IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Проблеми за евтините батерии на Tesla
    Този тип батерии са предназначени за произвежданите в Китай Model 3, като обещаваха добър пробег - 468 км по цикъла NEDC, или повече отколкото със съпоставим литиево-йонен пакет. Оказа се, обаче, че новият тип клетки има сериозен проблем.
    Китайски уебсайт публикува информация за собственик на Model 3, чиито пробег от регулярните 420 километра паднал до едва 241 при по-студено време. Според медията, основната причина за това е, че американският производител не е тествал автомобилите си с LFP батерии достатъчно време, а вместо това е предпочел да разчита на данните, събирани от потребителите, за да развива и подобрява акумулаторите.
    Докато тестването на най-новите батерии 2170 NMC на Tesla e отнело 23 месеца, LFP са били пуснати на пазара едва след 12 месеца, твърди напуснал служител на фирмата. От компанията CATL потвърдиха, че им е отнело само 9 месеца между обявяването на Model 3 с тези акумулатори и началото на доставките.
    Извън по-ниския пробег, новите батерии имат и още един проблем. Потвърден е поне един случай на деградация на клетките, след като клиент от Шангахй забелязал, че неговата Tesla Model 3 се оказала с по-малък капацитет едва 2 седмици след покупката. Първоначално, собственикът на електромобила имал пробег от 412 км след зареждане, но скоро той станал 353. При посещение на сервизен център на марката било установено, че при пълно зареждане, капацитетът на батериите е 46,2 kWh, вместо 55, както трябвало да бъде.

    В публикация в китайската социална мрежа Weibo, след намаляването на цените на Model 3, от Tesla съветвали собствениците да зареждат напълно батериите на колите си поне веднъж седмично и дори винаги да ги пълнят на 100%. Според специалисти, обаче, това можело да повреди акумулаторите, тъй като, както и при хората, "преяждането съкращава жизнения цикъл".
    Важно е да се отбележи, че проблемът не засяга само китайските клиенти на Tesla. Продаваните от тази есен и в Европа Model 3 са същите, произведени в Шанхай. Като се има предвид, че най-силният пазар на електромобили е в най-студените европейски държави, като Норвегия, Финландия и Швеция, може и на нашия континент да се заговори за подобни неприятности.

    фалита неумолимо идва .
    Абе тия от шанхай как минават стотици хиляди километри за 2 седмици че им деградират ВЕЧНИТЕ батерии
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Ейй една Тесла се запалила през януари 2016? Само това ли можа да намериш? Ето ти от преди СЕГА, и 77 000 кони "конкуренти" EV-та.
      https://electrek.co/2020/10/12/hyund...-fire-lg-chem/

      И до ден днешен най-безопасната кола в света е Тесла, не само по пожари ами и по катастрофи. Това не ти ли говори нещо?

      Събирай броиките ако можеш да смяташ до толкова , балама

      Тъй като са безопасни - връщат заради проблеми с окачването 9000 броя (първа партида от доста повече десетки хиляди). Това наистина е ."безопасна" кола - електромобил.

      Как може да създадат проблем с окачването - идея си нямам, ако са произведени стотици милиони превозни средства в последните години!

      А един тук разказваше как въпросният "еколог" бил привлякъл най-добрите инженери...

      (той ги привлякъл, а те кибичат в разни форуми...нещо - като нашите тук...)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Епа баш норвежците друго разправят, освен ако КИА вече не е купила тесла

        https://www.rt.com/news/327752-tesla-electric-car-fire/

        Знам че си калпав в четенето, ама прочети и последното изречение - за конкурентите
        Ейй една Тесла се запалила през януари 2016? Само това ли можа да намериш? Ето ти от преди СЕГА, и 77 000 кони "конкуренти" EV-та.
        https://electrek.co/2020/10/12/hyund...-fire-lg-chem/

        И до ден днешен най-безопасната кола в света е Тесла, не само по пожари ами и по катастрофи. Това не ти ли говори нещо?

        Събирай броиките ако можеш да смяташ до толкова , балама
        Last edited by DaveBG; 07.12.2020, 21:36.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Ако ти решаваШЕ подобни проблеми, едва ли би ти оставало време за подобен форум... Никой работодател не би толерирал многократните ти включвания по всяко време тук, ако НЕ СИ - например модератор във форума.

          Ако си решаваш едни въпроси най-общо и самосиндикално - всеки решава подобни проблеми.
          Всеки си следва съдбата. Не ревѝ за мен, Аржентина

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Нещо объркал ли си се или говориш за КИЯ?
            https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b8-350705.html
            Епа баш норвежците друго разправят, освен ако КИА вече не е купила тесла

            https://www.rt.com/news/327752-tesla-electric-car-fire/

            Знам че си калпав в четенето, ама прочети и последното изречение - за конкурентите

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Те тъй гърмят спонтанно И после горят по 3 дни.
              Нещо объркал ли си се или говориш за КИЯ?
              https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b8-350705.html

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Правилно. Щото, точно аз, НЕ го бия. И решавам по същество едни 60-80% от най-тежките измежду проблемите на батериите, като конструирам алтернативно решение. В момента, текат едни.процедури (над които, нямам власт, за жалост) ѝ, след някоя и друга седмица, ще разкрия по същество. Имай търпение. Надеждата е да сринем цената и да решим пожароопасността, заедно с поддръжката на капацитета въя времето. Потрай.

                Ако ти решаваШЕ подобни проблеми, едва ли би ти оставало време за подобен форум... Никой работодател не би толерирал многократните ти включвания по всяко време тук, ако НЕ СИ - например модератор във форума.

                Ако си решаваш едни въпроси най-общо и самосиндикално - всеки решава подобни проблеми.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                  Новата батерия 4680 ИДЕ с гръм и трясък!
                  https://twitter.com/vincent13031925/...64531805896705

                  TSLA 635
                  Те тъй гърмят спонтанно И после горят по 3 дни.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Защото чакат евтиния кросоувър (Модел Y)
                    Идва - топъл, топъл
                    Ако чувстваш топло, значи си се напи*ал или нас*ал Просто пипни отпред ли е или отзад.

                    Коментар


                    • Новата батерия 4680 ИДЕ с гръм и трясък!
                      https://twitter.com/vincent13031925/...64531805896705

                      TSLA 635

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Защо норвежците СПРЯХА да купуват Тесла?

                        https://automedia.investor.bg/a/2-no...-kupuvat-tesla
                        E то си беше ясно, че щом се появи конкуренцията ще умрат, на няколко човека не им се иска, но това е положението

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Защото чакат евтиния кросоувър (Модел Y)
                          Идва - топъл, топъл

                          Мисля, че си позабравил за онова клипче, което пуснах от зимните условия и представянето на 20-30 различни електромобила при тия условия?

                          Та, като махнем другите проблеми, норвежците все повече ще се убеждават в това, че Калифорния (Пало Алто) и Осло - НЯМАТ съпоставими географски ширини...

                          Факт е, че автомобилите с ДВГ са НАД 95% от електромобилите! Графика - желаеш ли?
                          ​​​​​​​

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                            Новата идея на стария шаман Кого забълбукваш тоя път?
                            А, приказвам си.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Правилно. Щото, точно аз, НЕ го бия. И решавам по същество едни 60-80% от най-тежките измежду проблемите на батериите, като конструирам алтернативно решение. В момента, текат едни.процедури (над които, нямам власт, за жалост) ѝ, след някоя и друга седмица, ще разкрия по същество. Имай търпение. Надеждата е да сринем цената и да решим пожароопасността, заедно с поддръжката на капацитета въя времето. Потрай.
                              Новата идея на стария шаман Кого забълбукваш тоя път?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Защото чакат евтиния кросоувър (Модел Y)
                                Идва - топъл, топъл
                                Да напомним, в кое е прав безименният: С ТАЗИ батерия...

                                Коментар

                                Working...
                                X