментар