В България все още са малко разпространени, тъй като поддръжката е по-скъпа, пък ние не сме особено платежоспособни. Верно, че има много лъскави коли, ама все пак
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
E сега го закъса теслата.
https://fakti.bg/avto/519769-dacia-p...aign=firstpage
ДАЧИЯ за 20к ЛЕВА не 200. Идеална за града.
Навит съм БГ да направят такава китайска количка и да забранят всички други автомобили в града.
А нашио капут само плямпа глупости как тесла, фолсваген, хюндай ще идват
Утепало се е за бакшишНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
+100
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.Last edited by Mateev; 16.10.2020, 12:11.
Коментар
-
Matsushita Electric, по принцип, ще продължат да произвеждат батерии. Дори за електрички. Въпросът е, дали ТЕСЛА, след като развият собствения си капацитет, ще продължат да играят с тях на толкова изгодни условия, или ще опитат да ги поставят на колене.
Работата е там че, КОМПАНИЯ "Панасоник" не съществува, а само търговска марка а, знайно е, марките продават но, НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ. КАКВОТО И ДА Е.Last edited by Pyramid; 16.10.2020, 00:46.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.Last edited by X_Y; 15.10.2020, 20:47.
- 1 like
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=8_U_...ture=emb_logo- само да направят една станция до мен, продавам всички коли и си купувам една на хидроген
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-026a32f35740
хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерииНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Бая яко си се объркалМоже би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла
https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/
Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениебремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.Last edited by DaveBG; 15.10.2020, 09:04.
- 1 like
Коментар
Коментар