If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Много внимавайте с гумите. Освен стандартното означение на размерите на гумата има и още 2 индекса - на товароносимоста на гумата, както и скоростен индекс, който за мощна и бърза кола трябва да бъде W или Y. Специално със скоростния индекс шега не бива, защото не искате гумата ви да се пръсне при някое екстремно изпреварване.
На гума с лошо подбран индекс се появяват пукнатини, с времето нарастват, и в един момент се пръскат на висока скорост. Така че не икономисвайте пари, купувайки гума с по-малък индекс. Все пак не карате Москвич, а мощна и високоскоростна кола.
Дори при 30ц/кв зареждаш на половина спрямо петрол. От поддръжката също си на +
Това че не искаш да го приемеш е друга тема.
Не знам някой, който кара електричка да съжалява че е сменил петролката.
Те и тия дето блъскат пари в Понци схеми не съжаляват - чак след като се срути, тогаз При електрото тоя момент ще настъпи като приключат субсидиите от държавата - то затова и в Б-стан е неадекватно въобще
За какво да си пише домашното- има достатъчно писано по въпроса че ако не са грантовете тесла/електричките е глътнала вода отвсякъде. Последното такова писание беше в инвестора
Какви десетилетия човек, виж по-долу колко е кратка в км и години гаранцията на главните възли, батерията и останалото от колата.
Електричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.
ватин - кога ще избие 100к лева с макс 10лв на ден. Това са 10 ХИЛЯДИ дни - 30 години. Ще ги дадеш за 30г напред парите и ще чакаш да си ги избиеш. Трябва да си уникален глупак да мислиш че ще го доживееш
Електричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.
Дори при 30ц/кв зареждаш на половина спрямо петрол. От поддръжката също си на +
Това че не искаш да го приемеш е друга тема.
Не знам някой, който кара електричка да съжалява че е сменил петролката.
Електричката е добра там където енергията е евтина, няма как да плащам 30 цента за киловат и като стана зимата половината батерия да я няма при условие че съм заредил предната вечер и виждаш ли аз да съм щастлив и да се кефя на електрокара
За барби електрокара е идеален- хем е пенсионер, хем има къща където да си зарежда колата, хем тока му е 6 цента. Ама за германия- 30 цента- забрави.
За какво да си пише домашното- има достатъчно писано по въпроса че ако не са грантовете тесла/електричките е глътнала вода отвсякъде. Последното такова писание беше в инвестора
Имаше някакво дело на германците срещу теслите че нямали партньор за рециклиране на батериите- някой знае ли какво стана? И немците кати им дадоха амнайсе хектара да си строят завода теслите какви ангажименти поеха- нещо като залесяване или друго- мисля че изсякоха 100 декара гора за завода , и пресушиха някаква река
От къде ги измисляш тия глупости. Дай линкове да видим от къде ги вадиш тия неща. Нищо което си написал не е вярно.
Вече няколко пъти се обяснява че в Европа няма завод и само се докарват с кораби а в Китай се произвежда само Модел 3 и то от няколко месеца.
A VW ID-то не може да се сравнява с Тесла.
Ти четеш ли старите мнения, върни се до три страници назад има ги графиките, другото е от сайта на Тесла.
Явно, норвежците предпочитат VW, дреме им за "автопилота" Ви.
Кой ти е искал графика със цените, аз какво коментирах четеш ли ? Какви кораби те гонят ?
Oпс,
Today in "a company that is actually offering to swap batteries for its customers"
Electric vehicle company Nio announced today that it is launching its 100kWh battery pack that is going to be able to provide its vehicles with 615km/~385 miles of range.
Само 15 мили по-малко от новата батерия на Тесла.
Някаква дума за това как се справя някога силно рекламираната програма за смяна на батерии - отпреди седем години?
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !
Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.
Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
Wall Connectors: 4 years
Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
Иначе, гаранцията за 3-та е само 156 000 км, Дейвчо !
Остави ги тия мантри за мильони километри
Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
От къде ги измисляш тия глупости. Дай линкове да видим от къде ги вадиш тия неща. Нищо което си написал не е вярно.
Вече няколко пъти се обяснява че в Европа няма завод и само се докарват с кораби а в Китай се произвежда само Модел 3 и то от няколко месеца.
A VW ID-то не може да се сравнява с Тесла.
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина ами щото е като да продаваш хладилници във Исландия, Уотсън !
Бе ти мани, само 11к коли продадени в Германия и то със грантовете, за 11 месеца, а Германия е 83 мил души.
Ако извадим Норвегия, чувствително ще спаднат бройките за продадени коли, на 500 мил души пазар в ЕU.
ДВГ спадат тази година, понеже както ми шепне моя син, има криза, Ковид, локдауни, затварят бизнеси и така.
Ето, има ваксина вече, връщаме се в старото нормално и четирите старите мастодонти ще си поемат дъх пак, че само 1 мил коли са продали при тоя Ковид, пък Тесла ги гони със 11к бройки да става монополист, casa perduta.
Що в Норвегия са продадени 2000 VW ID3, пък Теsla 3, само 1116, нали имахте някаква изключителност ??
В Китай, BYD е продала със всичките си модели , колкото Тесла 3 - 80000 бройки, явно китайците нямат кинти за моделите S, X, Y
През тия три условни години, в които се чака евтината $25к кола, ще е достатъчно конкуренцията да дръпне напред, мисля.
Да припомним, Теслата на всеки 19к трябва да минава стандартно обслужване (400 лв), и на всеки 39к е нужно главно обслужване (1000лв ?).
Ама тука за тази гаранция на частите, много е малко бре, а тия първите две са най важните и най-скъпите, на тая капризна електронна играчка.
Бих се замислил преди да купя на старо електрокарче.
Drive Unit*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
Vehicle High Voltage Battery*: 4 years or 50,000 miles, whichever comes first
Wall Connectors: 4 years
Touchscreen and Media Control Unit: 2 years or 25,000 miles, whichever comes first
Иначе, гаранцията за 3-та е само 156 000 км, Дейвчо !
Остави ги тия мантри за мильони километри
Model S and Model X – 8 years or 150,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Model 3 and Model Y Standard or Standard Range Plus - 8 years or 100,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Model 3 and Model Y Long Range or Performance - 8 years or 120,000 miles, whichever comes first, with minimum 70% retention of Battery capacity over the warranty period.
Спортни коли не се купуват от памтивека. Те са 3-4+ кола на милионера. И тесла може да е САМО такава. Затова и ще има мижави продажби и все по мижави щото и за спортна кола не става - това не е спартанска драг кола да вдига 100 за 3 сек.
Е и на кварталната батка, парвеню
Коментар