IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Тъжно ли ще ти стане като разбереш че аз тия неща си ги следя в реално време за кеф и не ми отне повече от 10сек да ги пейстна?

    Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.
    Голем само в Туитър обаче То и многото му кеш такъв:
    Tesla has about $13 billion in debt on the books and about $6.9 billion net of cash on hand.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      A picture worth a 1000 words:





      Колко време щеше да отнеме?
      Показно как ще се развие S-кривата при електромобилите.

      Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_192105.jpg
Views:	1
Size:	43.6 КБ
ID:	3673745

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Тъжно ли ще ти стане като разбереш че аз тия неща си ги следя в реално време за кеф и не ми отне повече от 10сек да ги пейстна?

        Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.
        Тия шемети живеят 10 години в миналото.




        От интервюто със Стив Балмър най-забавно беше като обясняваше, че майкрософт продават милиони телефони, а Епъл 0.

        Няколко години по-късно Епъл най-печелившата компания.

        Интересно е дали Тойота ще е на пазара след 10 години

        Коментар


        • Модератор, приемаш или не, нвма да паднат.
          (Тесла). На коча кайсиите, вече, не знам. Зависи, кой се заема с тях.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Остави го момчето - 3дена търсило да извади факти че тесла не е фалирала. Те винаги са били във фалит .
            Тъжно ли ще ти стане като разбереш че аз тия неща си ги следя в реално време за кеф и не ми отне повече от 10сек да ги пейстна?

            Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
              А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.
              Остави го момчето - 3дена търсило да извади факти че тесла не е фалирала. Те винаги са били във фалит .
              З Норвегия - мито/акциз е близо 100% на ДВГ коли, на тесла хич - демек 20-50к€ разлика
              Last edited by bota156; 07.11.2020, 21:22.
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • A picture worth a 1000 words:





                Колко време щеше да отнеме?
                Last edited by ED; 07.11.2020, 21:19.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение


                  Айде юруш на купувачите на лафове
                  - Е, купи лу си ?
                  (Лафове, разбира се.)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
                    А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.
                    Норвегия ни показва какъв ще е пазара в Европа след 5 години.

                    За Китай ако не си разбрал - се произвежда почти всичко особено ако е високо технологично - телефони, телевизори, компютри, чипове. От това което виждам завода в Китай е доста по-добър от този във Фримонт, както Германския ще е още по-добър от Китайския. Всяка следваща итерация на продукт или завод е по-добра от предишната при Тесла.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



                      Айде юруш на купувачите на лафове
                      Хаха,

                      Дежа’ву. Все едно слушаме Стив Балмър (бившото CEO на Майкрософт). Какво мисли за новия iPhone?!?

                      13 годинини по-късно вече никой не помни че са продавали телефони, iPhone е най-печелившата компания в сектора и да не забравяме, че силните в онези дни Нокиа, моторола, и още дузина други вече са извън пазара.

                      В автомобилната индустрия обаче трусовете ще са много по-звучни

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                        Пак за пореден път ви ПОВТАРЯМ че в Европа няма завод на Тесла!

                        Ето какво става там където има:

                        Китай:


                        Ето и за Норвегия където само за превю какво ще стане в Европа:





                        А къде е ДВГ???

                        Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
                        А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.

                        Коментар


                        • Пак за пореден път ви ПОВТАРЯМ че в Европа няма завод на Тесла!

                          Ето какво става там където има:

                          Китай:


                          Ето и за Норвегия където само за превю какво ще стане в Европа:





                          А къде е ДВГ???

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Ако можеш да смяташ сложна лихва сложи 40% годишен ръст (консервативно) и сам ще разбереш колко години са нужни да стигнат 10 мил на година.
                            Тая песен с опита на традиционните производитетли я пеят от 10 години. Имат опит в производство на ДВГ, не в електрички, софтуер, батерии или директни продажби. С други думи са динозаври обречени на изчезване. Ще има опити да си съживят със спасителни държавни пари и преструктуриране, но в крайна сметка повечето ще са история до 10 години. Транзита към нова технология НИКОГА не се прави от установените лидери. Винаги е от нови играчи. Тесла е най-големия клиент на Панасоник и е ясно кой какъв интерес има. Наскоро даже обявиха, че ще започнат да произвеждат от новия формата на батериите на тесла.
                            Всички освен Тесла ще се борят за огризките след 2025та.
                            Прав си, тесла ще се борят фалита Таман 5 години, както казах, даже са им много.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Единственото важно в дългосрочен план е дали си в етап на растеж или на свиване (замиране).
                              Важното е да си на печалба, инак инвеститорите дърпат парите и фалираш - како теслите вече опитаха на вкус наскоро

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Ето, какво кават едни други момчета:
                                „Всъщност те не правят нищо, което е реално, хората просто купуват рецептата“, изтъква Тойода, визирайки Tesla. „Ние разполагаме с кухня и готвач, за да правим истинска храна“, допълва той.
                                Айде юруш на купувачите на лафове

                                Коментар

                                Working...
                                X