If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
на всичките - едно чипче - 15% отгоре, а не мижави 5%. Една нова студена част на охлюва и още 15%. И това за няма и 1000лв. Че и по малко харчи като страничен ефект
и десет чипа да сложиш не можеш да се доближиш до електричката. Виж, ако на ламборджинито сложиш чип може и да се получи конкуренция
Някой казал, че друг казал, ама нямал това предвид …
С тия тарикатски номера може да минаваш само пред маолумници. Като те опровергаят с факти и се правиш все на недоразбрал. Я кажи взе ли БМВто на примоцийка, нали се беше засилил да пазаруваш
“Tesla VP of Technology Drew Baglino added, “We are continuing to learn how to optimize motor control in our products. But yes, a 5% improvement for all Model 3 customers, and 3% for S and X.”
И това е след като си карал колата година - две. Дай пример на друг производител, на какъвто и да било продукт който подобрява постоянно характеристиките след като си го купил.
на всичките - едно чипче - 15% отгоре, а не мижави 5%. Една нова студена част на охлюва и още 15%. И това за няма и 1000лв. Че и по малко харчи като страничен ефект
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Някой казал, че друг казал, ама нямал това предвид …
С тия тарикатски номера може да минаваш само пред маолумници. Като те опровергаят с факти и се правиш все на недоразбрал. Я кажи взе ли БМВто на примоцийка, нали се беше засилил да пазаруваш
“Tesla VP of Technology Drew Baglino added, “We are continuing to learn how to optimize motor control in our products. But yes, a 5% improvement for all Model 3 customers, and 3% for S and X.”
И това е след като си карал колата година - две. Дай пример на друг производител, на какъвто и да било продукт който подобрява постоянно характеристиките след като си го купил.
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Кефиш ме, затуй няма да те гавря, ами ще ти направя лека препратка към (вече) предпоследния си пост. Виж, относно делата... Като се има предвид багажът между ушите на голяма част от клиентите и снобарията, що ги гони, както и откровено, варварското им отношение към всичко, що е на колела...Не знам, брат. Вече нищо не ме учудва.
Като кажеш добро утро и човек трябва три пъти да проверява кое време е
Ти луд ли сииииииииии или х........ ти е голям???
Аланкоолу, нали се хвалите че след всяко обновление колата ставала по сигурна и по добра. Ако погледнеш малко по надолу в темата ще видиш че вашата шайка е писала това. Но някой други са писали че има заведени дела срещу теслата че се огарничава обхвата и мощността. И отново въпроса- ако ти ограничат скоростта/мощността и обхвата това добре ли е или не е
Последно, като ти ограничават батерията- съответно ограничават мощността и пробега това за твое добро ли е или не е ? Все пак ти си си купил кола която ще изминава 500км с едно зареждане и ще се зарежда за час. Е да де ама компанията ти казва че за твое добро ти ограничават колата на 400км и ще се зарежда на час и половина. Това лъжа/ подобрение ли е или не е.
Ами това, да се обявява капацитетът при производство за „номинален” при положение, че с времето, НАЙ-НОРМАЛНО, за срока на експлоатация , спада с 20-30%, не е ли също подвеждане при положение, че на макс., може д я ползваш едва няколко месеца? Не е ли по-добре, да се декларира среднопретегленият за този експлоатационен период капацитет и да се зарежда до него, като, по този начин, именно, никой няма да е подведен, а батерията трае максимално?
Последно, като ти ограничават батерията- съответно ограничават мощността и пробега това за твое добро ли е или не е ? Все пак ти си си купил кола която ще изминава 500км с едно зареждане и ще се зарежда за час. Е да де ама компанията ти казва че за твое добро ти ограничават колата на 400км и ще се зарежда на час и половина. Това лъжа/ подобрение ли е или не е.
Като кажеш добро утро и човек трябва три пъти да проверява кое време е
[SIZE=16px]Мнението на независим експерт в авто индустрията, чиято основна дейност е разглобяването на автомобили по поръчка на “конкуренти” и анализ на силните и слаби страни.
E]
Последно, като ти ограничават батерията- съответно ограничават мощността и пробега това за твое добро ли е или не е ? Все пак ти си си купил кола която ще изминава 500км с едно зареждане и ще се зарежда за час. Е да де ама компанията ти казва че за твое добро ти ограничават колата на 400км и ще се зарежда на час и половина. Това лъжа/ подобрение ли е или не е.
Мнението на независим експерт в авто индустрията, чиято основна дейност е разглобяването на автомобили по поръчка на “конкуренти” и анализ на силните и слаби страни.
Първата разглобена Тесла на Sandy Munro е модел 3 в самото начало на производството им преди 3 години.
Прави впечатление, че с времето (особено след Модел Y) мнението му еволюира от “Тесла не може да произвежда автомобили” до “няма компания, която дори да се приближава до технологията и инженерните иновации в Тесла”
Най-много ме изненада репликата на Sandy Munro, че Тесла постоянно “лъже” при обявяването на показателите на автомобила като “подценява” показателите. По този начин могат постоянно да “подобряват” във времето автомобила - скорост, мощност, рейндж, сигурност и пр.
Коментар