Мнението на независим експерт в авто индустрията, чиято основна дейност е разглобяването на автомобили по поръчка на “конкуренти” и анализ на силните и слаби страни.
Първата разглобена Тесла на Sandy Munro е модел 3 в самото начало на производството им преди 3 години.
Прави впечатление, че с времето (особено след Модел Y) мнението му еволюира от “Тесла не може да произвежда автомобили” до “няма компания, която дори да се приближава до технологията и инженерните иновации в Тесла”
Най-много ме изненада репликата на Sandy Munro, че Тесла постоянно “лъже” при обявяването на показателите на автомобила като “подценява” показателите. По този начин могат постоянно да “подобряват” във времето автомобила - скорост, мощност, рейндж, сигурност и пр.
Tesla Engineering Secrets (w/Sandy Munro)
И още едно интервю:
Sandy Munro: "Tesla Lies"? | In Depth
Първата разглобена Тесла на Sandy Munro е модел 3 в самото начало на производството им преди 3 години.
Прави впечатление, че с времето (особено след Модел Y) мнението му еволюира от “Тесла не може да произвежда автомобили” до “няма компания, която дори да се приближава до технологията и инженерните иновации в Тесла”
Най-много ме изненада репликата на Sandy Munro, че Тесла постоянно “лъже” при обявяването на показателите на автомобила като “подценява” показателите. По този начин могат постоянно да “подобряват” във времето автомобила - скорост, мощност, рейндж, сигурност и пр.
Tesla Engineering Secrets (w/Sandy Munro)
И още едно интервю:
Sandy Munro: "Tesla Lies"? | In Depth
Коментар