If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
Другото не са факти, а туитове на напушеняк.
Яко трябва да е напушен, след като, е втори по богатство и пръв по скорост на трупането му.
И, да...
-Що ли не ти завижда?
Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.
Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
Другото не са факти, а туитове на напушеняк.
КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
"Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕКТРО.
КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
Помня, че това корабче циркулираше преди години в Японско море. Може още да плава. В единични случаи може да се ползва за крайбрежни екскурзии...
...иначе - трудно ще смени само корабната електроцентрала и консумацията на ток и отопление на кораба би била под въпрос! Да не говорим за това, че при тонове товари - корабчето трудно ще превърта гребния винт и изобщо ще се движи сигурно...
... При сценарий: нощем, насред океана - батериите сдават багажа... КОЙ ще спасява ситуацията?
Ми те - мило им било да изхвърлят "лошият" дизел и някак го покрили с едни ламарини в машинното отделение... Същото направили и със спомагателният дизел-генератор...
И се сетили за "лошият" дизел, когато корабът през нощта останал неуправляем, без осветление и без топло..., а 1000-2000 пасажери били тръгнали на круизЧЕ, но когато токовете изчезнали - ги обзели страхът и паниката и нещата на борда станали неконтролируеми...
... и машинната команда се съфирясала, че няма да я бъде в тъмното, с батериите... Припалили дизел-генераторчето и първо - о чудо! - навсякъде светнало... После напълнили и бутилките с въздух и развъртяли вала на дизела, докато тръгнали и запалванията в отделните цилиндри...
Доста щели да чакат (в паниката, студа и тъмното) спасителните команди...
..............
А ако се касае за тонове насипни товари на стотици кораби? Да, плават, въпреки че не ни интересува - има ли ги, или не...
А и наш МъскИ - КАК ще си транспортира Тесличките от Китай до Европа???
Не, че някой ще може да ми отговори на последния въпрос... Аз така си питам - неангажиращо...
3. Все повече кораби преминават към електро тяга. Дали ще познаеш, защо?
4.
КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
Объркал се е явно човека. Или е служител във бензиностанция...
НО, мен успя да ме убеди да продам Теслата и да мина на ID3. ПРИЗНАВАМ че ID3 продава повече!!! и е "най-добрата кола".
Все пак обаче реших преди да продам теслата и да се изръся СОЛЕНО за ново ID3 фолксвагенче реших да изгледам поне едно ревю от СОБСТВЕНИК:
А какво казва този бе? Софтуера не работи, (видеото е от онзи ден), пълно с бъгове и забележете СПИРАЧКИТЕ не работели всеки път! Ааа май няма да продавам и да купувам скъпото!
Не не, замислете се. ПРЕДСТАВЯТЕ ли си на ТЕСЛА да не работеше софтуера и спирачките??? Какво писане щеше да има!
Да не говорим че няма нитго зарядна мрежа за това фолксвагенче нито има автопилот! Тесла не влияела на пазарите, обречена е на фалит и погром! Смех!
За какъв авто пилот говориш- това си е малко по голяма кола от моята фиеста, мисля 4,10-4,20- на практика градска кола- на такава не и трябва авто пилот. Самото връщане на коли означава че има нещо гнило- до сега не съм чул да връщат VW, ама теслите ги връщат. Колко човека умряха заради блокировка на вратите??. По добре замълчи и толкова
"Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?
Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...
А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)
Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
"Нямало" било.
Друг път.
Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.
Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
"Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?
Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...
А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)
Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.
Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
И това да стане, безименният, ще вее бойни знамена. Споко.
Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.
Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
Кои са най-продаваните премиум модели в Европа?
Обичайният победител измежду BMW, Mercedes, Audi... или може би Tesla?
Константин Томов 07.01.2021 10:25 Прочитания: 25596
От 80-те години насам в европейския премиум сегмент не е имало особена интрига: челото по продажби винаги е окупирано от Mercedes, BMW и Audi, в една или друга конфигурация. Но може ли 2020 година най-сетне да разбие германската хегемония? Още от края на предишната година Tesla Model 3 даваше подобни заявки, а и някои други марки показват растящи амбиции - две от тях даже влизат в Топ 5.
1. Mercedes A-class - 144 974
Най-продаваният премиум модел в Европа през 2020 година, и то със солиден аванс. Заслуга за това има плъг-ин хибридната версия, която бе най-популярният PHEV модел изобщо през първите 11 месеца. Все пак и при А-класата резултатът е с около 40 000 бройки по-нисък в сравнение с 2019.
2. BMW 3 Series - 106 149
Трета серия си остава бестселърът на BMW в Европа и почти не е забавила темпо през 2020 - разликата с предишната година не надхвърля 2000 автомобила.
3. MINI Hatch - 100 325
Статистиката на JATO брои тук и Convertible версиите. Резултатът на MINI е впечатляващ - с близо сто бройки повече в сравнение със същия месец на 2019. За цялата 2020 моделът отчита около 17% спад, което е доста под средното за пазара.
4. BMW 1 Series - 96 013
"Единицата" е сред най-малко засегнатите от коронакризата модели. Резултатът му е с по-малко от 3000 автомобила по-слаб от миналогодишния, а през ноември всъщост продажбите са 10 548 при само 8580 година по-рано.
5. Volvo XC40 - 95 113
Един от големите печеливши през 2020 година, с около 20 000 продажби повече в сравнение с предишната година. Само през ноември от XC40 бяха пласирани 11 445 бройки, за което спомагат излязлата плъг-ин хибридна версия и щедрите държавни субсидии в повечето европейски държави.
6. Mercedes GLC - 89 291
Доста умерен спад (около 10 000 бройки) за компактния кросоувър на Mercedes.
7. Audi A3, S3, RS3 - 85 615
Ефектът от пазарния дебют на новото поколение си личи през ноември - 10 500 продажби, срещу едва 7700 година по-рано. За цялата 2020 обаче А3 отбелязва спад от около 30 000 бройки.
8. Audi Q3 - 81 752
Обновеният компактен кросоувър на Audi има едва около 1400 автомобила спад спрямо 2019, а през ноември всъщност отчита с 1200 продажби повече, отколкото през същия месец на миналата година, така че с добавянето на декемврийските продажби Q3 може да е от шепата модели, за които 2020 всъщност е била по-силната от двете последни години.
9. BMW X1 - 77 118
Един от малкото модели, които през този ноември продадоха повече бройки (9987), отколкото през миналия (9537). За цялата година изоставането на Х1 е над 22 000 автомобила.
10. Mercedes C-class - 74 099
По-достъпните премиум модели пострадаха повече от кризата, и С-class е добро доказателство - 74-те хиляди продажби тази година са почти наполовина спрямо 137-те хиляди през 2019.
11. Audi A4, S4, RS4 - 70 995
За същите 11 месеца на 2019 моделът е реализирал цели 95 613 бройки
12. Mercedes E-class - 61 855
Над 38 000 бройки по-малко за Е-класата през тази година в сравнение с миналата. Навлизането на пазара на представения фейслифт трябва да обърне тенденцията.
13. Volvo XC60 - 61 844
След като шефът на Volvo Хакон Самуелсон се извини за проблемите с качеството при ранните серии на модела и обеща корекция, продажбите се стабилизираха и спадът спрямо миналата година е само около 11 500 автомобила
. 14. Tesla Model 3 - 61 651
Около 12 000 автомобила спад за Model 3 спрямо 2019 година - но през 2020 американският електромобил вече има доста повече конкуренция в този сегмент.
През ноември продажбите му са 5006, а тези на Volkswagen ID.3 - 8415.
15. Mercedes CLA - 61 604
Най-достъпното купе в гамата от Щутгарт даже отчита пазарен ръст в сравнение с 2019, когато продажбите му бяха 55 771.
16. BMW 5 Series - 54 296
Един от най-популярните корпоративни автомобили в Европа логично забави продажбите, защото покрай коронакризата много компании отложиха обновяването на автопарковете си. 48% спад спрямо 2019
17. BMW X3 - 54 208
Точно 20 000 пласирани бройки по-малко в сравнение с 2019.
18. Audi Q2 - 54 014
С близо 18 000 бройки по-малко в сравнение със същия период на 2019 година.
19. Audi A1 - 52 471
Най-малкият модел от Инголщад е пласирал точно с 20 000 бройки по-малко през 2020.
20. Audi A6, S6, RS6, Allroad - 50 636
Спадът в сравнение с предходната година е около 26 000 автомобила.
Коментар