If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
Като гледам как знаеш колко струва тока май ти си объркан. Линка е в долния пост. Де не говорим че никой не зарежда по 8 часа на пълна мощност. Колата се дозарежда от изхарченото през деня за няколко часа и то не винаги на пълна мощност от 11киловата. Иначе и аз си пускам топлото в колата от апа, ама няма нужда да ходя до терасата. Ако пък не го пусна то си тръгва веднага. Не се чака да загрее.
Смях голям, вчера минавам случайно покрай една бензиностанция. Беше -3 навън. Гледам един трепери и държи маркуча, а главата обърнал към брояча който е минал 100лв и върти нагоре. Зад него един седи на запален двиганел и си духа пара в ръцете. Явно не му беше загряла колата...
Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
Интерес, че имаш - добре, нужно и поне 30 бона да имаш за покупка (на старо), иначе тая приказка на Дейв, може само да я слушаш.
А и къща трябва за кабела за 11.5 kW (1киловат - 13 стинки нощна тарифа, за 8 часа = 12 лева)
Или от Продавалник да си купиш устройство да манипулираш електромера.
И едно Каско, че със скъпа кола е рисковано по БГ пътища, дрогирани джигити без книжки и не само.
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Не само на електричките, на всички автомобили.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Има ред „малки” детайли, които, често променят нещата:
КАК шофираш,
КОЛКО натискаш газта,
КОЛКО ЧЕСТО И КОЛКО ДЪЛГО, използваш климатика,
Ползваш ли или не шофирането в колона
( казват, до към 5+% икономия давало )
и т.н.
...Разбира се, човек може и глупав да се държи, което, на пробега, си личи, и то яко...
Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
"While NHTSA received 246 complaints about this “sudden unintended acceleration” phenomenon, the agency says that “pedal misapplication” was the cause of the problem in every case for which it had data to review — user error, in other words"
Е колко педала има 1 електричка бе ?? Май с 1 по- малко от колите с ДВГ ......
И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
За 200 човека май ставаше въпрос подкокоросани от SHORT SELLER да пуснат оплакване. За пари става въпрос.
А иначе с идиоти е пълно навсякъде (и форума не е изключение): SLAMMED ON THE GAS INSTEAD OF THE BRAKE - https://youtu.be/TSD72a8BPnY?t=78
Е колко педала има 1 електричка бе ?? Май с 1 по- малко от колите с ДВГ ......
И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
Това да не стане като партенката от миналата година - дето уж разследваха Тесла за "самоускоряващи" автомобили.
Както и се очакваше - натискали грешния педал хората.
Е колко педала има 1 електричка бе ?? Май с 1 по- малко от колите с ДВГ ......
И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
Коментар