https://www.youtube.com/watch?v=8_U_...ture=emb_logo- само да направят една станция до мен, продавам всички коли и си купувам една на хидроген
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-026a32f35740
хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерииНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла
https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/
Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениебремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.Last edited by DaveBG; 15.10.2020, 08:04.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
https://electrek.co/2020/09/16/tesla...er-first-look/
Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
За цената вместо 30лв за месеца да кажем че е двойна. Както и да го сравняваш с дизел/бензин няма как да се минеш с електричка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеГоворим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs
[ATTACH=CONFIG]n3663189[/ATTACH]
А иначе Тесла не е оценена заради броя автомобили, а заради новите пазари на които предстои да заеме водещо място (автомобили, батерии, покриви, солари, таксита, софтуер, апликации, лицензиране и доставка на задвижване и софтуер за други производители, …….).
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеГоворим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
Хайде да не се сърдиш оюе едно видео https://www.youtube.com/watch?v=R-eZN9i-g44-гледай на петата минута- загуба до 50% от заряда, братчед това са много пари.
Коментар
-
Говорим за VOW. Те вече са изградили тяхната Модуларна Електрическа Платформа и са я внедрили в техния завод Мосел в Цвикау. От тук нататък следва преоборудване на още пет завода всеки с капацитет от над 300К коли. Веднъж направено в Мосел, преоборудването на другите заводи става сравнително лесно и от там почват да бълват и те EVs. При това самите те смятат, че печалбата от EVs ще надхвърли тази от коли с ДВГ през 2025г.
Не казвам дали TSLA е успяла да не фалира и да се закрепи. Но оценката на TSLA е такава, все едно те вече произвеждат и продават 20млн. коли
Предполагам ти имаш TSLA от едно известно време и всъщност според мене може би е време да ги продадеш и да кешираш сосната печалба
Съгласен съм, че TSLA е успяла, но и има голяма вероятност и други да успеят и да са им силен конкурент
Между другото, аз не съм хейтър нито на Мъск, нито на колите Тесла. Кефят ме, но трезвата преценка ми казва, че TSLA няма много още нагоре в близките години
В завода Mosel в Zwickau на VW е внедрена Modular Electric Platform. Последният автомобил с ДВГ e изялъл от завода. От сега нататък бълва само EVs
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Нещата не са толкова очевидни колкото си мислиш. Не става въпрос какво си мислят от JPM, какво искат ТИ да мислиш за Тесла. JPM имат ОГРОМНА експозиция (кредитна) към фосил индустрията така че Тесла която движи EV индустрията е в директен конфликт с интересите (Бръкни в блумбърг терминала за повече инфо)
Кое те кара да мислиш че като четеш прогнози на анализатори и имаш някакво информационно предимство (обратното е много по-вероятно)
Относно хайпа, Тесла вече е успяла. Няма връщане назад. Въпросът е колко бързо ще реализират плановете за разширяване. И като гледам как пускат новите фабрики за около година не се съмнявам във възможността им да поддържат growth rate между 30 и 50% годишно. VW може и да оцелеят, но пак не е много сигурно. Щото за да произвеждат EV-та им трябват много батерии, а най-големия доставчик на батерии до 2 години ще е Тесла (със собствена продукция, а не от Панасоник, LG или CATL).Last edited by Money; 14.10.2020, 12:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Щото ако не си разбрал всяка индустрия която подхване Мъск стратегията е да прави по-добър продукт на по-ниска цена чрез иновации и драстични оптимизации в производство и supply chain-a.
Проблемът на традиционните производители е че си мислят, че каквото е било досега ще продължи и занапред. Някой ще им произвежда фарове, друг, интериора, а те само ще сглобяват и слагат собствени двигатели и траснмисии.
Производствената цената на EV и на ДВГ при 100$/кв се изравнява (според експертите в индустрията). В модел Y на Тесла цената на батерията е 108$. С новите батерии трябва да падне с над 50% до към 50-60$/кв. Остава въпроса как ще се конкурират с Тесла като купуват батерии от LG на 120-130$!!!
За растежа не бери грижа. В момента дела на EV е 5%. Докато стигнат 80-90% пазарен дял има много вода да изтече. Имат поне 10-15 години огромен растеж само в авто сегмента. Като добавиш батерии за съхранение на електричество (за изместване на пиикърите), соларни покриви и перспективите отиват към милиарди приходи. Тук дори не коментирам екзотики като автономни таксита, Utility централи, и пр.
В момента виждаме само върха на айсберга от потенциала, който има Тесла.
Нещо ми е трудно да повярвам на думите ти за батерията- 505kmReichweite
(WLTP geschätzt) - 217km/hHöchstgeschwindigkeit
- 5,1s0 - 100 km/h
Alle Fahrzeuge sind mit Premium-Innenraum und -Audiosystem ausgerüstet.
Allradantrieb mit Dualmotor
Maximale Reichweite
58.620 €
Performance
65.620 €
Der Tesla-Allradantrieb verwendet zwei separate Elektromotoren, die das Drehmoment per Digitalsteuerung auf die Vorder- und Hinterrädern verteilen, um besseres Handling und überlegene Traktion zu garantieren. Ihr Fahrzeug kann auch problemlos von nur einem Motor angetrieben werden, wodurch Sie sich niemals Sorgen über ein Liegenbleiben machen müssen.
Можеш ли да ми обясниш колко е голяма батерията на този кютук че струва майка си и баща си
Коментар
- 505kmReichweite
Коментар