IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
    Чакай, в САЩ Тесла 3 е $35к (29.730евро), как така в Европа става 42к евро ??
    Мито 30%, такси, мита ли ....баси, ами завода във Брандербург (другата година ще е завършен) тогава е жизнено важен.
    Той ще прави в началото кросовери Тесла Y, в началото макс 250к на година, които пак няма да са евтини, поне 50к.
    Следващите години производството ще се увеличава.
    Ще видим, ама без евтина батерия не може засега да промени много играта.
    Дефакто, завода му за батерии трябва да достигне поне 2 мил батерии на година, за да му задоволи производството ....
    Епъл, за телефона и таблета, за 15 год не можа да направи батерия дето да държи два дена.
    Батерията на Тesla S e 450 kg (!!!) и ползва 63 кг литий и 54 кг графит.
    Копи- пасте от поста ми отпреди 2-3 дни


    v_tin
    Junior Member
    Заслужил
    инвеститор

    05.10.2020, 10:57
    https://www.tesla.com/de_de/model3/design#batteryß 42900 ewraka струва това удоволствие- най евтиното. Интересното е че има 9000 евро бонус- само и само да си купиш електрокара. Ако е толкова добра защо ми дават бонуса

    ООООООООООО майко мила- https://www.tesla.com/de_de/modely/design#battery тази още по топла- бягайте на промоциите 58620 и бонус няма

    Тъй де кеф ти с бонус, кеф ти без бонус. А бе втората нали трябваше да е по малка и по евтина. Аз очаквах нещо от рода на 7-8000, толкова струва едно митсубиши колт базис, а то било с една 0 още отзад. Сега друга ли ще чакаме- още по евтина

    Въобще раб'тата е -мам си джейс

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      Теслите са тежки да. Наскоро имаше снимка от Пловдив мисля , паяка как не успял да вдигне един Модел X...
      Абе и това с тежестта на електричките са митове и легенди. Тесла модел X (2400кг) е тежка, но сравнена с какво?

      Я да видим един премиум SUV от Мерцедес GLE - 3000 кг.

      Това са малко като ония сравнения - електричките изхвърляли повече газове заради производството на батерията. Само че като погледнеш в детайлите и излиза че ги сравняват с Тойота приус на старо!!!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
        200 кила тръба под мивката,....ами ще гушнеш едни 40лв. за скрап
        Тук се говори за батерии, ако не си забелязал. По моята престои сделка. Ако обадиш по твоята какво...
        ...ОПСС !
        - ТИ НЯМАШ !
        И Матейко, с неговите супер-пупер лаборатории, по последен писък на, модата ...
        и Той няма.

        - Въйй, ами сега ?!?
        ​​​​​​
        Last edited by Pyramid; 08.10.2020, 12:02.

        Коментар


        • До вчера спорехме дали ще е по-добре са има коли от ГИГА БЕРЛИН и днес се потвърди. Пак познах:

          Илън Мъск казва че новата сглобка със структурната батерия и новите по евтини батерии ще бъдат първо въведени първо в ГигаБерлин в модел Y:
          https://electrek.co/2020/10/07/elon-...y-giga-berlin/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Значи, моята с 200 кила е направо перце пред нея...
            200 кила тръба под мивката,....ами ще гушнеш едни 40лв. за скрап
            Last edited by 13ADROL; 08.10.2020, 01:11.

            Коментар


            • Теслите са тежки да. Наскоро имаше снимка от Пловдив мисля , паяка как не успял да вдигне един Модел X...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                Според уикипедия е около половин тон. Това вероятно обаче става дума за старата с 2170 клетките, новите може да са по леки.
                Значи, моята с 200 кила е направо перце пред нея...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                  Според уикипедия е около половин тон. Това вероятно обаче става дума за старата с 2170 клетките, новите може да са по леки.
                  Българското правителство оцапа едно от най-иновативните ни дружества вместо да му помогне! Вижте какво се случва в Европа
                  https://emerging-europe.com/business...tric-car-push/
                  IM d best

                  Коментар


                  • Според уикипедия е около половин тон. Това вероятно обаче става дума за старата с 2170 клетките, новите може да са по леки.

                    Коментар


                    • Тякой ще сподели ли колко тежи батерията на Тесла?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Не знам къде ще отиде цената с 57% по ниска цена на батерията- говоря ти за цената сега- модел 3 42000 евро в германия. Не знам с каква батерия е
                        За другите неща- данъци такси и мита си остава същото
                        Чакай, в САЩ Тесла 3 е $35к (29.730евро), как така в Европа става 42к евро ??
                        Мито 30%, такси, мита ли ....баси, ами завода във Брандербург (другата година ще е завършен) тогава е жизнено важен.
                        Той ще прави в началото кросовери Тесла Y, в началото макс 250к на година, които пак няма да са евтини, поне 50к.
                        Следващите години производството ще се увеличава.
                        Ще видим, ама без евтина батерия не може засега да промени много играта.
                        Дефакто, завода му за батерии трябва да достигне поне 2 мил батерии на година, за да му задоволи производството ....
                        Епъл, за телефона и таблета, за 15 год не можа да направи батерия дето да държи два дена.
                        Батерията на Тesla S e 450 kg (!!!) и ползва 63 кг литий и 54 кг графит.
                        Last edited by hazard; 07.10.2020, 22:21.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Не че искам да се заяждам, но пак не си в час- след всички глупости които си написал цената да падне най много с 1000 евро. Ако имаш да дадеш 40000 мислиш чче ще те спрат още 2000. Кеф цена няма

                          Колите излизат без данък от говедария- идвайки в германия им се начисляват разни данъци. Кораба не идва за месеци, а за 10 дни. Въобще карма- карашик е в главата ти

                          А бе дейви- ти на колко години си?? Няма нищо подвеждащо във въпроса. И с какво се занимаваш, какво е образованието ти?
                          Най-големият проблем на ограничените в мисленето хора е че не го осъзнават (но иначе са със самочувствие).

                          От батерията 3 до 4 000 $
                          От мита и акцизи – да кажем 15% ~ 5000 $

                          Кораба не е важно за колко време идва, а каква е логистиката до и след него. По цялата верига имаш транспорт и прехвърляне на продукция (и свързани с това щети и разходи от транспорта).

                          Не всичко ще влезе в джоба на потребителя, но и половината да влязат под формата на по-ниска цена увеличават потенциалните купувачи експоненциално. Капиш?

                          Ако говориш по-малко, а мислиш и слушаш повече няма да навреди.
                          Last edited by ED; 07.10.2020, 23:51.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            От натоварването на кораба до пристанището ориентировъчно от щатите до европасе плава около 10 дни- вече зависи от коя точка се товари и до коя точка се разтоварва. Това е прехода, другите неща са си ............ други неща, може да няма място на пристанището, да се оформят документи, да не са платени парите за стоката. Това добавя дни също. какво се пише по форумите не е меродавно. И ти пишеш че си на 7години, но никой не ти вярва

                            може да лъжа, но може и да не лъжа- ти как разбра кое от двете е- боб ли хвърля или куршум ля
                            Сега почваш да изпадаш в подробности да се защитиш. Че бил плавал само 10 дни пък другото било чакане по други поводи като пак удобно игнорираш че аз ти говоря за общото забавяне е важно за хората. Това дали е в кораба над вода или дреме на пристанището е едно и също - транспортно забавяне.

                            Колкото до годините ми, ти няма как да провериш дали съм на 7 или не и съответно няма как да знаеш дали лъжа. В смисъл ти няма. Повечето обикновенни хора са разбрали какво имам в предвид като го написах понеже е очевидно. Докато тебе няколко пъти те хващаме в лъжа, последната например че се чакало 10 дни ... а то се оказа повече.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                              Като си плавал по морета виж пак ти казвам из нета има форуми и хората си общуват има и документи, Теслата се чака като първородно дете. Всички казват че 2-3 седмици се бави само кораба. После кисне по пристанища. Аз не съм плавал, ама тия неща се проверяват лесно, има си и тракер на кораба който преди следях ама вече не се занимавам. Редовно се чака по месец. Ти може и да лъжеш (няма да ти е за първи път).
                              От натоварването на кораба до пристанището ориентировъчно от щатите до европасе плава около 10 дни- вече зависи от коя точка се товари и до коя точка се разтоварва. Това е прехода, другите неща са си ............ други неща, може да няма място на пристанището, да се оформят документи, да не са платени парите за стоката. Това добавя дни също. какво се пише по форумите не е меродавно. И ти пишеш че си на 7години, но никой не ти вярва

                              може да лъжа, но може и да не лъжа- ти как разбра кое от двете е- боб ли хвърля или куршум ля

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Аз съм на 55г, след няколко месеца на 56г. Плавал съм по моррета и океани около 15 години и знам по добре от теб за колко време се пресича атлантика.

                                Не знам къде ще отиде цената с 57% по ниска цена на батерията- говоря ти за цената сега- модел 3 42000 евро в германия. Не знам с каква батерия е

                                За другите неща- данъци такси и мита си остава същото

                                Така като чета си на не повече от 25- софийски хюм
                                Като си плавал по морета виж пак ти казвам из нета има форуми и хората си общуват има и документи, Теслата се чака като първородно дете. Всички казват че 2-3 седмици се бави само кораба. После кисне по пристанища. Аз не съм плавал, ама тия неща се проверяват лесно, има си и тракер на кораба който преди следях ама вече не се занимавам. Редовно се чака по месец. Ти може и да лъжеш (няма да ти е за първи път).

                                Коментар

                                Working...
                                X