Чакай сега , ти мислиш че на Тесла и трябва по голям обсег ли? Или не си виждал че рекорда за 1000км в момента е направен с Тесла с 1 зареждане?
Освен това от колите в продукция Тесла е с най-дългия рейндж и най-нисък разход. Сега не ми се рови, но дори някой си ПРОТОТИП да е направил повече на хартия това не означава нищо.
Освен това от колите в продукция Тесла е с най-дългия рейндж и най-нисък разход. Сега не ми се рови, но дори някой си ПРОТОТИП да е направил повече на хартия това не означава нищо.
Не е нужно да ровиш, има линк в мой пост по-долу за китайците.
Китайците не са прототип, листнати са на NYSE, в продукция са и продават от 14 месеца по 2к бройки на месец и батерията им НЕ Е по-тежка от тази на Тесла, нищо че колата върви със 120км по-дълго.
И на представянето Мъск пак САМО обещава за батериите.
Училището го направи заради сина си, малко е, какво му е особеното, искаше сина му да учи в "по-разчупено" училище.В MIT приемат по заложби, а не като дете на богат родител.
Само че, ако не бяха познанствата на Мъск със неговите съученици да започнат Paypal заедно, съдбата му май щеше да е друга.
Едва ли можеш да сравниш базата на MIT и Hаrward със неговото училище от няколко паралелки, а пропуските от евентуалните запознанства със десетките хиляди евентуални успешни съученици го оставям настрана....
Соларките му в началото бяха скръб, нямаше ли рестрикции за китайски панели в САЩ ?
Апповете не са ми приоритет, нищо че китайците (и конкуренцията) по дефолт ще си свържат колите скоро със сателитите и 5G, сигурно и аппове имат някакви.
Поршето Тайкан е друга категория кола и клас със шестцифрена цена, несравнимо.
Аl & Neuralink са само проекти в развитие, нека да покаже резултати.
Коментар