IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение




    Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
    Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
    Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
    Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
    Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...


    И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
    Дейви, къде видя "патента" И КОГА УСПЯХА ДА НАПРАВЯТ въпросните тестове? Знаеш ли, че, В ПАТЕНТ, НЕ СЕ ДОРИ ВПИСВАТ ЕФЕКТИ? Някой, като ви каже нещо, в което искате да вярвате, и забравяте въпроса с нужното за тези "тестове" ВРЕМЕ. Като вземаш скъпи решения, е редно да си трезвен и на хладен акъл. Успокой топката.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      ..........



      И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
      Кой "онзи" търсиш?

      Онзи, който пусна тук инфо и снимка на стартъпа НИО - ли търсиш?

      Онзи, който ти каза, че акцията на НИО се купува на 2.5 $ - ли търсиш?

      Е, ако говориш за същият "онзи" - мога да ти кажа от негово име, че акцията на НИО сега е на 48 $.

      .....................

      Можеш да НИ кажеш колко е изгодно да купуваш акции над 250 $ - и как си "пълниш" нагоре - аз ти вярвам!

      Добре би било, ако пълнеШЕ при 2.5 $ !!!

      От "онзи" да го знаеш!

      ..................

      На всички - честита Новата 2021 година!

      Най-важно е да сме здрави и след това МНОГО да внимаваме с "инвестициите"!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
        Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        До момента никой не е казал електрокара е лоша кола. Проблемът е батерията. Ако живея на село бих си купил електрокар и бих си сложил панели . Бих си карал с удоволстъвие електричката на 5-10км до работа и обратно и след това бих я зареждал с още по голямо удоволствие. Но аз живея в град, най близката бензиностанция е на 300м, най близката зарядна станция е около 10км- тази която аз знам, сигурно има и по близо. Живея на 3 етаж и не мога да спирам под прозореца си. А и не искам да кибича по няколко часа на зарядното. Просто няма какво толкова да купя. Ако е за 5-10 минути- да става, ще чакам. Но зареждането на който и да е електрокар не става за 5 минути, а за 5 часа

        Абе ти глупав ли си или да? Въпроса е риторичен. Колко пъти трябва да ти се обяснява че батерията на Тесла издържа милион и половина мили по патент само а на тестове показва и повече? Търси линковете пускани са няколко пъти. Има научни статии и интервюта с изобретателите. Зареждането им също отнема 20-40мин което пиш пауза. Тези батерии се влагат СЕГА в продаваните коли.
        Ако говориш за тия хибриди (малолитражки сапунерки за по 6 бона най евтините и икономични на света) дето всички тук се оказа че "карате" само и само да се окаже че са почти на нивото на икономичността на Тесла, на тях батериите им издържат 5-8г наистина, но говорим за истинска електрическа кола - има само една такава засега! Познай марката
        Естествено както твоят сайдкик червения крети каза "КОНКУРЕНЦИЯТА ИДВА", но досега не е дошла и пускат само комплаянс колици - те са същата мода -5-8г и край. От там ли идва объркването ти?
        Според мен тримцата шваби тука сте заминали на една тумба като гастербайтери и понеже знаете че скоро немската автоидустрия ще умре и ще трябва да ви натирят обратно и да започнете от нулата (или от същото място където сте били и преди за даминете , тоест без промяна) и затова хейтите.
        Всеки който прочете няколко от постовете ви веднага може да разбере че КАЗВАТЕ че ЕВтата са лоши коли, но за ЩАСТИЕ това са неща които всеки може да провери в нета и както се видя елементарно да опровергае. Естествено има и тук там някоя друга фалшива новина която се прокрадва през простолюдието но то винаги е било и най бедната част от обществото ...


        И накрая - 2021 нов късмет, акциите прехвърлиха 700 долара! Къде отиде онзи дето каза да инвестираме в Рено ли беше и се обзаложихме и казах че купувам акции в Тесла със дата и час? Вадате калкулаторите и смятайте!
        Last edited by DaveBG; 01.01.2021, 12:04.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение

          Що, ти имаш ли електрически автомобил? В Горна Оряховица колко електрически автомобила има?
          Микро си бил на акъл, Микро и ще си останеш. От не е ТВОЯ посрана работа имам или не но, ето, отговарям ти:
          -
          Засега, не ме удовлетворява автономността и зарядната инфраструктура. Затуй, не бързам.
          ...Колкото си разбрал.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Аха. Сам съм си отговорил, значи? Микро. Толкоз помни.
            Що, ти имаш ли електрически автомобил? В Горна Оряховица колко електрически автомобила има?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

              Червен кретеин, колата ми е с карбоново купе и шаси, не с някви псевдо лепенки има и малко алуминии около батериите, 8 години е международната гранцията, че батерята и няма да деградира и да си изгуби повече повече от 30% от първоначалния капацитет за този период, живота и е десетилетия 800к км, така че дерзай и си мечтай
              Сега е момента да попитам 1:8 ли е мащаба... че си фантазьор няма нужда да се гадае Както и че нямаш опит с електрички. Събирай за нова батерия, пък после ще смениш ника и пак тука.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение
                Мен ли, че аз не пиша в тази тема, щото нямам електрически автомобил
                Аха. Сам съм си отговорил, значи? Микро. Толкоз помни. А сега, виж отново, как се казва темата. Не те питат имаш ли, са как ще влияят на пазарите. Ето, например, в гаражите, ще е хубаво да има някаква версия на зарядно...
                ...Ама дали ТОВА ще им качи цената? Хайде де, нали си гаражен спекулант, спекулирай.
                Last edited by Pyramid; 01.01.2021, 08:27.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Човекът те будалка бре.
                  Мен ли, че аз не пиша в тази тема, щото нямам електрически автомобил

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от megamind Разгледай мнение
                    Я, ти си бил скрит повишител, а в темата за имотите се правиш на понижител, раздвоението на личността как се нарича?
                    Човекът те будалка бре.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                      [ATTACH=CONFIG]n3695756[/ATTACH]






                      , гарсониерата ще ми захранва разходите по колата.
                      След 10 год ще я продам за хиляда лева на ромите и гарсониерата ще е качила поне 50% капиталова.
                      Я, ти си бил скрит повишител, а в темата за имотите се правиш на понижител, раздвоението на личността как се нарича?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Е като се променят, тогава ще си купя. За сега съм хвърлил око на един хюндай теракан 2,9 дизел за да мога да джиткам наляво надясно, че фиестата стана на 154000
                        Хюндай таракан. Колко приятно гали ухото.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                          [ATTACH=CONFIG]n3695867[/ATTACH]




                          Практичните англичани какво са измислили, не че Матеев спореше, че е било невъзможно, нямало такъв ампераж по колоната

                          02.05.2019

                          1076 нови жилищни точки за зареждане на EV са инсталирани в Лондон като част от схемата Go Ultra Low City (GULCS).
                          Точките могат да зареждат EV с 3-7 киловата на час, като 1056 са инсталирани на лампи на жилищни улици и 26 са свободно стоящи.
                          Смята се, че столицата ще се нуждае от значително подобрение на наличните точки за зареждане, за да се погрижи за очакваното увеличение на усвояването на електромобили през следващите години.
                          Използването на съществуващи колони с лампи се счита за по-ефективен начин за увеличаване на покритието на точките за зареждане в столицата, тъй като инсталацията е по-бърза от инсталирането на нова, самостоятелна точка.


                          П.П.Кабела на Рено Зое струва 200Е, малко е рисковано да се оставя така през ноща, по принцип
                          Пе нощта, светят лампите. През деня, ще им светят кабелите (маслото), по избор.
                          Иначе, браво на ингилизите, сетиха се.

                          Коментар


                          • Click image for larger version

Name:	456.JPG
Views:	1
Size:	71.9 КБ
ID:	3695867






                            Практичните англичани какво са измислили, не че Матеев спореше, че е било невъзможно, нямало такъв ампераж по колоната

                            02.05.2019

                            1076 нови жилищни точки за зареждане на EV са инсталирани в Лондон като част от схемата Go Ultra Low City (GULCS).
                            Точките могат да зареждат EV с 3-7 киловата на час, като 1056 са инсталирани на лампи на жилищни улици и 26 са свободно стоящи.
                            Смята се, че столицата ще се нуждае от значително подобрение на наличните точки за зареждане, за да се погрижи за очакваното увеличение на усвояването на електромобили през следващите години.
                            Използването на съществуващи колони с лампи се счита за по-ефективен начин за увеличаване на покритието на точките за зареждане в столицата, тъй като инсталацията е по-бърза от инсталирането на нова, самостоятелна точка.


                            П.П.Кабела на Рено Зое струва 200Е, малко е рисковано да се оставя така през ноща, по принцип
                            П.П2 "Within four years, major automakers should be able to produce and sell mass-market electric vehicles at the same price and with the same margin as internal combustion engine equivalents." Супер, няма да е само Тесла
                            Last edited by hazard; 31.12.2020, 21:17.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Вярно. Пък и гледам, горят, като факли. И нямат гасене...
                              ...ЗАСЕГА, Ама нещата се променят.
                              Е като се променят, тогава ще си купя. За сега съм хвърлил око на един хюндай теракан 2,9 дизел за да мога да джиткам наляво надясно, че фиестата стана на 154000

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                До момента никой не е казал електрокара е лоша кола. Проблемът е батерията. Ако живея на село бих си купил електрокар и бих си сложил панели . Бих си карал с удоволстъвие електричката на 5-10км до работа и обратно и след това бих я зареждал с още по голямо удоволствие. Но аз живея в град, най близката бензиностанция е на 300м, най близката зарядна станция е около 10км- тази която аз знам, сигурно има и по близо. Живея на 3 етаж и не мога да спирам под прозореца си. А и не искам да кибича по няколко часа на зарядното. Просто няма какво толкова да купя. Ако е за 5-10 минути- да става, ще чакам. Но зареждането на който и да е електрокар не става за 5 минути, а за 5 часа
                                Вярно. Пък и гледам, горят, като факли. И нямат гасене...
                                ...ЗАСЕГА, Ама нещата се променят.

                                Коментар

                                Working...
                                X