If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
така е само в банановите републики и при крадците опс усвояващите фондове/субсидии
Идвал е милиардер со такси до бизнес парка. Над 100 млн му е годишния доход. После се "разсърди" че сме харчили пари и си тръгна с метрото ?!?!
Добре де, ще си купя едно жълто такси, но пак ще бъде Audi S8.
като одят по командировка из провинциите като България, Индия, Филипините, Коста рика - да со такси се движат.
Ти да не би да одиш до коста рика с неземното метнало се на теб халди С8?
като одят по командировка из провинциите като България, Индия, Филипините, Коста рика - да со такси се движат.
Ти да не би да одиш до коста рика с неземното метнало се на теб халди С8?
Ъъъ... с метрото?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
като одят по командировка из провинциите като България, Индия, Филипините, Коста рика - да со такси се движат.
Ти да не би да одиш до коста рика с неземното метнало се на теб халди С8?
Да бе, да - милиардерите се движат с таксита и с метрото. Много умно заключение с много умно доказателство. Пък частните самолети, яхтите и луксозните лимузини си стоят в гаража само за да си правят селфита с тях.
като одят по командировка из провинциите като България, Индия, Филипините, Коста рика - да со такси се движат.
Ти да не би да одиш до коста рика с неземното метнало се на теб халди С8?
Ами като има такива като теб които да го венцехвалят защо му е реклама?? Ти си като подвижна реклама. Един съвет- не е нужно да го следващ, но ще ти помогне за в бъдеще- не бъди толкова настоятелен в тезата че теслата е най добрата кола, най вероятно има и други електрички с не по лоши данни. Отстрани изглеждаш като умопомрачен
Всеки потребител има индивидуални предпочитания според очаквания, функционалности и ценови клас на продукта. В този смисъл може и да намериш нещо по-добро според твоите очаквания, особено ако търсиш минимална цена и малък пробег за градски автомобил.
Ако погледнем цялостния пакет от функционалности за цената, която предлага Тесла все още не се е появил нито един реален конкурент. Хюндай Кона и Киа Е-ниро се доближават, но все пак не са конкуренти. Порше с Тайкан също са направили добър автомобил, но цената е двойна на Тесла S, а зарядни йок.
А иначе присъдата за качество и предпочитания на един продукт се дават от реалните продажби. Можеш и сам да си направиш извода какви са предпочитанията на купуваите щом Тесла държи най-големия пазарен дял на електрички и в същото време продава повече автомобили от Мерц (C), БМВ (3) и Ауди (A4) взети заедно в техните сегменти.
Ако предложиш някоя добра алтернатива с радост ще я коментирам.
така е само в банановите републики и при крадците опс усвояващите фондове/субсидии
Идвал е милиардер со такси до бизнес парка. Над 100 млн му е годишния доход. После се "разсърди" че сме харчили пари и си тръгна с метрото ?!?!
Да бе, да - милиардерите се движат с таксита и с метрото. Много умно заключение с много умно доказателство. Пък частните самолети, яхтите и луксозните лимузини си стоят в гаража само за да си правят селфита с тях.
То и конете и каруците могат да се използват като транспорт, но го правят само ромите. А склонноста към фукарии, както ги наричаш, е присъща на всеки един човек на земята, особенно при тебе, където тази склонност е станала болестно състояние.
Специално при бизнесмените луксозните лимузини са повече от необходимост. Те са част от дрес-кода, който се е наложил на световно ниво. Не можеш да посрещнеш с трабант важен бизнесмен на летище София, от когото зависи бъдещето на твоята фирма. Така че недей да критикуваш неща, от които си нямаш хал-хабер представа.
така е само в банановите републики и при крадците опс усвояващите фондове/субсидии
Идвал е милиардер со такси до бизнес парка. Над 100 млн му е годишния доход. После се "разсърди" че сме харчили пари и си тръгна с метрото ?!?!
А аз, ползвам автомобила за транспорт. И фукариите ги броя детски залъгалки, за раводняване на мозъци.
То и конете и каруците могат да се използват като транспорт, но го правят само ромите. А склонноста към фукарии, както ги наричаш, е присъща на всеки един човек на земята, особенно при тебе, където тази склонност е станала болестно състояние.
Специално при бизнесмените луксозните лимузини са повече от необходимост. Те са част от дрес-кода, който се е наложил на световно ниво. Не можеш да посрещнеш с трабант важен бизнесмен на летище София, от когото зависи бъдещето на твоята фирма. Така че недей да критикуваш неща, от които си нямаш хал-хабер представа.
А аз, ползвам автомобила за транспорт. И фукариите ги броя детски залъгалки, за раводняване на мозъци.
Точно това и е хубавото на Теслата. Колата изглежда като най-обикновенна сапунерка. Никой не се обръща, сигурен съм че повечето хора дори не знаят че е елктрическа кола когато я гледат директно. В трафика не се различава.
Затова казвам че като някой реши да се "изфукари" ти го вцепеняваш и той пребледнява. Колата си е слипър от всякъде
Не съм карал аудита но при положение че Теслата е по-бърза от топ ферарита и поршета предполагам че няма мярка за сравнение с аудито ти. Дори и от BMW-та е по пъргаво. В смисъл то няма двигател който да развърта и мощността е мигновенна.
Мощноста на върховите модели на Теслата е неоспорим факт. Това никой не го отрича. Като външен дизайн обаче по нищо не се отличава от масовата ширпотреба на коли-евтинийки. Няма я осанката и вида на една тежка луксозна лимузина. Черният цвят не и прилича и я прави още по-грозна.
Ако на конструкторите на Тесла мога да поставя шестица, на дизайнерите бих поставил двойка. Нищо лично, но това е моето мнение. Колата няма осанка нито на бърза, нито на луксозна. Има осанка на ширпотреба - безлична и грозна.
Ами че то и с Audi S8 5.2 FSI V10 е същото. Винаги си има конски сили в излишък, и като ти трепне крака на педала, и моментално се изстрелва напред. Няма значение с каква скорост се кара и дали има баир нагоре - трепва ти крака и изпреварва за 2-3 секунди, като разбира се винаги те залепя за седалката. Най-много ме кефи в прохода Шипка, където няма прав участък, по-дълъг от 50 метра. Да, ама с Audi-то се изпреварва като на майтап - 1-2 секунди, 20-30 метра, и си отпред.
Също така да кажа и за Quatro-то. Не знам Теслата как се представя, но Quatro-то на Audi-то е някакво чудо. Няма сняг, няма лед - Audi-то си върви като на асвалт. Спираш и тръгваш безпроблемно на стръмен хлъзгав участък. Това по реален случай. При изкачване на Шипка на един участък с поледица има 10-15 коли, сякаш нахвърляни хаотично. Всяка спряла под различен ъгъл и не може да тръгне. Около тях се суетят хора и бутат една или друга кола, но колите само буксуват и се завъртат странично, запушвайки пътя.. Поледицата е такава, че едвам хората стоят прави на краката си. Аз идвам с Аудито и започвам да ги заобикалям без да ми мигне окото. Наложи ми се веднъж да спра, за да помогна на една кола. После влязох обратно в колата, и тя тръгна безпроблемно (поледица и нанагорнище). Заобиколих всички останали коли, лавирайки между тях, и отпраших, отнасяйки доста завистливи погледи.
Друг случай - на магистралата някъде около Витиня километрова опашка от спрели коли. Някъде в далечината се виждат един автобус и един ТИР, които нещо са се завъртели и са блокирали движението. Вали сняг, духа вятър, и хората зъзнат в колите, чудейки се как ще изкарат наближаващата нощ. Най-дясната лента беше неизрината и никой не смееше да се пробва с нея.. Снега визуално го преценявах някъде около 40-45 сантиметра. Тоест доста повече от просвета на колата. Аз обаче реших да се пробвам. Увеличих просвета на макс и се набутах в неизринатата лента. Очаквах колата да насъбере много сняг и да спре, но тя продължи уверено да върви напред. Зад мене видях, че се престрашават да влизат и други коли във вече направената пъртина. И така повече от километър аз на практика разчистих неизринатата лента, а колите след мене я доутъпкаха. Така спасих от мръзнене през нощта поне 200-300 коли.
Та Теслата може ли да го направи това?
Не съм карал аудита но при положение че Теслата е по-бърза от топ ферарита и поршета предполагам че няма мярка за сравнение с аудито ти. Дори и от BMW-та е по пъргаво. В смисъл то няма двигател който да развърта и мощността е мигновенна.
Колкото до 4х4 аз мразя коли 4х4 и досега съм карал основно BMW-та на задно чисто защото е забавно, и с Теслата се прежалих но там е друго. Всяко колело се върти автономно. Предполагам че няма да има проблеми на сняг при положение че досега със задно не съм имал проблеми в най големите снегове пък хората уж имали.
Думата ми е че Мъск за реклама може и да не дава пари, но маркетинга му е ТОП. Чешеме си езиците, кой ги хейти, кой ги тачи няма значение, важното е че обсъждаме Тесла vs всички останали ДВГ.
За космическите костюми и сам можеш да драснеш в гугъл, за да видиш разликата между минало и бъдеще
Ами като има такива като теб които да го венцехвалят защо му е реклама?? Ти си като подвижна реклама. Един съвет- не е нужно да го следващ, но ще ти помогне за в бъдеще- не бъди толкова настоятелен в тезата че теслата е най добрата кола, най вероятно има и други електрички с не по лоши данни. Отстрани изглеждаш като умопомрачен
Коментар