Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Братчед кога да ги чакаме тези неща в статията, в моят живот дали ще стане
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеСпоред ройтерс:
Коментар
-
Според ройтерс:
Exclusive: Tesla's secret batteries aim to rework the math for electric cars and the grid -
Няколко акцента от статията:
“Electric car maker Tesla Inc plans to introduce a new low-cost, long-life battery in its Model 3 sedan in China later this year or early next that it expects will bring the cost of electric vehicles in line with gasoline models, and allow EV batteries to have second and third lives in the electric power grid”
“New, low-cost batteries designed to last for a million miles of use”
“Tesla’s new batteries will rely on innovations such as low-cobalt and cobalt-free battery chemistries, and the use of chemical additives, materials and coatings that will reduce internal stress and enable batteries to store more energy for longer periods, sources said.”
“Tesla also plans to implement new high-speed, heavily automated battery manufacturing processes designed to reduce labor costs and increase production in massive “terafactories” about 30 times the size of the company’s sprawling Nevada “gigafactory” ”
“Tesla is working on recycling and recovery of such expensive metals as nickel, cobalt and lithium, through its Redwood Materials affiliate (компания на J.B. Straubel - бившия главен инженер на Тесла), as well as new “second life” applications of electric vehicle batteries in grid storage systems, such as the one Tesla built in South Australia in 2017”
“The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.
Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”
Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)
Game over за ДВГ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Бъзикам се.
Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аз се сещам за един, ама няма име.
Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеДиректно сравнение между:
Тесла Модел Y vs. Audi E-tron (най-споменавания Тесла килър)
1/ Начална цена за покупка - над 20 000 долара теслата е по-евтина от Аудито
[ATTACH=CONFIG]n3599466[/ATTACH]
2/ Динамика - скорост, ускорение
[ATTACH=CONFIG]n3599467[/ATTACH]
3/ Енергийна ефективност - близо два пъти по-ефективна като разход на енергия за задвижване
[ATTACH=CONFIG]n3599468[/ATTACH]
4/ Скорост за зареждане - близо два пъти по-бързо зареждане
[ATTACH=CONFIG]n3599469[/ATTACH]
Като добавим, че Теслите са най-сигурните тествани автомобили на пътя, постоянно се подобрявт след продажбата (софтурни ъпдейти) и са с най-нисък разход за поддръжка не знам кой би си купил нещо различно, ако има финансовата възможност разбира се.
Коментар
-
Директно сравнение между:
Тесла Модел Y vs. Audi E-tron (най-споменавания Тесла килър)
1/ Начална цена за покупка - над 20 000 долара теслата е по-евтина от Аудито
2/ Динамика - скорост, ускорение
3/ Енергийна ефективност - близо два пъти по-ефективна като разход на енергия за задвижване
4/ Скорост за зареждане - близо два пъти по-бързо зареждане
Като добавим, че Теслите са най-сигурните тествани автомобили на пътя, постоянно се подобрявт след продажбата (софтурни ъпдейти) и са с най-нисък разход за поддръжка не знам кой би си купил нещо различно, ако има финансовата възможност разбира се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Говорят на някакъв странен език нищо не се разбира, дори субтитрите не го разбират на авто транслейт, но ако въпроса е че реното е боклук може да се каже. Всичко това са комплаянс кар. Няма все още конкурент на Тесла, като гледа скоро няма и да има.
С няколко думи - работата му е да разглобява автомобили и да дава препоръки за подобряване!
При първият му сблъсък с Тесла М3 преди 2-3 години (един от първите произведени автомобили от модела) реакцията му беше критична за ламарините и сглобките. От друга страна беше казал, че в света няма друг производител, който да е способен да прави подобни на Тесла автомобили по отношение на електрониката и софтуера. Компютърните и софтурни решения беше сравнил с най-добрите военни технологии.
Излиза, че моделите на Тесла са не само най-добрите по показатели - динамика, сигурност, надежност, ниски разходи за поддръжка и софтуер. Те са най-иновативните от инженерна и производствена гледна точка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=hiQewJiQ120 - гледайте от 9,40
Коментар
-
Пичовете на WallStreet схванаха защо Тесла е #1. Безимения кога?
https://www.cnbc.com/2020/05/07/why-...hark-tank.html
O’Leary has been an outspoken critic of Tesla in recent years and has said its stock is overvalued. In the past, he has also said that he only invests in profitable companies to ensure his return on investment.
But nowadays, “Mr. Wonderful” has a different opinion of the company and its stock price.
“Am I a shareholder today in Tesla? Yes I am,” O’Leary tells CNBC Make It. In fact, “my best performing stock, this year to date, [is] Tesla.”
And O’Leary says he owes it all to his son, Trevor, who convinced him to buy the company’s stock in 2019.
“My son went to work for [Tesla as an intern] and convinced me that it wasn’t a car company I was investing in, it was a data technology company,” O’Leary says. “Sometimes you have to think out of the box.”
“Every mile driven globally, [Tesla’s] data gets smarter, the resolution better,” O’Leary said on CNBC’s “Halftime Report” on Wednesday. “This company is all about the future of autonomous driving.”
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеНе ме вълнуват особено, но безимения приятел ги промотира от време на време като килъра на Тесла, а в действителност ги водят за китайския "tesla clone".
По-интересно ми е като започнат сравненията в реална среда какви спецификации ще покажат - рейндж, тех, и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Свиркай си. Не крадат от теб, и това е важното.
По-интересно ми е като започнат сравненията в реална среда какви спецификации ще покажат - рейндж, тех, и т.н.
Коментар
Коментар