Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Ами 95 процента от автомобилите са купени на старо.Да не говорим,че и голяма част от петте процента нови автомобили са фирмени,а не лични.А част от тях се купуват и от чужденци заради по-ниските цени и данъци в България.А в тази бройка влизат и закупените автомобили от държавни институции.
Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?
Коментар
-
Tesla quietly adds bidirectional charging capability for game-changing new features
ПС: нямам и няма да си купя EV.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?Last edited by mirodes; 21.05.2020, 10:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеSamsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/
Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?Last edited by mirodes; 21.05.2020, 08:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Battery specialist Novonix (ASX:NVX) soared today after announcing it had come up with a breakthrough method for making battery materials. The process, dubbed dry particle microgranulation (DPMG), consolidates and synthesises fine materials that would otherwise be wasted and makes them suitable for use in lithium-ion batteries. Novonix has already filed a patent for the process. NVX shares tacked on a healthy 38.46 per cent today to close worth 45 cents each. How Tesla tapped a tiny Canadian lab for battery breakthroughs
Novonix discovers ‘breakthrough’ method for low-cost synthesis of lithium-ion battery materials
Novonix
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеSamsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/
Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток
До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/
Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток
До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
Бизнеса с пиикърите няма да просъществува дълго.Last edited by ED; 20.05.2020, 23:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеСпоред ройтерс:...
“The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.
Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”[/SIZE]
Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)
Game over за ДВГ
Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток
До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеНемците реват за електрички. Ти да видиш?!?
https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2
За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.
“Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини. ”...снова черт, боюсь:
Или он поновой мне пригрезился,
Или, это, я ему кажусь!?!
Коментар
-
Немците реват за електрички. Ти да видиш?!?
https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2
За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.
“Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини. ”
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ами четох, ама няма нищо, като година написано
Коментар
Коментар