IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Не става ясно какво искаш да кажеш и какво значение има състоянието на Мъск, но за батериите нещо си се поубъркал. Заряд в тези пропорции губят, но е след 300-400 хил мили или 500-600 хил км. Статистика колкото искаш
    ...Пък и, както неведнъж отбелязвахме, в електричката, сменяш батерията, десетина лагера и малко феродо, и колата -съвсем като нова.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
      Състоянието на Мъск доближава 100 млрд, включая участието му във всички фирми,
      а капитализацията на Тесла е 400 млрд.
      А, още не е изработил всички сателити и не ги е пуснал в действие.
      Както и извънземната му батерия за Тесла, дето щяла да държи до милион мили пробег (сегашните губят заряда на 80-90% след 150к мили
      Не става ясно какво искаш да кажеш и какво значение има състоянието на Мъск, но за батериите нещо си се поубъркал. Заряд в тези пропорции губят, но е след 300-400 хил мили или 500-600 хил км. Статистика колкото искаш

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп
        Ама вие тримата сте напрао гении,
        Click image for larger version

Name:	488.JPG
Views:	1
Size:	80.4 КБ
ID:	3644016

        Коментар


        • Състоянието на Мъск доближава 100 млрд, включая участието му във всички фирми,
          а капитализацията на Тесла е 400 млрд.
          А, още не е изработил всички сателити и не ги е пуснал в действие.
          Както и извънземната му батерия за Тесла, дето щяла да държи до милион мили пробег (сегашните губят заряда на 80-90% след 150к мили
          Last edited by hazard; 30.08.2020, 00:19.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли
            ами зареждачката изправя променливия ток и го прави постоянен.
            С телефона ти е същото, та така.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли
              Ха дубрютрю.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
                (Само за,сведение).
                Иначе останалото, което казваш, е истина.
                Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Защо бързото зареждане е смърт за батериите

                  Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

                  ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
                  Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite
                  Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
                  (Само за,сведение).
                  Иначе останалото, което казваш, е истина.

                  Коментар


                  • Защо бързото зареждане е смърт за батериите

                    Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават

                    ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
                    Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

                      От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

                      добро е това

                      Коментар


                      • Еволюцията на т.н. авто експерти. Bob Lutz за развитието на Тесла.

                        От форумците се сещам за поне 3-4 "заблудени души" споделящи сляпо подобни мнения.

                        Коментар


                        • Tesla Model 3 е „отличник“ и на вторичния пазар.

                          Освен това от направено проучване на Consumer Report се оказва, че Тесла М3 е най-предпочитания автомобил за потребителите.
                          Това не е изненада, интересното е че модела е поставен под #1 от всички възрасотви групи - от милениълите до хората над 60-70 годишна възраст. Историята не познава такъв феномен.

                          Tesla Model 3 is “most satisfying” car across all ages, study reveals

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Ти да не си помисли че някой ти се е вързал
                            - Привсе, че съм споделил истината?

                            Коментар


                            • Ти да не си помисли че някой ти се е вързал

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
                                От Румъния най-сгодно мисля
                                Може. Ама никъде не съм казвал, че съм си купувал електричка, само се забавлявах с реакцията на форумците.

                                Коментар

                                Working...
                                X