Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Пълният автопилот дойде, "ЩЕ"... ъъъъ СЕГА:
https://www.tesmanian.com/blogs/tesm...eta-first-look
https://www.teslarati.com/tesla-full-self-driving-beta-release-notes-video/Last edited by DaveBG; 22.10.2020, 08:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Зависи от размера на батерията. Тесла 3 (75 киловата) с преход 400-500км. Сметката сам ще си я направиш, но в Европа на ток е 5 до 10 пъти по-евтино само заради горивото. Отделно поддръжката на електричка е почти никаква.
Планираш пътуването като проверяваш къде има зарядни станции. Тесла дава информация за техните зарядни и ти ги показва на екрана в колата, но такава можеш да намериш и в сайтове за планиране пътуване с EV. За екзотични пътувания до острови без ток си караш дизелчето или зареждаш на макс преди острова.
Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота?
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя?
Засега инфраструктурата не е добре развита в источна Европа.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеИмам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?
-Скоростта
-Мощността
-Сезона (топло/студено, сухо/мокро/сняг/лед/от всичкото)
-Маниера на водача и тежестта на крака му,
-Пътуването сам/в колона
и т.н.
И, определено, където няма зареждаща инфраструктура, си е предизвикателство. Ей затуй, и аз -въпреки, че съм привърженик на електриките - не бързам да се вкарвам в нови филми. Спокойствието и автономността, за мен, са важни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.
Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
Коментар
-
Имам два въпроса, които отдавна са ми интересни. Знам, че сигурно ги има някъде назад в темата, но вече е 350 страници, а не ми се изучава в дълбочина... Първо, колко кв/ч са необходими за зареждането на една нормална, примерно телса или тойота? Тоест, ако я включа в "контакта" в гаража, колко ще ми струва едно зареждане? И второ, ако искам да отида на почивка на 500-600 км разстояние, какви са реалностите? Как ще го направя? Понеже вече има планове да махаме другите автомобили, интересно ми е. И послепис, ходя през лятото на един остров в Гърция, ток няма, ако искаш да заредиш телефона, отиваш в кафето в едното село и там има къде. Като цяло, отида ли с електричката, ще я връщам с репатрак май?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не е случайно, че US е страната на неограничените възможности. Но е факт, че един човек с много амбиция, способности и рискове прави “невъзможното” в индустрии, в които никой не би си помислил дори да влиза.
Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И по отношение електричките, също там и сега, е ПМ². Тук, и пазар оскубан, и клиентите - едни клиенти, и инвеститорите скромни, и работна ръка -Мъка... Та, способностите са хубаво нещо но, опитваш ли да ги упражняваш насред пустиня, пак пустиня.
Ако говориш за себе си - света днес е отворен. Ако имаш какво да покажеш и е доказуемо света е много малък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеБъркаш късмет със способности. Ако беше само Paypal да кажеш, че е късмет.
Коментар
-
Комплексно е, и от софтуера за менажиране зависи и от химията. Има и скапани батерии които колкото и да ги бавиш ще се прецакат - пример даден по долу.
Има и хубави които като ги държиш на 100% и после пък паднат до 0 и я оставиш на студено 1 седмица на нула после батерия нанайси. Защото така заряда ще падне реално доста под "0%" и батерията заминава.
Моята Тесла е на старо взета, с човека от който я взех буквално от третото изречение разбрак как я е ползвал и че разбира и нямам никакви проблеми. Пак бих си взел на старо че скоро ще ми трябва втора за жената че се караме вече кой с коя кола да ходи
Коментар
-
Започвам да си мисля че не са важни толкова батериите колкото софтуера- преди 2-3 години ни купиха лампи мисля че бяха по около 200 евро парчето, миналата седмица ги погледнах- слагаш я на заряд- зарежда напълно, след това свети не повече от 1-2 минути и заряда пада наполовина, след около 4-5 минути отива на една чертичка. Имаме също много винтоверти хилти- абсолютно същата работа- батериите не държат- според колеги които работят с тези хилтита батериите изкарват максимум 2 години
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение[SIZE=16px]
[SIZE=16px]Учудващо и за мен строежа на фабриката в Германия се развива със страхотни темпове и това ще е поредния пример за възможностите на Тесла, въпреки скептицизма към всичко с което се е захванал Мъск.
Коментар
Коментар