IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп
    Ама вие тримата сте напрао гении,
    Click image for larger version

Name:	488.JPG
Views:	1
Size:	80.4 КБ
ID:	3644016

    Коментар


    • Състоянието на Мъск доближава 100 млрд, включая участието му във всички фирми,
      а капитализацията на Тесла е 400 млрд.
      А, още не е изработил всички сателити и не ги е пуснал в действие.
      Както и извънземната му батерия за Тесла, дето щяла да държи до милион мили пробег (сегашните губят заряда на 80-90% след 150к мили
      Last edited by hazard; 30.08.2020, 00:19.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли
        ами зареждачката изправя променливия ток и го прави постоянен.
        С телефона ти е същото, та така.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли
          Ха дубрютрю.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
            (Само за,сведение).
            Иначе останалото, което казваш, е истина.
            Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Защо бързото зареждане е смърт за батериите

              Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

              ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
              Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite
              Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
              (Само за,сведение).
              Иначе останалото, което казваш, е истина.

              Коментар


              • Защо бързото зареждане е смърт за батериите

                Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

                ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
                Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

                  От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

                  добро е това

                  Коментар


                  • Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

                    От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

                    Коментар


                    • Tesla Model 3 е „отличник“ и на вторичния пазар.

                      Освен това от направено проучване на Consumer Report се оказва, че Тесла М3 е най-предпочитания автомобил за потребителите.
                      Това не е изненада, интересното е че модела е поставен под #1 от всички възрасотви групи - от милениълите до хората над 60-70 годишна възраст. Историята не познава такъв феномен.

                      Tesla Model 3 is “most satisfying” car across all ages, study reveals

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Ти да не си помисли че някой ти се е вързал
                        - Привсе, че съм споделил истината?

                        Коментар


                        • Ти да не си помисли че някой ти се е вързал

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
                            От Румъния най-сгодно мисля
                            Може. Ама никъде не съм казвал, че съм си купувал електричка, само се забавлявах с реакцията на форумците.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Китайче е. Много готин климатик.
                              То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
                              От Румъния най-сгодно мисля

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Усеща се известно ниво на недоверие

                                Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
                                Китайче е. Много готин климатик.

                                Коментар

                                Working...
                                X