IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Имаш предвид ZERO EDGE ли

    А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

    Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

    Брой продадени автомобили през 2030 година -

    warst case - 7 милиона автомобила
    Best case - 15 милиона автомобила

    Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
    Тесла е бутикова компания в сравнение с гигантите.Във всеки бранш има подобни компании.Още повече електричките яко ги субсидират в цял свят/т.е отпада принципа на пазарната конкуренция/,а и в САЩ и западна Европа младите постоянно ги облъчват колко фешън е да си еко.Затова ии няма чудно,че си запазва един определен брой продадени автомобили без сривове.Ама като ги сравним с Тойота и Фолксваген са в категория перо срещу супертежка категория.

    Коментар


    • Как не сме се сетилЕ до сега?

      Японците, германците... продават по 10 милиона на година СЕГА, а някои "се точат" да продавЛИ след десетилетие... Бравос!

      Бройката може да стане, АМА при хибридите! БЕЗ използването на ЛИТИЕВО-ЙОННИ БАТЕРИИ!...

      И - тая Норвегия - вместо реклама - как показва на хората истината за електричките /не само за Тесла/!

      30 % загуба на капацитет при - 10 градуса Целзий... Много, бееее!

      А и 3 500 000 бр. двигатели с вътрешно горене, срещу 50 000 ХИБРИДИ /
      и електрички/... ))




      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Имаш предвид ZERO EDGE ли

        А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

        Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

        Брой продадени автомобили през 2030 година -

        warst case - 7 милиона автомобила
        Best case - 15 милиона автомобила

        Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години
        Хахахаххх

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))









          Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...

          Πo дyмитe на aнaлизaтopа Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе, въпpeĸи пpeдcтaвянeтo нa пoвeчe oт шecт нoви вapиaнтa нa eлeĸтpoмoбилитe нa Тесла пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa, oбщият бpoй нa пpoдaдeнитe вoзилa oт ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ e нapacнaл oт 83,7 xил. пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2018 г. дo eдвa 88,4 xил. ĸъм ĸpaя нa пъpвoтo тpимeceчиe днec, ĸoeтo e пoĸaчвaнe oт eдвa 5,5%.

          "Bcъщнocт, пъpвoтo тpимeceчиe нa 2020 г. e втopoтo нaй-cлaбo тpимeceчиe зa ĸoмпaниятa пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa", ĸaзa Гopдън.. и още: "Πpeз 2020 г. oчaĸвaмe cтoйнocттa нa aĸциитe нa ĸoмпaниятa дa бъдe пoдлoжeнa нa cepиoзeн нaтиcĸ", пишe Гopдън. "Чиcлaтa нe лъжaт и ĸoмпaниятa e изпpaвeнa пpeд нapacтвaщ пpoблeм нa тъpceнeтo."

          https://money.bg/business/analizator...izglezhda.html
          Имаш предвид ZERO EDGE ли

          А иначе Тесла ги оплакват от 2008ма година. Компанията обаче година след година опровергава wall street анализатори и малоумници по форумите. Личното ми мнение е че след края на рецесията (в чието начало сме) ще има доста “свидни” жертви от авто индустрията.

          Сега за да съм още по-провокативен ще сложа едно предположение за броя на автомобили произвеждани от Тесла в следващите 10 години:

          Брой продадени автомобили през 2030 година -

          warst case - 7 милиона автомобила
          Best case - 15 милиона автомобила

          Това си го запиши и може да почерпиш след 10 години

          Коментар



          • Алтернативно мнение за скучаещи двама кибици... /но и други - МИСЛЕЩИ могат да погледнат какво мисли един от анализаторите - Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе - накрая - всеки има глава на раменете си, когато има излишни, едни $ 100 000!/: ))









            Анализ на един от анализаторите на пазарите... Горната графика показва текущото положение на Тесла...

            Πo дyмитe на aнaлизaтopа Гopдън Джoнcън, цитиpaн oт Zеrо Неdgе, въпpeĸи пpeдcтaвянeтo нa пoвeчe oт шecт нoви вapиaнтa нa eлeĸтpoмoбилитe нa Тесла пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa, oбщият бpoй нa пpoдaдeнитe вoзилa oт ĸoмпaниятa нa Илън Mъcĸ e нapacнaл oт 83,7 xил. пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa 2018 г. дo eдвa 88,4 xил. ĸъм ĸpaя нa пъpвoтo тpимeceчиe днec, ĸoeтo e пoĸaчвaнe oт eдвa 5,5%.

            "Bcъщнocт, пъpвoтo тpимeceчиe нa 2020 г. e втopoтo нaй-cлaбo тpимeceчиe зa ĸoмпaниятa пpeз пocлeднaтa гoдинa и пoлoвинa", ĸaзa Гopдън.. и още: "Πpeз 2020 г. oчaĸвaмe cтoйнocттa нa aĸциитe нa ĸoмпaниятa дa бъдe пoдлoжeнa нa cepиoзeн нaтиcĸ", пишe Гopдън. "Чиcлaтa нe лъжaт и ĸoмпaниятa e изпpaвeнa пpeд нapacтвaщ пpoблeм нa тъpceнeтo."

            https://money.bg/business/analizator...izglezhda.html

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение
              Да, ама вече чувствам ( С гръбнака си, чувствам! ) как безименният ги оплаква живи.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                ...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!
                Хората много се впечатлват от медиини фишеци. При 130% ръст от деното през Март си беше време за спад. А спадове предстоят навсякъде по скромното ми мнение

                Коментар


                • ...А, тези дни, Мъск нарочно си срина акциите, какво чудо!?!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
                    Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.
                    Имат векиколепни природни дадености и мотивиран, неразлигавен народ. Оттам са успехите им.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                      Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
                      Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
                      Нефта има много приложения. не е необходимо да се изгаря при наличие на по-добра алтернатива.
                      Норвежците експлоатиират индустрията за произвидство като създават благосъстояние за нацията. В същото време насърчават екологичната енергия и транспорт. Дали е случайно че скандинавските държави и като цяло северно Европейските са лидери при възобновяемата енергия? Или просто мислят и се развиват с няколко години пред останалата част от света.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

                        Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

                        Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

                        Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
                        Интересно защо най-висока средна продължителност на живота има в държави с много автомобили на човек от населението.А и в България най-висока продължителност на живота има в София.Явно няма да са чак толкова вредни автомобилите с ДВГ.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
                          Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
                          Като ги изнесат навън, изгорят там и т.н., в страната им влизат пари, а те отмиват греховете.
                          ...
                          Уж.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Относно Норвегия, логиката е ясна - вредните продукти се “наказват” с данъци и акцизи - цигари, алкохол, горива, ДВГ автомобили, …

                            Постепенно тази тенденция ще стане факт в цял свят подобно на ограниченията за тютюнопушенето.

                            Правителството насърчава хората да купуват чисти превозни средства за намаляване на замърсяването и свързаните с него негативи - болести и разходи за здравеопазване и пр.

                            Ако горното не ви е ясно, никой не може да ви помогне с мисленето.
                            Я кажи защо не наказват производството си на НЕФТ и ГАЗ. То екологично чисто ли е?
                            Не мога да ти помогна с мисленето. Лицемерието е на високи нива
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                              Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

                              .................................................. ...

                              Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

                              Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

                              Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

                              Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
                              1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
                              2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
                              3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
                                https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
                              4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................
                              ......................................

                              Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

                              Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

                              Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

                              Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

                              https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/
                              Добре, хубаво. И Мъск ще умре. Някога.
                              ...
                              -Доволен?

                              Коментар





                              • Разбира се, че "чистите" производства НЕ СА СВЪРЗАНИ с електромобилите! /това сме го казвали МНОГО пъти/..

                                .................................................. ...

                                Това, че преференциите в Норвегия са от такъв порядък, че практически изравняват цените на двата вида „конкуренти” – е едно на ръка... НО подобни брутално високи преференции НЕ СА ВЪЗМОЖНИ в която и да е - произволно взета страна!!! МНОГО ВАЖНО!

                                Китайците премахнаха преференциите!!! /Мъск е с пръстЧЕ в устата..., не му мисля лошото, но пазарът СИ Е ПАЗАР, а Норвегия НЕ Е ТИПИЧЕН ПАЗАР! ..., а това ще се види още малко по-натам във времето!/

                                Ясно е, че „конкурентите” в Норвегия НЕ СЕ НАМИРАТ в една и съща среда.

                                Въпреки горното, новопродадените „неконкурентни” автомобили с двигатели с вътрешно горене са около 90 000 през 2020 г., което е ДОСТА повече от електромобилите. Какво показва подобен факт?
                                1. Мисленето на 5.5 милиона норвежци е различно, въпреки непазарните методи, които НАЛАГА правителството... Ясно е, ЗАЩО Норвегия прави преференциите си: върховете са „МОТИВИРАНИ” по подходящ начин!
                                2. Норвегия НЕ Е пример за голям пазар, но е удобна реклама: висок БВП на глава от населението, високи реални доходи... Все пак – МАЛКИЯТ ПАЗАР бързо се насища...
                                3. Норвежците имат НЕЗАВИСИМИ организации, които ЗАЩИТАВАТ ИСТИНСКИ ПРАВАТА на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и могат да сравнят предимствата на НАД 20-те модели и марки електромобили, продавани в страната.
                                  https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
                                4. Норвежците имат и необходимата техническа подготовка: един хибрид – с НИСКАТА ЦЕНА НА БАТЕРИЯТА СИ, но също и НЕ СЕ НУЖДАЕот допълнителна инфраструктура и зареждане /батерията му се зарежда от двигателя с вътрешно горене/..., но това са обширни теми, на които лансиращите Мъск само се подсмиват.....................................

                                ......................................

                                Сложно е да се каже как работи психиката на хората. Много е лесно да бъде манипулиран човек! Доказателствата са толкова много...

                                Горе казах, че Норвегия НЕ Е типичен /голям/ пазар..., но може да се експлоатира като взривател /и това се прави... /... Лошо е, че НЕ ВСИЧКИ страни са ТОЛКОВА БОГАТИ... Какво му струва на норвежеца, да си купи и 2 броя Тесли? НИЩО! Така ли е и за българина? Няма ли да му пука на българина, както и на норвежеца, какви са преференциите /въпреки, че „преференциите” СА СЕРИОЗЕН МОМЕНТ/...

                                Малък пазар на превозни средства е Норвегия. Незначим! ГОЛЕМИЯТ пазар на ХИБРИДИ и електрички – е Китай! Жалко, че е отдавна разпределен, а ОЩЕ ПО-ЖАЛКО – ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ ОТПАДНАХА!!!

                                Къде се намира Мъск в картинката?Е, нищо лично, но Мъск отново си „изтърва” нервите, а това не е добре за него...

                                https://www.investor.bg/novini/444/a...latora-303536/

                                Коментар

                                Working...
                                X