IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Самият Мъск - пред своите акционери - призна, че проблемът на Тесла е батерията!

    Нищо повече не може да се каже! Казано!

    ..................

    Производителите на електрокари би трябвало да предупреждават!

    Всяко "бързо" зареждане ускорява окончателното "сдаване на багажа" на батерията и отнасянето й на боклука!

    Как ще бъде отнесена на боклука? Я не си продавайте бензинов/дизелчето!

    А новата батерия? Колко ще е нова? Колко ще струва? Без пари ще ви излезе!

    "Бързото" зареждане не се препоръчва!

    Все пак, АКО предстои дълго пътуване (от време на време, защото градското - по условие не е дълго!) ..., та - рядко дълго пътуване, например за една нощ изтощи батерията, с над 60-70%, тогава може би има смисъл от "бързо" зареждане..., ама как ще стане това?

    Мииии - звъни се на Мъск!

    Той ще го премести (в другата посока) - но ще отговори (сигурен съм!)!

    Ще каже нещо такова: на ОСА на акционерите изрично съм предупредил, че литиево-йонните батерии на Тесла създават проблеми!

    (ще ни даде датата, дори часът на думите си!)

    ... (Абе - изобщо не е смешно!)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят
      Гастербайтерче , ордър можеш да направиш по всяко време и платформата ти го екзекютва когато отвори пазара в реда на подаване. Освен че нямаш идея от електрически коли сега се оказа че не разбираш и от пазари.
      Пак блесна с малоумие.

      Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

      Той да не е лъжльо!
      Двама станаха. Дай пак съвети къде да инвестирам, какво беше в рено ли? Хахаха

      Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.
      Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 14:32.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Да започнем с това, че „загубата на капацитет”, е по отношение отдаваната енергия. Де факто, утечките и саморазрядът, поради по-ниската скорост на движение на токоносителите (функция на температурата), са по-ниски. Т.е., това снижаване (на капацитета) е обратимо при затопляне на батерията. После, една добра термоизолация и външен подгрев на батерията, с едни 30-50 [W], не просто могат, ами сриват загубите до (50*24)=1200 [Wh] =1,2[kWh]/ден които, дори да се захранват от собствен заряд, са до 3%, а не 10%.
        Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.
        хахахаха, аааааааааааааахахахахахахахах, брато, не знаех че си малоумен. Ако беше баба мъжка щеше да е дядо с дръжка. Външна термоизолация външен подгрев, електрическо одеяло--------- ами да я сложа в хола си на третия етаж. Говоря за това което се предлага на пазара

        Коментар


        • Пекински съд нареди на Tesla да компенсира купувач заради повреден електромобил

          Компанията трябва да изплати над 168 хил. долара заради прикрити щети по употребяван Model S

          от инвестора

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски
            Да започнем с това, че „загубата на капацитет”, е по отношение отдаваната енергия. Де факто, утечките и саморазрядът, поради по-ниската скорост на движение на токоносителите (функция на температурата), са по-ниски. Т.е., това снижаване (на капацитета) е обратимо при затопляне на батерията. После, една добра термоизолация и външен подгрев на батерията, с едни 30-50 [W], не просто могат, ами сриват загубите до (50*24)=1200 [Wh] =1,2[kWh]/ден които, дори да се захранват от собствен заряд, са до 3%, а не 10%.
            Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

              Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше
              Аз не знам кой на кого е фен, но си има статии по въпроса и в тях си пише че двете компании са стигнали до извънсъдебно споразумение.
              Но понеже погледнах отново някой статии виж какво пише по някой въпроси

              In that lawsuit, shareholders are suing Tesla over the SolarCity deal, alleging that the whole thing was a bailout for Musk and his relatives, and that Musk knew SolarCity was facing a liquidity crisis before he pushed the Tesla board and shareholders to do the deal. https://www.cnbc.com/2019/11/05/tesl...top-fires.html

              Който иска да търси друга информация

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

                Той да не е лъжльо!
                Предлагам да му подаря една, мога веднага да му я пратя по факса

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Не разбиам откъде идва тази фиксация срещу Мъск?
                  Очевидно човека прави "немислими" за останалите хора неща. Чудя се причината в интелекта ли е или в егото да мислиш че понеже за теб е невъзможно значи и за всеки друг е така.

                  Като цяло двата полюса на хората с мнение за Мъск и това което прави са коренно противоположни. Едните отричат всичко постигнато, както и бъдещите му планове, а другия полюс подкрепя иновацията, препдриемачеството и аспирацията постигането на невъзможното.
                  Ако обобщим имаме негативисти и оптимисти.
                  Интересно е кои хора постигат повече и живеят пълноценно!
                  Чак немислими, всеки може да си свие една и да запали, а после да не помни кво е говорил през камерата

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят

                    Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

                    Той да не е лъжльо!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски

                      На грешното място питаш!

                      Тук ще ти отговорят, че не си компетентен, защото още нямаш акции на Тесла!

                      Те друго не знаят!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                        Аз купих И ДНЕС акции на Тесла на цена 593.
                        Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

                          Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше


                          Нещо ти увяхна и патоса, чакам мненията ми че няма да купувам акции. Търсиш ли ги или пак излъга?

                          Лъжльо си ти, защото не си прочел дискусията и двамата, които СА писали тогава - са наясно.

                          Не ме бърка, че често сменяте никове...

                          Коментар


                          • A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

                              Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше


                              Нещо ти увяхна и патоса, чакам мненията ми че няма да купувам акции. Търсиш ли ги или пак излъга?
                              Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 13:59.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Кое е партия ботчо, пак говориш несвързано. Я ни обясни пак за соларните панели да ти се посмеем пак

                                https://www.economic.bg/bg/a/view/wa...agazina-107944

                                Коментар

                                Working...
                                X