Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Как може да откраднеш дизайна- всички коли са еднакви- добрре де някой са по-големи, други с по малки гуми, но е все едно- 2 или 3 отсека- първия- мотор, вторият купе, третият багажник. При някой вторият и третият са слети в едно. По спомен епълите искаха да патентоват правоъгълника, да не би твоят гуру да иска да патентова описаното по горе?
“Chinese EV startup XPeng is at the center of major trade secret disputes with Apple and Tesla”
“А former Apple employee was charged by the FBI for allegedly stealing trade secrets related to the company’s secretive self-driving car project. This week, Tesla sued a former employee for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot. While they happened many months apart, both sets of allegations have something in common: the employees were each allegedly trying to get information to a Chinese electric car startup called Xiaopeng Motors.”
“Former Tesla employee admits uploading Autopilot source code to his iCloud” -
“Guangzhi Cao, a former engineer at Tesla, admitted in a court filing this week that he uploaded zip files containing Autopilot source code to his personal iCloud account in late 2018 while still working for the company. Tesla sued Cao earlier this year for allegedly stealing trade secrets related to Autopilot and bringing them to Chinese EV startup Xiaopeng Motors, also known as Xmotors or XPeng, which is backed by tech giant Alibaba.”
Не че е изненада китайски компании да крадат интелектуален труд и ноухау от запада, ама какво да се прави - това го правят от 30 години. Къде по-лесно е да откраднеш нещо вместо да инвестираш капитал и време да го разработиш сам?!? Както и да е - проблемът на “ментетата” е че така или иначе не могат да насмогнат на темповете на развитие и подобрения реализирани от оригиналите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
При цената на тока едва ли. Всеки от доставчиците купува от производителя и сам определя на каква цена да го достави на крайния потребител. Работата е там, че Тесла предлага чарджърите за "удобство" на собствениците и не ги товари допълнително с надценка (поне засега).
Виж доминиращото положение е вече при броя на зарядните станции спрямо останалите конкуренти
[ATTACH=CONFIG]n3595959[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Казва се „Използване доминиращо положение на пазара”.
Виж доминиращото положение е вече при броя на зарядните станции спрямо останалите конкуренти
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПреди време стана на въпрос какъв е разхода за зареждане на супер чарджърите при пътуване на дълги разстояния. Попаднах на статистика, от която хмм странно отново собствениците на Тесли са най-облагодетелствани. Да се чуди човек защо продават повече от всичките си конкуренти взети заедно
[ATTACH=CONFIG]n3595941[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3595942[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3595943[/ATTACH]
В Германия разликата е над 5 пъти по-скъпо зареждане за всичко различно от Тесла.
Коментар
-
Преди време стана на въпрос какъв е разхода за зареждане на супер чарджърите при пътуване на дълги разстояния. Попаднах на статистика, от която хмм странно отново собствениците на Тесли са най-облагодетелствани. Да се чуди човек защо продават повече от всичките си конкуренти взети заедно
В Германия разликата е над 5 пъти по-скъпо зареждане за всичко различно от Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеXpeng ще доставят скоро в Норвегия. Ще е интересно какви са отзивите за колата.
А иначе като говорим за иновации и качество безименния може да намери 10те разлики между Xpeng и версиите на Тесла S. Китайците яко са крали - дизайн и технологии.
Коментар
-
Xpeng ще доставят скоро в Норвегия. Ще е интересно какви са отзивите за колата.
А иначе като говорим за иновации и качество безименния може да намери 10те разлики между Xpeng и версиите на Тесла S. Китайците яко са крали - дизайн и технологии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение"Мним си!" - казал за някого разпознатият измамник...
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Боли ма х..за Тесла за Мъск за Тръмпето и за САЩ.Набий си го в главата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Имаш предвид ZERO EDGE ли
А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.
Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:
Брой продадени автомобили през 2030 година -
warst case - 7 милиона автомобила
Best case - 15 милиона автомобила
Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
Коментар
-
Eлектромобилът Xpeng P7 /на снимката/ от Гуанджоу идва ПРЕЗ ЮНИ - на цена от 229 хил. юана или 36 000 долара.
С едно зареждане P7 може да измине около 710 км, което с 35 км повече от Model 3.
За сравнение: Model 3 на Tesla се предлага на китайския пазар на цена от около 344 хил. юана или 48 500 долара...
Дамммм... дали човек ще избере и какво точно - е въпрос преди всичко на информираност и сравнение между: начални цени, разходи, пробег, удобство при пътуване в зимни условия................
1. плъг-ин хибрид, не изискващ зареждане на колонка, защото двигателят с вътр. горене прави зареждането,
2. електромобил - с определена цена, батерията на който, освен за изминаване на пробега си - осигурява И ТЕМПЕРАТУРАТА в купето,
3. автомобил с топлинен двигател, който НЯМА проблем с ВРЕМЕТО ЗА ЗАРЕЖДАНЕ...
.................................................. ........
При Тесла, Модел 3 - не зная колко са феновете на отварянето на вратите нагоре..., така са решили конструкторите на Мъск..., като по филмите, а и гаражите /в Китай/ - вероятно са достатъчно просторни..., въпрос на вкус...
/Когато се говори за нещо - това е реклама, разбира се.../
Коментар
Коментар