Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
НАистина ли не разбираш къде има усукване?
Е, определено влезе в компетенциите на Дейви...
Ще ти дам същият съвет: влез в някой (обикновен) учебник за 9 клас (напр. по теория и конструкция на автомобила)...
Внимателно разгледай силите, които действат в мястото на контакта на колелото с пътя.
Според теб, ако автомобилът излезе от състояние на покой, то - какво? Имаме ли сила? Имаме ли въртящ момент?
Имаме, нали?
А дали този въртящ момент не създава усукващи напрежения?
Еднократни ли са те? В каква посока се предават те?
Разбира се : до вала на електродвигателя, ве Боби!
ОткихМЕ Америката!
(отказвам повече да отговарям на елементарни въпроси, защото тук не е средно училище...)
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ох Боже... ти прост текст можеш ли да четеш с разбиране? Дейв ти обяснява НЯКОЛКО пъти за маховици и пружини която всяка съвременна кола е принудена да използва за да се подтиснат тия "тласъци". Нещо което не е необходимо при ел. двигател.
Ако и сега не си разбрал какво ти се казва, явно си безнадежден.
Дейви до сега ми говореше за пружини и съединител.
Аз му препоръчах да прочете какво пише в книгите.
Ти, Многознайко - въведе още един елемент - маховика, за да се отдалечим от погрешните твърдения на Дейви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми като те притесняват екоталибаните, Африка е твоето място, там още нямат. А на на твоя гъз може и да му харесват вибрациите, ама повечето хора не са като тебе и слава богу.
В циливилизацията е мръсно, гадно, друса, пушиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
1. Многознайко, не аз въвеждам нови понятия, с Дейви - именно това ми обяснява...
2. Е, какво сега, опитваш да ми кажеш, че при пускането на един електродвигател - няма усукващи трептения? И също ми казваш, че те не зависят от ускорението?
Почваш да гафиш, досущ като нашият общ приятел (и твой съидейник), Дейви...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?
Майтапчия!
Ако и сега не си разбрал какво ти се казва, явно си безнадежден.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
последното е заради глупостите на екоталибаните.
Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзове
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?
Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзовеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
На тебе явно трябва да ти се обяснява с картинки. Кое точно от простото изречение: "При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите." не разбра? Какво общо имат частите и какво ги натоварва ускорението? Съвсем просто е - ако имаш тласъци, или механични удари ако щеш, гумите ще приплъзват и ще губиш ефективно от ускорението. Отделно неприятните подскоци.
А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?
Майтапчия!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?
Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Сам си противоречиш: ускорението натоварва частите, но дали ти го определяш "без удар" - си е дилетантско твърдение.
Рекламата, Дейви може да впечатли само хора като теб.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.
Цитат:
" The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."
При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.
Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.
Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.
Цитат:
" The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."
При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.
Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.
Сам си противоречиш: ускорението натоварва частите, но дали ти го определяш "без удар" - си е дилетантско твърдение.
Рекламата, Дейви може да впечатли само хора като теб.
Коментар
-
Дейви, няма да разбереш за какво говорим, ама...
Да ти кажа ли, че става въпрос за наистина много пари...Ей това, дето не можеш да го смелиш - със сигурност оскъпява много Теслите...
Много трябва да си вътре в нещата, Дейви, доста трябва да учиш, за да зацепиш и да направиш парите...
Оффф, забравих, че ти си падаш по акцията!
Айде, успех!
Коментар
Коментар