IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    В темата -смях, ама бъдещет, е на електричките. С някои изхлючения но, все пак. И настъпва.
    До момента никой не е казал електрокара е лоша кола. Проблемът е батерията. Ако живея на село бих си купил електрокар и бих си сложил панели . Бих си карал с удоволстъвие електричката на 5-10км до работа и обратно и след това бих я зареждал с още по голямо удоволствие. Но аз живея в град, най близката бензиностанция е на 300м, най близката зарядна станция е около 10км- тази която аз знам, сигурно има и по близо. Живея на 3 етаж и не мога да спирам под прозореца си. А и не искам да кибича по няколко часа на зарядното. Просто няма какво толкова да купя. Ако е за 5-10 минути- да става, ще чакам. Но зареждането на който и да е електрокар не става за 5 минути, а за 5 часа

    Коментар


    • Та, Матейко да не се помайва, ами да почва строеж на мрежа зарядни за електрички.
      Last edited by Pyramid; 31.12.2020, 19:26.

      Коментар


      • Да севърнем към темата: Предвиждам, в скоро време, на пазара, прилепване до ел.станциите и зарядни за електрички а също,увеличаване търговската им роля, доколкото, додето ел.возилата се зареждат, потенциалните клиенти, ще имат време за блуждаене между щандовете. Повече време, от днес: Все пак, ел.кола, сезарежда збачително по-дълго.
        Понеже, това си време, зареждащите с ток, ще саинвестирали при „бензинджиите”, може да се очаква свиване пазаруването из моловете и усилване агресията на рекламните хиени.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Дейви е същият ентусиаст, но той поне каза карам тесла за 30000лв- ако стане една катастрофа сигурно толкова ще струва калника, но това е друг въпрос. Този, само пуска нишани- колата ми е с такова купе, ама няма да ви кажа модела. Колата ми е премиум, ама дъстъра също е премиум- абееееее смях в темата
          В темата -смях, ама бъдещет, е на електричките. С някои изхлючения но, все пак. И настъпва.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Да тикажа нещо? Като препатил?

            - Ред разочарования те чакат, с този ентусиазъм.

            ...Ама ти дерзай, няма лошо.
            Дейви е същият ентусиаст, но той поне каза карам тесла за 30000лв- ако стане една катастрофа сигурно толкова ще струва калника, но това е друг въпрос. Този, само пуска нишани- колата ми е с такова купе, ама няма да ви кажа модела. Колата ми е премиум, ама дъстъра също е премиум- абееееее смях в темата

            Коментар


            • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
              Червен кретеин, колата ми е с карбоново купе и шаси, не с някви псевдо лепенки има и малко алуминии около батериите, 8 години е международната гранцията, че батерята и няма да деградира и да си изгуби повече повече от 30% от първоначалния капацитет за този период, живота и е десетилетия 800к км, така че дерзай и си мечтай
              Да тикажа нещо? Като препатил?

              - Ред разочарования те чакат, с този ентусиазъм.

              ...Ама ти дерзай, няма лошо.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
                Е, не що, хората на 90 пак са живи за бога, просто част от мозъчните им клетки са умрели, така и с батерията.
                На 10та година току виж не държи повече от 50%.
                През ден изчакване на "безплатните" зареждачки.
                И на кого после ще го продаде после и на какви пари, не е ясно.
                k_v_v не каза за колко хиляди я е придобил и КАКВО е купил.
                Да не излезе, че се е набил в дърво като петгодишен Nissan Leaf (и в буквалния смисъл, след 100 км каране и гърба те боли) за 15 000лв дето имат пробег на новата батерия от 300 км ??
                Разбрахме за 8те години, ама след тях няма гаранция, а той я е купил на старо колата .....пълен смях
                Last edited by hazard; 31.12.2020, 17:24.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник
                  Червен кретеин, колата ми е с карбоново купе и шаси, не с някви псевдо лепенки има и малко алуминии около батериите, 8 години е международната гранцията, че батерята и няма да деградира и да си изгуби повече повече от 30% от първоначалния капацитет за този период, живота и е десетилетия 800к км, така че дерзай и си мечтай
                  FinancialMarkets.Zone

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение

                    Общо взето с бота се опитвате да убедите себе си как вашите трошляци са супер щото нищо не струват. Доста нелепи неща пишеш и звучите комично и нелепо. Общо взето "гроздето е кисело"
                    Моята електричка иначе не е Тесла, точно защото ситуацията със сервиза не ме кефи и не е практична, така, че нямам проблеми със сервиза при щети. Зареждам само безплатно предимно не бързите станции докато си пазарувам. Вече съм спестил толкова пари от гориво колкото за една от вашите. Батерията ми има гаранция 8 години че няма да деградира с повече от 30% а реалния и живот е около 800000км. Колата ми е карбонова има минимално количество движещи се частиичасти ищ се движи с оригиналната си батерия доста след като вашите са изгнили в автоморгата
                    Живот на батерията в идеалния случай - 8 години, гаранция срещу РЪЖДА на купетата на не-карбоновите не-фешън извънземни неизвестна марка коли - 12 години. По-скоро класиките с ДВГ ще почнат да гният 4 години след като таралясника ти стане паметник

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                      Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
                      Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
                      Ко речи, пари ли? Че те са 160 евра месечно тук, туй пари ли са Ааа ясно защо караш ЕВ - щото искаш хората да си мислят че си паралия хахахаха, те тая порода карахте 20 годишни S-Klasse и после ревяхте със сълзи по сервизите. При ЕВ премиум марка и висок клас = Ягуар, ти с тая тесла къде си тръгнал не те знам Да плащаш премиум за китайска играчка на батерии, я кажи откога я имаш - щото нали си знаеш, 8 години после чао Гергино, става недвижима собственост, и то ако дотогава не я караш много та да не дава дефекти, то и сервиз няма ...
                      Ся като прочетох и за Дачията, ми се изясни и произхода ти - бедно работническо семейство с Трабант за семейна кола.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                        Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите.
                        Ти не си виновен, такива са нещата.
                        Хората правят скъпи покупки, така се движи икономиката.
                        Примери много. Затова и финанси не се учат в средното училище, нали трябва да се задвижва икономиката после.
                        Освен насила и със рестрикции, никой няма да си остави евтиния 12 год стар тарялясник, ама примиум (както посочих по-долу) и да вкара 35000 евро за Тесла на старо или нов EV непримиум.
                        Даже и хора със пари не искат да го правят.
                        Докато не спаднат чувствително цените (поне -25%, а те и СЪС субсидии СА СКЪПИ) на масовите EV, включая Тесла 3, така ще е.

                        Last edited by hazard; 31.12.2020, 16:39.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          ти кат си вземеш нова жена връщаш ли се при старата?
                          И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
                          Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?
                          Евтино е единствено да кибичиш на зарядната станция

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                            Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
                            Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
                            ти кат си вземеш нова жена връщаш ли се при старата?
                            И да искаш НЯМА мандалото е хлопнало - едни 100к назад. Ще се успокояваш 10 години че ти било без пари горивото от 3-4к лв годишно.
                            Абе нали е много евтино да караш тесла. Що по обявите са на 50к км а премоумите с превъртени километражи са на по 150-200к на 5-6 години?
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
                              Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
                              Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
                              Какво е премиум марка и висок клас- щото съм чувал да разправят че това е логан и дъстър

                              Коментар


                              • Що не ядете и трици вместо салам, по евтини са Големи смешки се изкават тук. Фактите са, че да караш ЕV e по-приятно, по-изгодно и по добре за всички около вас. Единственият проблем е че нямате пари за EV и затова трябва да си ползвате таралясниците и да давате пари по бензиностанции и сервизи и някак да оправдаете това в главата си. EV шофьорите да не сме се родили такива, всички сме минали през ДВГ таралясниците, и повечето сме карали каквото си искаме, ясно ни е за какво става дума, само себе си може да заблудите. Аз лично карам EV oт премиум марка и висок клас но това е валидно за всяко ЕV и Дачиата, която излиза скоро ще е по-добра от всеки дранголник на фосилно гориво.
                                Факт е че който мина на EV не се връща на ДВГ и това не е случайно https://electrek.co/2020/12/29/once-...o-back-survey/
                                FinancialMarkets.Zone

                                Коментар

                                Working...
                                X